Onpas Iidasta tullut tiukkapipo kun ei ymmärrä Veitolan kuvia kun veitola poseeraa samoissa asennoissa kuin Kardashianin mimmi. Toki lämpökerrasto päällä. Iida edellisessä avoimessa suhteessa sai harrastaa seksiä muiden miesten kanssa niin paljon kuin halusi ja nyt ottaa herneet nenään Veitolan kuvista.
Iida Ketola haukkui Veitolan
23
752
Vastaukset
- Anonyymi
Huvittavaa että haukkuu Veitolaa muille naisille naureskelusta, vaikka itse tässä lyttää veitolaa ja nostaa omaa häntäänsä.
- Anonyymi
Hä ei saa julkisuutta muuten
- Anonyymi
Iida Ketolalla ei ole varaa haukkua yhtään ketään. On sen verran karsee tapaus. Parempi kun kukaan ei välitä mitä se laukoo. Haluaa vaan epätoivosesti huomioo. Ikää jo sen verran että nuoremmat ja oikeesti kauniit ajaa ohi oikeelta ja vasemmalta. Vanha kulunut kurppa koko Ketola.
- Anonyymi
Ukkolalta hyvä kolumni tästä tyrkystä. Veitola osaa laskea leikkiä itsestään, nuo kuvat olivat tosi hauskat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ukkolalta hyvä kolumni tästä tyrkystä. Veitola osaa laskea leikkiä itsestään, nuo kuvat olivat tosi hauskat.
Niin oli, Ukkola osuu useimmiten asian ytimeen. Mikä tuo Ketola on olevinaan, joku uusi tyrkky?
- Anonyymi
Kuka Ida Ketola.? Tämä Ida neitokainen vaikuttaa ihan ääliöltä.
- Anonyymi
Ennyt kurpaksi sanoisi , mutta kauneutta ei .. noh
Makunsa kullakin
Omat kuvat ei kyllä ole sen kummempia
Tavallisen näköinen nainen tavallisella kropalla
- Anonyymi
Iida on rääväsuinen horo.
- Anonyymi
Mä sekoitin tämän siihen kultamekko tyttöön, eikös hänkin ole nimeltään Iida
ja sukunimikin taitaa hänelläkin alkaa V kirjaimella.
Piti googlettaa, että kenestä on kyse. Ja jos julkkis pitää googlettaa, niin silloin
ei ole kovin kummoinen julkkis kyseessä.- Anonyymi
Ida mainostaa tietysti Veetä!
- Anonyymi
Millä tää nainen IIda Ketola elää? Mistä tulevat hänen tulonsa?
- Anonyymi
Niin, että Iida Ketola tekee noin niinkuin työkseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, että Iida Ketola tekee noin niinkuin työkseen?
heruttaa somessa, perse paljaana jossain baarissa oli menossa
- Anonyymi
Nyt on joku hokijäbä köyrinnu meijän iitaa.
- Anonyymi
Hokijäbä herrasmiehena kustanaa Iidalle ruuat. Kummasta Iidasta mahtaa olla
kyse? Nuoremmasta vaiko vanhemmasta IIdasta? Eikö näiden Iitojen kannata
lyöttäytyä kimppaan ja kumpikin tekee yhdessä somea? Tai mitä nyt nää
Iidat yleensä tekevätkään.
- Anonyymi
Ei oo varaa arvostella muita menee prilin eteen.
- Anonyymi
Tietääköhän Iida Ketola missä on Kokkola? Ei se mitään, hyvä on kun tietää missä on Vi.. Viiala.
- Anonyymi
Peilin eteen?🤣
- Anonyymi
Kuka se Iida Ketola on? Joku julkkis? Mitä niinku tehnyt et julkkis?
- Anonyymi
ketola on muistaakseni kampaaja helsingistä joka on hymyssä näyttäny tissit...muuta en tiedä
- Anonyymi
Kampaaja ilmanhousuja Baari tiskillä pli kirjoitus!!
- Anonyymi
Iida muutti metsään ja lähes kaikissa kuvissa nykyään melkein alaston. Taitaa olla haku päällä? Liian tatuoitu mun makuun, viivoja ja kuvia vedetty joka paikkaan. En ymmärrä miksi nuori nainen (hän ei enää ole) maalaa itseensä kaikkea paskaa?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475106- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131828Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701507Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681457- 811204
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321203- 361046
- 421025
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21974