Hiihtelin tappopaikalle ja selvät aihion jäljet oli millä susi oli viety pois! L ja lapioitu verilumetkin mukaan lumesta oli kaavittu mukaan sudesta valuneet veretkin .
Tiedän kyllä kuka oli asialla!
Nyt nasahtaa linnatuomio tuolle moninkertaiselle rötöstelijälle!
Sudentappo kylänlahdessa.
34
476
Vastaukset
- Anonyymi
Eli tapoit se itse koska tiesit missä paikka on? Yrität vain kusettaa ihmisiä, mutta ota kylän ituhippineuvosto mukaan ja suorittakaa analyysi sinun teostasi.
- Anonyymi
Hyvä hyvä onpahan yksi vähempänä👏
- Anonyymi
Oliko kaivinkoneella kaivettu🤣
- Anonyymi
Kaivinkonevuokraamojen parhaat asiakkaat Lieksassa vaikka mitään ei edes rakenneta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaivinkonevuokraamojen parhaat asiakkaat Lieksassa vaikka mitään ei edes rakenneta
Jokainen hyvinvarustettu lieksalainen metsästysseura omista kaivinkoneen ja poliisiradion.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen hyvinvarustettu lieksalainen metsästysseura omista kaivinkoneen ja poliisiradion.
Kepun jäsenkortilla saa alennusta molemmista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kepun jäsenkortilla saa alennusta molemmista
Hyvä että on yrittäjyyttä, vaikka vasuridemarit ja vihreät ei sitä kannatakkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattaa Kylänlahdesta löytyä oma kaivuri?
- Anonyymi
Vuoden paras teko ihmisten turvallisuuden hyväksi. OIKEIN HYVÄ!
- Anonyymi
Onko aloitus provo?
- Anonyymi
On provo jonkun vajakin tekemä.
- Anonyymi
Kun olisikin totta kaadon osalta niin tuuletukset sille olis paikallaan. Harmi että provoilun yritys vain tämä uutinen.
- Anonyymi
Corepylleröt epätoivoisena keksivät tarinoita, aivan kuin käpykaartilaiset sodan uroteoista🤣
- Anonyymi
Onkohan suden paskat otettu talteen.
- Anonyymi
Mikäs paskapylvään vartija sinä oot?
- Anonyymi
Ei ne kerinnyt kun perässähiihtäjät söi ne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On susihatulla vaikeaa tuo elämä.
- Anonyymi
Minä olen kuullut, että on henkilöitä mitkä ovat ottaneet elämäntehtäväksi kerätä, tutkia ja makustella paskaturkkien paskoja saa varmaan hyviä kiksejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen kuullut, että on henkilöitä mitkä ovat ottaneet elämäntehtäväksi kerätä, tutkia ja makustella paskaturkkien paskoja saa varmaan hyviä kiksejä.
Seura tekee kaltaisekseen.
"Niin minäkin olen kuullut."
Syötti
Voit kuunnella myös ääniversiona.
https://suomenkuvalehti.fi/paajutut/syotti/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuan köttelö oli löytänyt yli sata jätöstä päivässä vaikka oli kertonut että susia ei ole.
- Anonyymi
Sinähän keräät jätöksiä varmaan kun noin tulistut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuan köttelö oli löytänyt yli sata jätöstä päivässä vaikka oli kertonut että susia ei ole.
Pysy totuudessa.
- Anonyymi
Minä hiihdän neljämetriä pitkillä suksilla rivakasti karvahattu korvilla.
- Anonyymi
Ainakin kymmenen sxutta tapettu tänä talvena.
- Anonyymi
Ei riitä, varma tieto on että ainakin 38 sutta on tapettu ja haudattu, osa on upotettu Pieliseen.
- Anonyymi
Toi on hyvä uutinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei riitä, varma tieto on että ainakin 38 sutta on tapettu ja haudattu, osa on upotettu Pieliseen.
Liekö suurin osa tapettu viensuu-kylälahti akselilla.
- Anonyymi
Kylänlahti on oikea Twin Peaks. Kaikki laittomuuden muodot löytyy.
- Anonyymi
Kylänlahti-Viensuu? Onko Viensuun riistavesselit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylänlahti-Viensuu? Onko Viensuun riistavesselit?
Pääseekö seuraan. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääseekö seuraan. 😂
Kun täyttää tietyt prioriteetit seuraan pääsee ohituskaistan kautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääseekö seuroihin nekin ohituskaistan kautta joilla on rahaa?
Muistan yhdenkin köttelön yrittäneen pääsyä mm Kylänlahden,viensuun hirviporukoihin !
Ei onnistunut koska ehtona oli että pitäisi olla maanomistaja seuran mailla!
Tuo Himometättäjä köttelö osti pienen maapalan ja sai liittyä hirvipoukkaan läheisessä kylässä .
Verrattaen kallista on hirvenliha tyypillä siihen,mitä maksoi tontista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riittääkö jalkojen välissä oleva prioriteetti. 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riittääkö jalkojen välissä oleva prioriteetti. 🤭
Ai sekö samanlainen mikä sulla on päässä?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jasmin Voutilainen poistui kuvioista.
No, salkkarit on muutenkin huono ohjelma ollut jo vuosia.30530548Jasmin Voutilainen is dead!
Näyttelijä kuoli 27-vuotiaana, muusikkoiässä. Osanotto suruun. https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000009463002.html10115886Jasmin Voutilainen on kuollut
Ainon alkuperäinen näyttelijä Jasmin Voutilainen on kuollut.7414666Jasmin Voutilainen kuoli vain 27-vuotiaana - Kirjoitti pahaenteisesti somessa: "Jos menet pois..."
Jasmin Voutilainen lähti tästä maailmasta aivan liian nuorena, vain 27-vuotiaana. Näyttelijätär oli kertonut avoimesti saaneensa törkeää arvostelua u613628Martinalla on tänäänkin liikunnallinen päivä
Ei makaa krapulassa vaan liikkuu monipuolisesti ja pysyy näin ollen hyvässä kunnossa.7332322MILLOIN AIOT MYÖNTÄÄ ITSELLESI SEN IKÄVÄN,
jota tunnet minua kohtaan? Tekeekö vaikeaa uskoa, että asia todellakin on niin? Vaikka muuta väität itsellesi ja muille, tiedät kuitenkin syvällä sydä2532027Milloin meinasit kertoa kaivatullesi
että hän on kaivattusi ja sinulla on lämpöisiä tunteita häntä kohtaan?1791995No mitä ihmeen hyötyä Natosta nyt Suomelle sitten oikein on?
Venäjän uhka ei kumminkaan nyt muuttunut miksikään, olemme nyt Naton eturintama ja Venäjän ensi-iskujen kohde. Ydinase iskuissa Suomi häviää maailmank7411372Miksi paha saa elää, mutta hyvä kuolee
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000009463002.html "Näyttelijä Jasmin Voutilainen on kuollut 27-vuotiaana Salatut elämät -tähti on menehtynyt."421350Että näin.
Koneurakointi Ollila Oy on jättänyt haastehakemuksen Oulaisten kaupunkia vastaan talvikunnossapidosta Oulun käräjäoikeuteen301232