Mutta mutta, Kiina on maailman seitsemäs ihme väkirikkaana kansan menestyksestä, jos vaikka verrataan Intiaan lännen ihannemaana ja tuettuna !?
Tuuli arvostelee Kiinaa Presidentti johtoisena, mutta varoo visusti Yhdysvalloista samaa !?
8
173
Vastaukset
- Anonyymi
Yhdysvallat on luopunut kateudessaa vapaasta kilpailusta jo vuosikymmeniä sitten,nyt Venjän ja kiinan kateus yltää jo liittolais terrorismina !?
- Anonyymi
Te venäläiset trollit käytätte huonoa kääntäjää. Tekstit on ihan suolesta. Ja muutenkin voisitte jo mennä vit . . . .
- Anonyymi
Miksi et opettele kirjoittamaan?
- Anonyymi
Oppisit sinäkin kirjoittamaan asiasta, jäikö kansakoulu sultakin kesken,isäni kävi sitä vain 2 viikoa kun piti vaarin sairastuttua sisarukaia ja taloutta hoitamaan !?
Te Jenkki fanit ette muuta nää,vain mikä kiiltää !? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oppisit sinäkin kirjoittamaan asiasta, jäikö kansakoulu sultakin kesken,isäni kävi sitä vain 2 viikoa kun piti vaarin sairastuttua sisarukaia ja taloutta hoitamaan !?
Te Jenkki fanit ette muuta nää,vain mikä kiiltää !?Sinä se et itse kirjoita koskaan asiaa, pelkkää valetta vaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Te Jenkki fanit ette muuta nää,vain mikä kiiltää !?Oletko koskaan kirjoittanut mistään asiasta oikealle palstalle?
- Anonyymi
Yhdysvallat on aina ollet Olikarkien hallinnassa, ei montakaan ole päässyt johtopaikoille miljonäärittä ja suhteita !? Suomessa vain Lapuanliikkeen öky isäntä Kosola,joka sai Hesingissä valtion johtajan vastaanoton,kiduttajanakin !?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937838
- 403752
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021886- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321053Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281003Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10750Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749