sehän lietsoo suoraa vihaa suomalaisten ja maahanmuuttajien välille?
voiko kukaan muuta väittää?
suomi24 vastuu?
eikö moktar gubtaa voi poistaa mitenkään?
85
329
Vastaukset
- Anonyymi
Aloittajan kanssa olemme samaa mieltä. Tämä kyseinen henkilö on täällä palstalla vain ja ainoastaan ärsyttämässä ihmisiä. On erittäin ikävää että hän asiallisistakin viesteistä saa irti ivallisia ja halventavia kommentteja. Taitaa olla persu, joka teeskentelee olevansa jotain muuta ja kommenteillaan vain lisää vastakkainasettelua.
- Anonyymi
Keskisarja tekemään historiaa moktarryhmästä
Pellevihapolitiikkaa - Anonyymi
Henkilöt-vertaappa kirjoitusia eri ajoilta ja päiviltä
tai sitten on aika monisyinen mielenterveys asia kyseessä-uutta siltä saralta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tai sitten on aika monisyinen mielenterveys asia kyseessä-uutta siltä saraltaMielenterveysasia on se avainsana ja -syy.
- Anonyymi
Työssä s-24 oleva ryhmä..88c trollauspalkkiolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenterveysasia on se avainsana ja -syy.
Tuo on ilmeisin selitys.
Ongelma onkin s24 ylläpidon puolella. Häirikön hyysääminen on paheksuttavaa eikä johda kuin isompiin ongelmiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tai sitten on aika monisyinen mielenterveys asia kyseessä-uutta siltä saraltaPaha umpisolmu karvahatun alla?
- Anonyymi
aika mielenkiintoista jos on persu?
miksi se sitten SDP puoluetta kehuu? - Anonyymi
se on siis suomi24 oma viritys?se on siis suomi24 oma viritys?se on siis suomi24 oma viritys?se on siis suomi24 oma viritys?se on siis suomi24 oma viritys?se on siis suomi24 oma viritys?se on siis suomi24 oma viritys?se on siis suomi24 oma viritys?se on siis suomi24 oma viritys?se on siis suomi24 oma viritys?se on siis suomi24 oma viritys?se on siis suomi24 oma viritys?se on siis suomi24 oma viritys?se on siis suomi24 oma viritys?se on siis suomi24 oma viritys?se on siis suomi24 oma viritys?se on siis suomi24 oma viritys?se on siis suomi24 oma viritys?se on siis suomi24 oma viritys?se on siis suomi24 oma viritys?se on siis suomi24 oma viritys?se on siis suomi24 oma viritys?se on siis suomi24 oma viritys?se on siis suomi24 oma viritys?se on siis suomi24 oma viritys?se on siis suomi24 oma viritys?se on siis suomi24 oma viritys?se on siis suomi24 oma viritys?se on siis suomi24 oma viritys?se on siis suomi24 oma viritys?se on siis suomi24 oma viritys?se on siis suomi24 oma viritys?se on siis suomi24 oma viritys?se on siis suomi24 oma viritys?se on siis suomi24 oma viritys?se on siis suomi24 oma viritys?se on siis suomi24 oma viritys?se on siis suomi24 oma viritys?se on siis suomi24 oma viritys?se on siis suomi24 oma viritys?se on siis suomi24 oma viritys?se on siis suomi24 oma viritys?se on siis suomi24 oma viritys?se on siis suomi24 oma viritys?se on siis suomi24 oma viritys?se on siis suomi24 oma viritys?se on siis suomi24 oma viritys?se on siis suomi24 oma viritys?se on siis suomi24 oma viritys?se on siis suomi24 oma viritys?se on siis suomi24 oma viritys?se on siis suomi24 oma viritys?
- Anonyymi
Se on vähemmistö trolli 🤔
- Anonyymi
sateenkaari sellaiset ei kohta kadulla marssi 🤣
- Anonyymi
Minikokoinen kikattava kakkiainen?
