SDP ja Moktar Gubta jyrää oulussakin?

Anonyymi-ap

Puolueet
Perussuomalaiset

Oliko moktar gubta tavannut Teemu Keskisarjan?
Anonyymi-ap
2023-03-05 09:47:08

Äänestä
Moktar.Gubta
2023-03-04 17:54:44
UUSI

Vai ihan loimulohta? Taidatpa kertoa haaveitasi.

Tänään kylällä marketin edessä oli nuhruinen persuteltta räntäsateessa ja siellä pari ukkoa ja akkaa jakamassa mainoksia. Yritin muina miehinä kävellä teltan sivuitse kauppaan, kun teltalta juoksi perääni elähtäneen näköinen vosu ja kertoi olevansa kansanedustaja. Tyrkytti minulle pähkinäpussia. Neuvoin tätiä ystävällisesti, että terkkari on vallan toisessa suunnassa, juokse tätikulta sinne.

Sinne se täti jäi kaupan pihalle pähkinäpussinsa kanssa. Säälittävä tapaus.

Nauretaan yhdessä. ;)
Äänestä

lainaus maahanmuutto suomi24

21

128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

monesko kirjoittaja jo Moktar nimmarilla?

eikö suomi24 saa kuriin?

• Anonyymi

kts. sdp suomi24

• Anonyymi

Juha Sipilä ja Keskisarja A studioon

aihe maahanmuuton historia ja uhat

• Anonyymi

loimu suldaan pankki

• Anonyymi

Kepussa se osataan tuo ketkuilun taito.

Lintilähän todennäköisesti laittoi pilaviestin Marinista ja Mäkysestä eikä siinä mitään.

Kuitenkin Lintilä alkoi väittämään että hän ei viestiä laittanut, puhelin on KAAPATTU.

Eduskunnan tietoturva yksikkö tutkitutti puhelimen ammattilaisilla, josta tuli lausunto puhelinta EI OLE KAAPATTU
      Nyt Lintilä on tehnyt kaaptusta puhelimesta rikosilmoituksen ja polisi nyt virkansa puolesta epäilee puhelimen kaappausta..

Polisi epäilee kunnes vaalit ovat ohi ja silloin joutuu ilmoittamaan, EI KAAPATTU
      https://www.is.fi/politiikka/art-2000009455907.html

• Anonyymi

Annetaan kuva äänestäjille, että syyttymiä ollaan, kun poliisikin tutkii.

• Anonyymi

hopsaa

• Anonyymi

hiiop ylös

• Anonyymi

sikaa tarjolle

• Anonyymi

kohta on Moktar oikeus koolla?

sharia vai suomen laki

• Anonyymi

Neuvoin tätiä ystävällisesti, että terkkari on vallan toisessa suunnassa, juokse tätikulta sinne.

Sinne se täti jäi kaupan pihalle pähkinäpussinsa kanssa. Säälittävä tapaus

vuohipaimen Moktar

• Anonyymi

Bullshit talk

• Anonyymi
    • Anonyymi

Yhteiskunta
      Maahanmuutto
      Hakuun SDP Moktar Gubta

Anonyymi-ap
      2023-07-06 13:13:05
      Ilmoita
      suomi 24 kenttään tai googleen...

johan rupiaa maahanmuutto asiaa tulemaanYhteiskunta
      Maahanmuutto
      Hakuun SDP Moktar Gubta

Anonyymi-ap
      2023-07-06 13:13:05
      Ilmoita
      suomi 24 kenttään tai googleen...

johan rupiaa maahanmuutto asiaa tulemaan

ihanaaaaa S S

• Anonyymi

Tänään kylällä marketin edessä oli nuhruinen persuteltta räntäsateessa ja siellä pari ukkoa ja akkaa jakamassa mainoksia. Yritin muina miehinä kävellä teltan sivuitse kauppaan, kun teltalta juoksi perääni elähtäneen näköinen vosu ja kertoi olevansa kansanedustaja. Tyrkytti minulle pähkinäpussia. Neuvoin tätiä ystävällisesti, että terkkari on vallan toisessa suunnassa, juokse tätikulta sinne.

Sinne se täti jäi kaupan pihalle pähkinäpussinsa kanssa. Säälittävä tapaus.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      148
      2814
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      363
      2017
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1757
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      35
      1678
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      31
      1393
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1213
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      949
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      938
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe