Kassa 5.3.2023 klo 7

Anonyymi-ap

Kaupassa. Kassa arvosteli ulkonäköäni, vaatetustani, klo 7- 8, kun olin maksanut ostokseni. En viitsinyt lohkaista takaisin. Tyyliin sinulla on kivat hampaat tms.

21

961

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voe herraisä. Olisit toki "lohkaissut" takaisin esim. "kiitos, mut ei nää oo mun omat hampaat ja tämä tuulipuvun takkikin on lähetyskirpun ilmaiskorista" tms. Jäi varmaan kamalat traumat asiasta, kun vuorokauden odotit ennenkuin avauduit tänne nimettömästi? Hirveää!!! On se kumma kun eivät kassatyöntekijät osaa olla kassalla naama nurinpäin ja puhumatta asiakkaalle yhtikäs mitään! Boikotoi nyt tuota kyseistä kauppaa, ja hae kaljat jatkossa vaikka ärrältä, siitäs saavat mokomat kaupan kassatyöntekijät niin että tuntuu!!!

• Anonyymi

Mikä kauppa aukee sunnuntaina (5.3) klo 7? Taitaa olla trolli tai se kuuluisa mielensäpahoittaja taas asialla!

• Anonyymi

Prisma, 7-22

• Anonyymi

Oot varmaan aika järkyttävä ilmestys!

• Anonyymi

Sä kuule kirjoitit sittenkin vaikkei ois maaliskuuskaan asioist hajuukaan niinkuin ei muulloisinkaan DDDDDDD.

• Anonyymi

Onkohan se ostaja ollu savottajätkän ja riikinkukon risteteytys!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onkohan se ostaja ollu savottajätkän ja riikinkukon risteteytys!

Asiakasta ei kuulu arvostella kassalla vaikka olisi porsaannäköinen!

• Anonyymi

Itseasiassa, kaikille jotka haukutte ap. aloitusta, voin kertoa, että ihan normaali nainen olen. Törkeää alkaa haukkua noin vain takaisin.
        Se kertoo haukkujien älykkyydestä, henkisestä sellaisesta.
        Itse en työssäni voisi kuvitellakaan, että varsinkin täysin tuntemattoman ulkoista olemusta alkaisin arvostelemaan hänelle. Hyvää päivänjatkoa voisin toivottaa.
        En käy tällä palstalla usein. Noin kerran kolmessa vuodessa. Osa kommentoijista on todella näyttönsä antaneet älykkyydestään, kuten myös eräs kassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itseasiassa, kaikille jotka haukutte ap. aloitusta, voin kertoa, että ihan normaali nainen olen. Törkeää alkaa haukkua noin vain takaisin.
        Itse en työssäni voisi kuvitellakaan, että varsinkin täysin tuntemattoman ulkoista olemusta alkaisin arvostelemaan hänelle. Hyvää päivänjatkoa voisin toivottaa.
        En käy tällä palstalla usein. Noin kerran kolmessa vuodessa. Osa kommentoijista on todella näyttönsä antaneet älykkyydestään, kuten myös eräs kassa.

Jos noin harvoin käyt, niin paras olisi ollut olla poissa nytkin. Kävin Prisman infossa kysymässä ketkä oli sunnuntaiaamuna työvuorossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos noin harvoin käyt, niin paras olisi ollut olla poissa nytkin. Kävin Prisman infossa kysymässä ketkä oli sunnuntaiaamuna työvuorossa.

Ps oletin sinun oleva ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös tämä "ap" järjestellyt näitä yksinäisten tapaamisia joulun alla ja
        pilkkireissuja? Tais mennä nekin hommat pieleen, kun ei itse ehtinyt
        ajoissa paikalle, vaikka oli aloitteentekijänä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko ap, alulle panija, alkuun panija, alussa paneva, vai mitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko ap, alulle panija, alkuun panija, alussa paneva, vai mitä?