- Anonyymi
vaaliteema no.1 täällä
- Anonyymi
Moskova noudattaa suomi24 sääntöjä...hih
- Anonyymi
Mokka mukka nostaa tunti palkkaa Moskovan hallinnon.
- Anonyymi
Venäjäkin on ikuinen
- Anonyymi
Mitä mieltä olette
Kenen etu- Anonyymi
Juha Sipilä sai maahanmuutto 2015 asioilla suomen täysin sekaisin
Nazima SDP kiittää ja monet muut maahanmuuttajat
- Anonyymi
Keskisarja tekee kirkan moktar historiasta
- Anonyymi
Kirill gupta?
- Anonyymi
ryhmä tuottaa alustalle rahaa
"eikö moktar gubtaa voi poistaa mitenkään?"
Aloittaja kysyy.
Minä vastaan: ei.
Kiinnitetään vastaus.
Parhain terveisin, Moktar. ;)- Anonyymi
Väärin meni vastaus.
- Anonyymi
sun kaikki 377 aloitusta on mulla tallessa-osaat todella kirjoittaa ja sitä ihailen
nim. vastaisen varalle
hiihtäjä Mustikin varmaan kiittää kokoomuksen pitovoiteista? Anonyymi kirjoitti:
sun kaikki 377 aloitusta on mulla tallessa-osaat todella kirjoittaa ja sitä ihailen
nim. vastaisen varalle
hiihtäjä Mustikin varmaan kiittää kokoomuksen pitovoiteista?"..sun kaikki 377 aloitusta on mulla tallessa..."
Noinko vähän? Niitähän on rutkasti enemmän.
Tee listaus sinun kokoelmastasi, niin täydennän sitä puuttuvien avausteni osalta.
Huokaus, avuton salapoliisi.
Nauretaan yhdessä. ;)- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
"..sun kaikki 377 aloitusta on mulla tallessa..."
Noinko vähän? Niitähän on rutkasti enemmän.
Tee listaus sinun kokoelmastasi, niin täydennän sitä puuttuvien avausteni osalta.
Huokaus, avuton salapoliisi.
Nauretaan yhdessä. ;)sanoo suomi24?
- Anonyymi
Kyllä voi.
Komeasti voi ja kovalla itkullaan säestettynä. - Anonyymi
Onnistunut rikosilmoitus trollista ja Gubtan henkilöllisyys vuotaa julkisuuteen.
Nauretaan sitten.
Onhan tuo rikkonut lakia satoja kertoja.Älä jaksa lässyttää tätä vanhaa virttäsi.
Olen jopa tällä palstalla neuvonut sinua, miten se rikosilmoitus tehdään.
Mene ja tee.
Moktar.Gubta kirjoitti:
Älä jaksa lässyttää tätä vanhaa virttäsi.
Olen jopa tällä palstalla neuvonut sinua, miten se rikosilmoitus tehdään.
Mene ja tee.
Parhain terveisin, Moktar. ;)Voiko aivottomuudesta johtuvasta vihasta joutua tuomiolle
Anonyymi kirjoitti:
Voiko aivottomuudesta johtuvasta vihasta joutua tuomiolle
Älä turhaan lässytä. Tee se rikosilmoitus, jos siltä tuntuu.
Jos et osaa tai et uskalla, ole sitten hiljaa. ;)- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Älä turhaan lässytä. Tee se rikosilmoitus, jos siltä tuntuu.
Jos et osaa tai et uskalla, ole sitten hiljaa. ;)Älä sinä yritä sulkea muiden suita.
Nenä siinä kipeytyy. Anonyymi kirjoitti:
Älä sinä yritä sulkea muiden suita.
Nenä siinä kipeytyy."Nenä siinä kipeytyy."
Nauramisestako?
Terveisin, Moktar. ;)
- Anonyymi
Pahan levittäjä
- Anonyymi
Pikkupenikka tuo on.
