Tässä yksi opetus vielä, hyvä sisäistää

Anonyymi-ap

Hokekaa perässä, tähän on hyvä päättää tämä mitä onkaan. Elämäni, sieluni kärsimykseni, itkuni, vihani, eivät ole yhtään arvokkaampia tai väheksyttävämpiä kuin muidenkaan. Kuljemme maailmassa rinta rinnan, samalla viivalla, jokainen omaa polkua. Eri tavoin, eri suuntiin. Mutta kun käsittää jokaisen kyynel on aina yhtä kostettava, toiset kostaa ja toiset ei. Suru ja viha ovat yhtä tuskaisia, rakkaus ja ilo herättää kaikissa yhtä suurta onnea ja lämpöä, toiset sitä hehkuttavat enemmän ja toiset vähemmän. Kulje siis polkuasi, ota elämä vastaan, ilot ja surut, hyväksyen, olen kehittyvä sielu, minulle halutaan hyvää, kehityksen kannalta minun on otettava vastaan haasteita, vääristä teoista minua rangaistaan tai armahdetaan, voin vain kulkea kohti hyvää hyvällä. Katsoa mitä elämä tarjoaa, tutustua itseeni ja miettiä miten olen hyvin oiva ja onnellinen, hyvässä valossa muiden kanssa, harmoniassa. Miten tekoni tuottavat hyvää itselle ja muille, vahingoittaen ja loukaten mahdollisimman vähän, on asioita joita ei saa tehdä, vaikka siitä koituisi hyvää miten paljon tahansa. Tiedostan jos näin teen olen pahan puolella, pitää katua ja muuttua, hakea anteeksiantoa ja armahdusta, jotta voi siirtyä takaisin hyvään. Rakkaudellista ja hyvää viikkoa! Toivottavasti jokainen löytää kosketuksensa valon kehään, päästää irti mustuudesta, valon rajoilla osaa katua pahoja tekoja, tehdä hyvää, jättää valehtelun ja nöyrtyä ja tavoitella parempaa omaa tekemistä, löytää hyvän keinot voittaa vaikeudet ja haasteet. Löytää keino poistaa tumma pilvi yltään, rukoilla, hakea apua ja merkkejä kohti valoa, ja omaa polkuaan. Löytäkäämme harmonia menneen nykyhetken ja tulevan kanssa 💗

2

110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

hirvittävän pitkä kirjoitelma kuin raamattu, mutta mikä on Yhtelö, ei ole yhtälö, mutta mikä on piin viimeinen desimaali?

• Anonyymi

Olisiko ap Raamatun asiantuntija?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marinin mies oli pökkimässä

Vaalit on viikon päästä ja Sanna Marinin mies on uutisissa viikonlopun bilettämisestään. Mitenhän vaikuttaa Sannan tai SDP:n ääniin?
      Maailman menoa
      289
      5905
    2. Sanna Marin ja Markus Räikkönen eronneet. Asia piilotellaan vaalien ylitse.

Pääministeri Sanna Marinin avioliiton tilasta ja liiton kestävyydestä on esitelty arvailuja jo runsaan vuoden ajan. Pariskunta ei tunnu viihtyvän la
      Maailman menoa
      190
      4385
    3. Laulajalegenda Paula Koivuniemi sai vihdoin taiteilijaeläkkeen - Reilusti alle vanhuuseläkkeen!

Onnea Paula Koivuniemi ja mukavia eläkepäiviä! Vaikka voisihan tuo eläke tietysti suurempikin olla, eikös… Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/l
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1173
    4. Nolo Esko Eerikäinen kalasteli julkisuutta kasvattiveljensä kuolemalla

Lukekaa karu totuus täältä: https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/3f190f8f-2fdf-4488-bb0a-816053e0c12f Nauretaan Eskolle...heheheehe :-)
      Kotimaiset julkkisjuorut
      177
      1167
    5. Millaiset kasvot

Ovat mielestänne kauniit / komeat? Kun tätä ulkonäköä arvostelevaa keskustelua täällä nyt on.. Ap menee sillä habituksella millä luoja on antanut
      Ikävä
      95
      933
    6. Andy McCoy raivostuu Maria Veitolalle - Tylyttää armotta lasi kädessä:"Kiitos v***sti, maksa fyrkas"

No nyt lähtee McCoylta kyllä aika pahasti mopo keulimaan… Andy McCoy raivostuu Maria Veitolalle Yökylässä-ohjelmassa vuosien takaisesta tapahtumasta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      18
      919
    7. Persujen mielestä kulttuuri on luksusta

Kirjarovioita odotellessa.
      Maailman menoa
      409
      895
    8. Stefulla kaunis tyttöystävä.

Näyttää seuraavan kaunista Juuliaa ja ovat yhdessä reissussa. Toivottavasti uusi rakkaus saa Stefun elämän tasoittamaan.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      876
    9. HU: Jari Sarasvuo rehellisenä viinasta ja alkoholismistaan: "Tajusin, että tämä on päätepiste"

Yrittäjä Jari Sarasvuo, 57, lopetti juomisen kolme ja puoli vuotta sitten. Sarasvuo ymmärsi, että hän on alkoholisti. Nyt hän on toipuva alkoholisti.
      Alkoholismi
      9
      779
    Aihe