furry.......

Anonyymi-ap

puhutaan mistä turreja voi ostaa miten niitä thedään yms

5

69

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

moi oon tyypi joka tekee turreja ja ajatelin et jos joku oulun sudulla haluu ostaa nii laita mulle viestiä snp@nami_pau

• It has been stated that that the human body is chemically equivalent to a mix of water (35 L), carbon (20 kg), ammonia (4 L), lime (1.5 kg), phosphorus (800 g), salt (250 g), saltpeter (100 g), sulfur (80 g), fluorine (7.5 g), iron (5 g), silicon (3 g) and trace amounts of fifteen other elements. Ja ripaus rakkautta (⁠◕⁠ᴗ⁠◕⁠✿⁠)

• Uwu unohtu ja häntä ja korvat ja tassut

• Anonyymi

Pysu erossa turreista! Hanki joku terve harrastus, mikä kehittää jotenkin. Opettele vaikka joku kieli. Pari sanaa päivässä ja vuodessa osaat 700 sanaa eli enemmän kuin juuri kukaan! Sillä taidolla voit jopa tehdä vaikutuksen jos haluat ja laajennat maailmankuvaasi. Jees.

• Anonyymi

Voi käyttää ansioluettelossa ja jopa ura voi avautua ulkomailla sen ansiosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puukotus koulussa Ylivieskassa

Nuori puukottanut toista. Onko jollain tietoa mitä tapahtunut? https://www.kaleva.fi/nuori-puukotti-toista-nuorta-ylivieskan-kaisanieme/5438560
      Ylivieska
      98
      6571
    2. ILONA JAKONEN tuomittiin joulukuussa Etelä-Savon käräjäoikeuden päätöksellä 3 vuoden 8 kuukauden van

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009480846.html Ilona yritti surmata Äitinsä lyömällä veitsellä ja samalla istuen hänen päällään! Suomina
      Maailman menoa
      2
      2236
    3. Martina Muuttaa

Mutta minne? Kertokaa landelle missä sijaitsee tämä upea erkkerillinen asunto.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      296
      1688
    4. Suomi pulassa työttömien kanssa ? Kelan tuet pois !!

https://www.iltalehti.fi/paakirjoitus/a/e0bf1770-a252-4d9f-8d78-6d74bbc5ca8b Ainut keino lopettaa tämä vuosia jatkunut pelleily on siirtää oikeasti s
      Maailman menoa
      292
      1174
    5. Milloin sun

rakkautesi viettää syntymäpäiväänsä?
      Ikävä
      61
      1171
    6. Random ehkä onnistuu

siinä mitä yrittää.
      Ikävä
      156
      949
    7. Tankkauspalvelu Mustonen/Oulaisten kaupunki

Nyt kaikki yrittäjät ja varsinkin koneyrittäjä ym: - tiesittekö että voitte käydä tankkaamassa Nesteellä Oulaisten kaupungin piikkiin polttoaineet jot
      Oulainen
      18
      914
    8. Farmi-tippuja Jade Nyström paljastaa - Loppukisassa ei puhtaat jauhot pussissa: "Mä itse tiesin..."

Tätä et nähnyt tv:ssä. Yleisurheilija Jade Nyström oli kautta aikain Farmi Suomen nuorin kisaaja. Nyström tekee aikamoisia paljastuksia tippumisensa j
      Suomalaiset julkkikset
      9
      717
    9. Nainen, eikö se kerro jotain meidän tunteista

että välillämme oli paljon jännitettä. Välillä pilkettä silmäkulmassa, välillä leikittelyä ja välillä pientä sanailua. Myös naurua ja ehkä itkuakin yk
      Ikävä
      38
      706
    Aihe