- Anonyymi
Nimmarin perusteella siis mamuryhmä hallitsee suomi24 keskustelua?
- Anonyymi
"Päihde- ja mielenterveysongelmaiset
Välillä voi olla vaikeuksia erottaa, onko kyse trollista, vai onko taustalla vain erilaisia päihde- ja mielenterveysongelmia. Toki ongelmat voivat liittyä osittain myös perinteiseen trollaamiseenkin, mutta eron tekee tekijän tahallisuus."
(lainaus Fobbalta) - Anonyymi
isompi ryhmä käyttää samaa nim...
se ei ole säännöissä kiellettyä
kovin on väljää touhua - Anonyymi
Uho kuin Sipilällä ja kohtalo sama?
kaatuu koko ryhmä"... kohtalo sama?"
Ei ihan huono kohtalo.
Sipilällä on varallisuutta niin rutkasti, että mitään ei ole pakko tehdä koko loppuelämän aikana. Pelkät korko- ja osinkotuotot liittävät elämiseen. Tekee silti lämpimikseen politiikkaa.
Nauretaan yhdessä. ;)- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
"... kohtalo sama?"
Ei ihan huono kohtalo.
Sipilällä on varallisuutta niin rutkasti, että mitään ei ole pakko tehdä koko loppuelämän aikana. Pelkät korko- ja osinkotuotot liittävät elämiseen. Tekee silti lämpimikseen politiikkaa.
Nauretaan yhdessä. ;)niin-mitäs siinä politiikan tulos painaa-2000 raiskattua suomityttöä ja naista...
oletko ylpeä Juhan kanssa moktar?
- Anonyymi
Hupaisa
https://youtu.be/HMPVlDvox8s - Anonyymi
suomi 24 voisi kehittää sivujansa
kirjoittaja voisi mm poistaa nim.merkin mitä ei halua nähdäMitäpä jos menisit Facebookiin? Siellä voit jaella banneja ihan mielesi mukaan.
Nauretaan yhdessä. ;)
- Anonyymi
Kyllä tuo karvahattuun pukeutunut ihmisroska kuuluu jäteastiaan.
- Anonyymi
Rekisteröityjen kirjoittajien tekstit
tulisi piilottaa anonyymeilta.
Näin palsta siistiytyisi.Parempi lähtökohta olisi kieltää anonyymi kirjoittaminen.
Anonymiteetti tuo usein esille ne ihmisen huonoimmat puolet. On turvallista heittää rapaa naapurin silmään, kun ei ole itse vastuussa yhtään mistään, ei edes omista kirjoituksista.
Moktar.Gubta kirjoitti:
Parempi lähtökohta olisi kieltää anonyymi kirjoittaminen.
Anonymiteetti tuo usein esille ne ihmisen huonoimmat puolet. On turvallista heittää rapaa naapurin silmään, kun ei ole itse vastuussa yhtään mistään, ei edes omista kirjoituksista.
Parhain terveisin, Moktar. ;)Sanoo tekopyhänä ja hurskauttaan korostaen tyyppi, joka kirjoittelee anonyymina monellakin sinisellä nimimerkillä ja ilman sinistä fonttia nimimerkissään Anonyymi.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17697487/listataan-kaikki-rosvot#comment-118450636
- Anonyymi
pysyvämpi on kuin ilmastonmuutos
- Anonyymi
Ei Simpeleen imaami Moktar Abdulkarimia saa missään tapauksessa poistaa täältä!
Se on ylivoimaisesti paras persujen vaalityöntekijä!
Nyt se riitti demareiden lyömiseen ja toiseen sijaa!
Jatketaan samaan malliin niin persut on seuraavissa eduskuntavaaleissa ykkönen!
Eikö totta? - Anonyymi
Sen aloituksiin vastaa tietenkin itse anonyymisti ja muut ryhmäläiset...
