M + M pyllypanot talvisessa metsässä

Anonyymi-ap

Top-mies ota kyytiin. Mennään metsään ja panet reikään syvälle lastit.

40

2696

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Eikö siellä ole liian kylmä?

      • Joku sanoi että pakkasessa on kiva naida. Työntää munan sisälle lämpimään ja sit vetää ulos pakkaseen.


    • Anonyymi

      Nyt on +8 joko naidaan?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Onko vielä lunta hoi?

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ensi viikolla on jo niin lämmintä että voisi lähteä metsään ja paikka lämpimeästä etelärinteestä. Tuleeko joku mukaan?
      Kyselee top Pirkanmaalta.

      • Anonyymi

        Toppia kaipailen! T. Siisti normi mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toppia kaipailen! T. Siisti normi mies.

        Hml levädys paikalla metsässä antaisin naida jos kiimanen toppi löytyis. M 60v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hml levädys paikalla metsässä antaisin naida jos kiimanen toppi löytyis. M 60v

        Kuohi ittes urpo


      • Anonyymi

        Ehdottomasti tulen. Imen ensin sinua hyvin ja pitkään ja sitten saat lätkyttää kunnes ihana spermasi täyttää pyllyni. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehdottomasti tulen. Imen ensin sinua hyvin ja pitkään ja sitten saat lätkyttää kunnes ihana spermasi täyttää pyllyni. ;)

        Kunnes paskot alles urpo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnes paskot alles urpo

        Vittuako sinä homo täällä vingut kun luet näitä juttuja muna kovana ja peräsuoli pihalla roikkuen?


    • Anonyymi

      Alkaa oleen hyviä pälvipaikkoja ja lämpimiä päiviä mettärunkuille,miksei vaikka pikku pyllistykselle,jos sopiva kolli mukana..

    • Anonyymi

      Homoporukkaa!

      • Anonyymi

        Näyttää kovasti sinua kiinnostavan kun näissä ketjuissa roikut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näyttää kovasti sinua kiinnostavan kun näissä ketjuissa roikut.

        Homoporukkaa!


    • Anonyymi

      Anna sposti, voin tulla käymään ja tulla sisälle asti

      • Anonyymi

        Ihanko totta raaskisitko luopua suuresta rakkaudestasi.


    • Anonyymi

      Venäjän vierailu Ahvenanmaalla on hieman venähtänyt!

      Oon kannattanut aloitetta, että suomenkansa haluaa palauttaa omanarvontuntonsa ja lopettaa nöyryyttävän venäjän tarkkaileman Ahvenanmaan demilitarisoinnin!

      Ahvenanmaan demilitarisointisopimuksen purkaminen antaisi asiantuntijan mielestä Suomelle paremmat mahdollisuudet puolustaa saariryhmää mahdollista aggressiota vastaan.
      Ahvenanmaa on demilitarisoitu alue. Talvi- ja jatkosodassa saarille sijoitettiin muun muassa jalkaväkeä, rannikkotykistöä ja ilmatorjuntaa estämään Neuvostoliittoa ottamasta aluetta haltuunsa.
      Russukka pois Ahvenanmaalta!
      https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/6e3f65b5-d461-4054-af8f-cd8d61a8246e

      Kansalaisaloite vaatii Venäjän konsulaatin lakkauttamista Ahvenanmaalla
      Ylen uutinen. Käy allekirjoittamassa ja vaikuta.
      linkki uutiseen!
      https://yle.fi/a/74-20008814/64-3-147471?utm_medium=social&utm_source=copy-link-share

      Aloite 12007
      linkki aloitteeseen:
      https://urly.fi/36G8
      tai
      menet suoraan sivustolle jossa voi tehdä ja kannattaa kansalaisaloitteita:
      kansalaisaloite . f i / f i / aloite / 12007

      https://www.youtube.com/watch?v=txvkGcEL2H0
      Ahvenanmaa kuuluu Suomelle - Demilitarisointi on lopetettava

    • Anonyymi

      Voi kun löytäis riettaan kaverin! Tavatessa heti joisi kunnolla vettä, ottaisin sit kalun suuhuni jota imisin hellästi kärjestä joka stimuloi virtsan tuoton. Saisin lämmintä virtsaa juoda puoli jäykästä kalusta, jatkaisin sen jälkeen koko kalun imemistä serman tuloon saakka. M 63v

      • Anonyymi

        Vittu tuommoset vanhat patut Ukrainaan lihamyllyyn. Teillä edes seiso kunnolla ja sperma on ohutta.


    • Anonyymi
    • lumet on etelässä sulanut ja panopaikat on tullut esiin, eikun luontoon irstailemaan

      • Anonyymi

        Hämeessä kunnon toppia haluisin! M 60v


    • Top vois ilmaantua Etelä-Savoonkin…

    • Anonyymi

      Vieläkö on lunta Lapissa?!

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 167 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1409
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      323
      1008
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      875
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      35
      673
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      147
      672
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      607
    7. 52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      508
    Aihe