Ei savua ilman tulta
Seuraavat vaalit lintilä ei jatkoon
Juoppo mikä juoppo lintilä
17
164
Vastaukset
- Anonyymi
JUOPPO MIKÄ JUOPPO MARIN
- Anonyymi
Ei jatkoon...
- Anonyymi
Miksi kukaan äänestäisi keskusta a tai demareita? varsinkaan vihreitä jatkoon?? sehän on idioottimaista
- Anonyymi
Lahtareita ja vennamolaisiako pitäisi äänestää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lahtareita ja vennamolaisiako pitäisi äänestää?
Yksikään normaali ihminen ei varmasti äänestä vasemmistolaisia punikkeja.
Onneksi vasemmistoliiton ja viherhippien hallitustaival päättyy vaalien jälkeen ja Sdp:kin jatko on hyvin epävarmaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksikään normaali ihminen ei varmasti äänestä vasemmistolaisia punikkeja.
Onneksi vasemmistoliiton ja viherhippien hallitustaival päättyy vaalien jälkeen ja Sdp:kin jatko on hyvin epävarmaa.Sdp on oikeistopuolue
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sdp on oikeistopuolue
Onko köyhien riisto normaalia?
Kauhea ajojahti Mikaa kohtaan. Tiedän tunteen sillä viinan takia jouduin itsekin varhaiseläkkeelle ajettuani pikku pieruissa Vaasaan edestakaisin kahdeksan vuotta tosin tulomatka yleensä selvänä, hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Niin mullekin kävi kun ajoin seitsemn vuotta kännissä Kokkolan katuja. Kotiin olikin kova kiire, kun oli vähän liian selvä.
- Anonyymi
Viinasta ei pääse varhaiseläkkeelle.
- Anonyymi
Joo en varmasti anna keskustalle yhtään ääntä enkä kyllä demuille enkä vihreille enkä vassareillekkaan enkä rkp lle hah pitäköön tunkkinsa!
- Anonyymi
Valintasi on sitten KD
- Anonyymi
Tosijuopot vaan katoaa takaoikealle ja lapset jatkaa uraa - sekä juopon että poliitikon.
- Anonyymi
Minä olen luullut, että on raivoraitis kun puhuu on omituisia. Itse oon ottanut päivittäin sen vuoksi kun pelkäsin tulevan samanlaiseksi.
- Anonyymi
Kyllä nyt on alueeltamme niin heikot ehdokkaat joten jätän ääneni käyttämättä. Ihmettelenkin miten ehdokkaaksi voi ilmoittautua täysin kielitaidottamanakin.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510692
- 817203
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445304- 624840
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella734524Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334043- 472938
- 362825
- 402360
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per362074