Onko totta että Putinilla olisi paalasmaalla mökki jossa käy kesäisin?
Putin ja paalasmaa
9
697
Vastaukset
- Anonyymi
Näkyhän tuo olevan kolilakkiin viimme kesänä. Joku lomakylä sillä siellä nyt kuulema jottain ohjuksia täynä ei sinne kettään mahu.
- Anonyymi
Oon kuullut että Putin on rahoittanut paalasmaan lossin että pääsee mökilleen.
- Anonyymi
Keljes neuvoo Putinille pari ajanvietekikkaa Juuassa.
- Anonyymi
Tokihan massamurhaajankin pitää jossakin rentoutua ja ottaa saunomisen yhteydessä pari gebbanaa.
- Anonyymi
Keljes voisi johdattaa Putinin masokismin tielle niin maailma säästyisi. Parilointikikat ja saranoiden väli voisi saattaa päämiehen nirvanaan.
- Anonyymi
Kaikkea se poikaystäväsi tekee.
- Anonyymi
Onko Puttea näkynyt paalasmaalla?
- Anonyymi
Juuan Kepulistinen hallitus on päättänyt luovuttaa Paalasmaan Kolilaisille ja katkaista yhteydet itään.
- Anonyymi
Kyllä piilopirtti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512