Olin vaihtamassa kiuaskiviä sähkökiukaaseen ja huomasin että kivistä oli osa murtunut kiukaan pohjalle. Sormet eivät yllä ja pihdillä ei saa otetta. Kolme palaa jäi pohjille. Yksi pala on syvällä kolossa mistä vastukset lähtevät. Voiko kiven palaset jättää pohjalla vai pitääkö purkaa koko kiuas?
Vastaukset 9
- Anonyymi
Kannattaa varmuuden vuoksi purkaa koko talo ja kaivaa viisi metriä maata alta pois.
- Anonyymi
Et tyhmempää trolli-avausta sitten keksinyt therotta?
- Anonyymi
On purettava koko talo.
- Anonyymi
Anna osoittees, niin aloitan aamulla ja sitten saunaan!
- Anonyymi
Kyllä kivet voivat syttyä palamaan eli ne muodostavat suuren turvallisuusriskin.
- Anonyymi
Ei turhaan Viron palavasta kivestäkään puhuta.
- Anonyymi
Sama ongelma, en löydä vastausta mistään...
- Anonyymi
Erittäin tarpeellinen aloitus kun ajatellaan miten vaarallinen tilanne on kysymyksessä !!
- Anonyymi
Kivimurska on hyvä saada pois, varrella varustettuja ottimia on kaupan hyllyt väärällään. Kivistä liian pieniksi haljenneet pois, muut voi laittaa takaisin ja uusia tarpeeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.812536Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt422136Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.29990- 32877
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,154798Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58660Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi6558- 21515
Vihdoinkin tarjolla sushia!
Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su78511- 33492