Onko tuo pariskunta oikeasti niin bimbo kuin videoilla saa ymmärtää. Jokainen tajuaa ettei tämä pariskunta saa koskaan tehtyä valmiiksi 400m2 hirsitaloa. Yksinkertaisesti ei ole osaamista, rahaa eikä sisukkuutta. Höpö höpö jutuilla vain kerjätään myötätuntoa, ehkä lahjoituksia. Tämä energia pitäisi suunnata itse fokukseen eikä teatterin pyöritykseen.
Voima,&Vahtola hirsitaloprojekti
9
391
Vastaukset
- Anonyymi
Voima & Vahtola
- Anonyymi
Sanoisin että vuoden päästä on aika lailla valmista.
- Anonyymi
Kyllä
- Anonyymi
Suuntaisivat mieluummin energiansa netissä lässyttämiseen ja pikkusieluiseen muiden arvosteluun.
- Anonyymi
Hih, aika hiljaiseksi veti? :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hih, aika hiljaiseksi veti? :D
Yksityisten ihmisten projektit ovat heidän oma asiansa. Toisin on ennätyksellisen kalliiksi kaupungille tuleva asuntomessuhanke, jota toteutetaan veronmaksajien rahoilla ja kuluista piittaamatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksityisten ihmisten projektit ovat heidän oma asiansa. Toisin on ennätyksellisen kalliiksi kaupungille tuleva asuntomessuhanke, jota toteutetaan veronmaksajien rahoilla ja kuluista piittaamatta.
Älä onk noin? Mites i:n määrä, vakio?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä onk noin? Mites i:n määrä, vakio?
Meinaat varmaan i:n määrällä idiotismin määrää asuntomessuhankeessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se siitä joku päivä, jaksat vaan uskoa että täällä vuosikymmenten valittaminen ei ollut sittenkään turhaa. :D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562677
- 1991957
- 711706
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91421- 751098
- 811040
- 951019
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.261004Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954