Jookomainen kysymys

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa antaa palautetta myös oikeaa kanavaa pitkin, laita palaute esim netin kautta asiakaspalautteena. Eihän sitä tietenkään negatiivisessa sävyssä saa ketään arvostella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa antaa palautetta myös oikeaa kanavaa pitkin, laita palaute esim netin kautta asiakaspalautteena. Eihän sitä tietenkään negatiivisessa sävyssä saa ketään arvostella.

Ilman muuta kannattaa laittaa palautetta suoraan liikkeeseen jos on asioidessaan kohdannut epäasiallista käytöstä henkilökunnalta.
        Voi hyvinkin olla, että naljailevalla henkilöllä saattaa olla omassa elämässään asiat ristissä niin vi##uilijan esimiehetkin voivat ajoissa puuttua asioiden kulkuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös tämä "ap" järjestellyt näitä yksinäisten tapaamisia joulun alla ja
        pilkkireissuja? Tais mennä nekin hommat pieleen, kun ei itse ehtinyt
        ajoissa paikalle, vaikka oli aloitteentekijänä!

Nyt meinaa mennä puurot ja vellit sekaisin tässä ketjussa. Minulla ei ole mitään tekemistä tämän kaupan kassa-asian kanssa. Olen ihan eri ihminen. Ei mennyt pieleen yksinäisten tapaamiset tai pilkkireissut. Päinvastoin. Kevättä rinnassa. Tervehtien "sen yksinäisten ketjun aloittaja"

• Anonyymi

Eikö ollut tarpeeksi hammasta lohkaista?

• Anonyymi

Oisko ollu prisman riininkukko🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi

Mitä riininkukko tarkoittaa?

• Anonyymi

Tarkoitti varmaan et riiknkukko.....itse sanoisin et small and fät😝😝😝😝😝

• Anonyymi

Kirjoitusvirheet eikun jatkuu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puukotus koulussa Ylivieskassa

Nuori puukottanut toista. Onko jollain tietoa mitä tapahtunut? https://www.kaleva.fi/nuori-puukotti-toista-nuorta-ylivieskan-kaisanieme/5438560
      Ylivieska
      98
      6547
    2. ILONA JAKONEN tuomittiin joulukuussa Etelä-Savon käräjäoikeuden päätöksellä 3 vuoden 8 kuukauden van

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009480846.html Ilona yritti surmata Äitinsä lyömällä veitsellä ja samalla istuen hänen päällään! Suomina
      Maailman menoa
      2
      2228
    3. Martina Muuttaa

Mutta minne? Kertokaa landelle missä sijaitsee tämä upea erkkerillinen asunto.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      296
      1686
    4. Milloin sun

rakkautesi viettää syntymäpäiväänsä?
      Ikävä
      60
      1162
    5. Suomi pulassa työttömien kanssa ? Kelan tuet pois !!

https://www.iltalehti.fi/paakirjoitus/a/e0bf1770-a252-4d9f-8d78-6d74bbc5ca8b Ainut keino lopettaa tämä vuosia jatkunut pelleily on siirtää oikeasti s
      Maailman menoa
      286
      1161
    6. Random ehkä onnistuu

siinä mitä yrittää.
      Ikävä
      156
      947
    7. Tankkauspalvelu Mustonen/Oulaisten kaupunki

Nyt kaikki yrittäjät ja varsinkin koneyrittäjä ym: - tiesittekö että voitte käydä tankkaamassa Nesteellä Oulaisten kaupungin piikkiin polttoaineet jot
      Oulainen
      18
      909
    8. Farmi-tippuja Jade Nyström paljastaa - Loppukisassa ei puhtaat jauhot pussissa: "Mä itse tiesin..."

Tätä et nähnyt tv:ssä. Yleisurheilija Jade Nyström oli kautta aikain Farmi Suomen nuorin kisaaja. Nyström tekee aikamoisia paljastuksia tippumisensa j
      Suomalaiset julkkikset
      9
      715
    9. Nainen, eikö se kerro jotain meidän tunteista

että välillämme oli paljon jännitettä. Välillä pilkettä silmäkulmassa, välillä leikittelyä ja välillä pientä sanailua. Myös naurua ja ehkä itkuakin yk
      Ikävä
      38
      702
    Aihe