Woke vasemmisto - Anonyymi
Päivän jeesustelupatsas myönnetään tälle:
"Moktar.Gubta
2023-04-26 17:45:40
UUSI
Parempi lähtökohta olisi kieltää anonyymi kirjoittaminen.
Parhain terveisin, Moktar. ;)"
Tuo tyyppi kirjoittaa itsestään, se ei ole kenellekään jäänyt epäselväksi. :)- Anonyymi
Onko karvareuhkana esiintyminen vastuullisuutta?
- Anonyymi
Suojattu
- Anonyymi
Kapi moktar juu.
Puolustaa sipilää ja kepua - Anonyymi
Voi. Tarpeeksi valituksia erityisesti sininikkisiltä.
- Anonyymi
Gubta tekeytyy mamuksi ja herjaa ihmisiä tauotta. Kyllä trollitilin voi poistaa. Sebukin heittäisi komeasti möyheröreuhkan perunakuoppaan. Vinkkiä vaan someen tiedoksi haukutuille, heitä riittää. Ei trollausta saa tukea, varsinkaan pää punaisena tärisevän karvahattupään harjoittamaa suomen kielen pahoinpitelyä.
- Anonyymi
Onhan sillä toinenkin trollitili
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17837872/onko-jalkirikastuminen-winkkarilla-mahdollista - Anonyymi
liki 400 silmää
Ei voi. Eikö mitenkään uppoa kaaliin? ;)
- Anonyymi
Lähinnä ihmettelen ettei Simpeleen imaami Moktar Abdulkarim ole muuttanut unelmiensa kanssa Somaliaan…
- Anonyymi
Sdp rajaton rakkaus
- Anonyymi
Onko perseentervaaja sivupersoona vielä hengissä?
- Anonyymi
voi
- Anonyymi
taistelu kuten sipilää vastaan-pitkä
- Anonyymi
Joopa jooo alamme puhumaan Klingon kieltä ja alamme ryyppäämään Veriviiniä aina ja ikuisesti...
Qap'la!
https://www.kli.org/about-klingon/klingon-phrases/ - Anonyymi
Paha kuin sipilä
Toistetaan nyt vielä kerran selkokielellä:
Minä täällä, hei. Olen teidän Moktar. Minua ei voi poistaa palstalta. Minä kuulun suomalaisen sosiaalisen median Hyveiden Edistämisen ja Paheiden Kitkemisen neuvostoon. Olen siis tälläkin palstalla kovin tarpeellinen.
Parhain terveisin,. Moktar. ;)- Anonyymi
Suomi24 ikioma woke yle
- Anonyymi
Moktar tarjoaa lähtiäiskahvinsa.
Ilmoittaa pian osoitteensa. Ruuhkaa tiedossa parin päivän ajan kahvitteluseuran lukumäärän vuoksi.Läksiäisten aika ei toki ole, mutta voin aina tarjota tuliaiskahvit. Osoitteen saa kysymällä sitä suoraan minulta sähköpostilla. Sähköpostini olenkin jo moneen kertaan täällä kertonut.
Moktar.Gubta kirjoitti:
Läksiäisten aika ei toki ole, mutta voin aina tarjota tuliaiskahvit. Osoitteen saa kysymällä sitä suoraan minulta sähköpostilla. Sähköpostini olenkin jo moneen kertaan täällä kertonut.
Parhain terveisin, Moktar. ;)ruotsim mallia ajaa suomeen moktar?
- Anonyymi
aiheet
- Anonyymi
yhdessä nosto
- Anonyymi
sdp liian iso poistettavaksi
- Anonyymi
hysss-kannustaa vihaan ja PS korjaa potin
- Anonyymi
suomi24 menettää tuloja....
- Anonyymi
Moktar Gubta Moktar Gubta Moktar Gubta
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1486921Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142548Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk471780Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141421Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901305- 711117
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631083Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271069Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481065- 64986