Promilleja

Anonyymi-ap

Nuori nainen pilasi elämänsä ajelemalla kännissä,ja tätä tapahtuu yhä useammin,missä lienee syy että täytyy tehdä näin epätoivoisia tekoja.

15

1375

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kotoa saatu esimerkki useinkin kannustaa...

    • Anonyymi

      Marin on näyttänyt hyvää esimerkkiä nuorille ja varsinkin nuorille tytöille. Jauhojengi meininkiä! Sekoillaan vapaasti ilman vastuuta.

    • Anonyymi

      Nuorten ja vanhempienkin ihmisten on syytä pitää tosi tiukkaa linjaa siihen, että ei mene kännissä autonrattiin ollenkaan. Sellainen törttöily torppaa koko loppuelämän ajaksi sen, että vois mennä hyväpalkkaisiin lietekuljetuksen alan hommiin.

      Lietekuljetuksessa kuljetetaan isoilla koneilla, painavia lasteja. Ja kun urakalla ajetaan, niin aika suurilla, maksimeilla nopeuksilla mennään aina. Täällä ei ole varaa kokeeksikaan ottaa semmoista väkeä hommiin, joilla on rattijuopumuksen taustaa ittellänsä. Semmoiset tappaa ittensä ja muut, ja vielä rikkoo kalliit erikoisvehkeet.

      • Anonyymi

        Onneksi venäläiset rekkakuskit nykyään ei paljon enää aja Suomessa kännipäitensä. Kiitos pakotteiden.


      • Anonyymi

        Oot oikeassa...mitä suurempi massa alla, sen suurempi vastuu myös muista tienkäyttäjistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot oikeassa...mitä suurempi massa alla, sen suurempi vastuu myös muista tienkäyttäjistä.

        Osaamattomissa, ja juopuneissa käsissä 36 tonnin lietekuormayhdistelmä on tappavan vaarallinen kulkija maanteillä. Lämmin, tuore liete kun lähtee tankissa huleksimaan, niin kokenutkin kuljettaja on rattinsa kanssa kovan ja tarkan vääntelyn edessä, että saa rauhattomaksi menneen lietteen taas asettumaan.
        Osaamattomalta venkoileva yhdistelmä lähtee vastaantulijoitten kaistalle, ja menee koulujen pihoihin ja kauppojen parkkipaikoille.


      • Anonyymi

        Englannissa vievät pellolle kaikki koneet lavetilla kerralla. Paku, traktori, yms.


    • Anonyymi

      Eikö autokoulussa nykyään opeteta ettei rattiin mennä maistaneena? Lääkärintarkastusta ei kakaroille tehdä tänä päivänä kun ajokortin saavat. Kukaan ei kysy paljonko käytät alkoholia tai huumeita. Kysyn vaan....mutta ei saa kysyä kun on vihervassarit.....

      • Anonyymi

        Jep. Alaikäiseltä huumenuorelta ei kannata ostaa seksiä. Niillä voi tussussa kuhista vaikka mikä arabiantuliainen kun ne kaikkien kanssa lorttoilee että saavat uudet pörinäpulverit ostettua.


    • Anonyymi

      Huittisissa olisiyöpaikka löytynyt eikä olosi tarvinnut autoilla naisen.

    • Anonyymi

      Olisiko miehelle yösijaa kokemäeltä min. 55 naisella vai kuinka pitkä pitäisi olla runsaudensarven?

    • Anonyymi

      tulihan se lietekin sieltä, eikö olisi aika hakea ihan ammattiapua?

      • Anonyymi

        Minä voin kyllä hommata sulle sitä apua. Kerro mistä sut tavoittaa, niin kaksi hoitajaa valkoisissansa tulee hakemaa sut paikkaan, missä susta tehhään terve taas.


    • Anonyymi

      Huittinen on Suomen sikaisin kunta!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe