70 vuotta tyrannin kuolemasta.
Tänään on stalinin kuoleman vuosipäivä
9
120
Vastaukset
- Anonyymi
mailman kovin diktaatori oma perhekin vihasi miestä, tapatti miljoonia ihmisiä,
- Anonyymi
Tänään olisi putlerirotalle hyvä päivä lähteä, kun nuo vuosipäivät ovat niin maagisen tärkeitä.
- Anonyymi
Jos Luoman Ilkalta kysytään, niin Stalin oli hieno mies.
On kerrottu ,että Helsinkiiin suunniteltiin joulukuussa 1939 puna-armeijan juhlaparaatia Stalinin syntymäpäivän kunniaksi...joka tapauksessa "tuli oharit"...
- Anonyymi
Stalin oli edelläkävijä sote-alallakin. Hän perustu laajaan Venäjänmaahan lukuisia hyvinvointileirejä.
Vasta ihan viime vuosina työväenpuolue SDP on esittinyt Suomeen pakkotyövelvoitetta hyvinvoinnin hoitajille ja lääkäreille eli hyvinvointileirejä, joissa olisi lattiatason porukalla eli hoitajilla ja lääkäreillä laajennettu oikeus työhön.
Hyvinvoinnin kehitys on Sanna Marinin hallituksen aikana ollut niin huimaavan nopeaa, että jo eilen on mennyt paremmin kuin tänään. - Anonyymi
Onko Puttelandiassa suruliputus?
- Anonyymi
Venäjän tämän päivän tyranni täytti viimeksi 70v. Kuinkahan jälkipolvet Venäjällä mahtavat muistella tätä pienikokoista tyranniaan?
Ainakin tiedetään, miten tulevat ukrainalaiset ja muu sivistysmaailma muistelee tätä hitleriä.- Anonyymi
Vladimir Putin on lähestymässä suomalaista demokratiaa.
Stalinin aikana aina pidettiin vaalit ajallaan ja tuloksen ratkaisi se, miten äänet laskettiin, ei miten äänestettiin.
Nyt ilmassa liikku tietoa, että Putin valittaisiin jatkoon ilman vaaleja, koska maailman tilanne on niin hankala.
Suomessa Kekkonen valittiin 1974 poikkeuslailla, vaikka maailma ei niin sekaisin ollutkaan.
Putinin kannattaa perehtyä suomalaiseen demokratian tulkintaan.
- Anonyymi
Mitähän stalin sanoisi jos näkisi kuinka paljon venäjä on kutistunut sitten oman tyrannikautensa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 76590
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437