Monta sahaa kiertokangen laakerit ovat sulaneet top Forrester,metsuri saha,2036 jonhsert, stilh 230,023,mikä sen aiheuttaa eikö se voitele savua ainakin tulee vai onko vettä bensan seassa vai onko laakeri kuulat huonosta teräksestä (lyijy hauleja) 2.v. enintään kestävät puita katkottu kesäisin .
Moottorisahassa akryyli bensan käyttö
4
118
Vastaukset
- Anonyymi
Oma Echoni jota käytän jokseenkin paljon, toimii hienosti noilla valmisbensoilla. Ei haittoja, tahi vikoja.
- Anonyymi
Minullakin on Echo, CS 4200ES, eikä siinä tuollaisia vikoja ole. Muutaman jarrupannan olen joutunut uusimaan ja kytkinkellon, kun veroratas kului loppuun. Ketjuja ja lapoja kuluu käytössä, mutta hyvin tuo on toiminut alkydibensalla jo vuodesta 2005. Yhä lähtee käyntiin kuin sähkösaha vähän nykäisemällä. Jopa kaasuttimen säädöt ovat alkuperäiset.
- Anonyymi
Echo onkin japanilaista laatua. Sen mitä nipponin pojat tekee, ne tekeekin hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Echo onkin japanilaista laatua. Sen mitä nipponin pojat tekee, ne tekeekin hyvin.
Paitsi Tojotan .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152846
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1272736En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.781783Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371342Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va641324- 471108
- 991011
- 109866
- 46833
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6833