Sivistyneet ihmiset eivät aja Dacialla

Anonyymi-ap

Vain kouluja käymättä oleva porukka ostaa Daciaa. Sivistyneet ihmiset ovat ne jotka ovat käyneet aikoinaan koulut ja siten tietävät ettei kaikkein halvinta riisuttua autoa kannata ostaa. Vähän kun satsaa lisää saa aidon länsiauton ja perushärpäkkeet. Kommentteja.

16

108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olet niin sivistynyt, että kirjoittaakin osaat melkein oikein.

• Anonyymi

Takuulla enemmän kouluja käynyt kuin sinä 😀

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Takuulla enemmän kouluja käynyt kuin sinä 😀

Oletko ihan varma?
        Avaukseksi perusteella et ole kovin sivistynyt.

• Anonyymi

Aloittaja on idiootti. Hyvä esimerkki tyhjäntoimittajasta mistä ei koskaan siis koskaan tule yhteiskuntakelpoista vastuun kantajaa. Eipä mulla muuta.

• Anonyymi

Valitettavasti sinä et kuulu näiden sivistyneiden joukkoon.

• Anonyymi

Ja tämä koski tuota aloittajaa.

• Anonyymi

TRÖÖÖÖÖLLL ! ! TROOOLLL ! ! TROLLITEHTAAN MASSAPOSTAUSTA. . DISSAUSTA. . TYPERYYTTÄ. .Sivistynyt ihminen ei dissaa spammaa keksi mielikuvitus provoja/satuja 20 h/vrk 365 kuten sinä. . massapostaus trolli. . revippä narsu vaaajuukki trolli siitä. .

• Anonyymi

Minä joka ajan nykyään Dacialla kävin kouluni läpi ja luultavasti sivistykseni ensirippeet sain jo hiekkalaatikko iässä nuorena pikkupoikana . Siellä mulla oli jo äidin ostamama leikki auto merkiltään Chrysler Airflow jossa oli todella härmpäkkeitä, automaattinen valon vaihdin ja automaattisesti kääntyvä sisäpeili takaa tulevan valon kohdatessa. Noille en kuitenkaan enää keski iässä ole antanut suurta arvoa ja nyt vanhempana aina ajattelen , järki käteen ja ostoksille !!!

• Anonyymi

Niin. Sinä olla viisas mies. Sinä syö punaista lihaa ja ajat Dacialla. Taidat olla myös viinamäen miehiä. Menikö oikein? Osuiko ja opposiko?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin. Sinä olla viisas mies. Sinä syö punaista lihaa ja ajat Dacialla. Taidat olla myös viinamäen miehiä. Menikö oikein? Osuiko ja opposiko?

OSUI JA UPPOSI. TÄYDELLINEN KUVAUS DACIA-KUSKISTA 😀👏

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

myös viinamäen miehiä. Menikö oikein? Osuiko ja opposiko? Ei voi kun ihmetellä ihmisen röyhkeyttä ja tuollalailla tunnustaa oma pöljyytensä, pitäisit edes sen salaisena !!

• Anonyymi

On melkoisen sivistymätöntä uskoa, että sivistystä mitataan jollakin automerkillä.

• Anonyymi

Jos tällä palstalla joku uskoo että hänen Dacia vastaisuus tekee hänestä sivistyneen ihmisen niin sanon sen että olis aika mennä hoitoon . Kannattais katsella peiliin ja kysyä peliltä mikä on psyykkinen tulevaisuutesi !

• Anonyymi

Mitä yrität sanoa. Onko kaikki Dacia-kuskit mt palveluja vaille. Vai ovatko ns. Viinamäen miehiä. Kommentteja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä yrität sanoa. Onko kaikki Dacia-kuskit mt palveluja vaille. Vai ovatko ns. Viinamäen miehiä. Kommentteja.

100% varma tieto: Kaikki Dacia-kuskit eivät ole "viinamäen miehiä." Eihän kaikki mersu-kuskitkaan ole köyhiä.

• Anonyymi

Sivistyneet ihmiset eivät aja Dacialla...........Sulla on kyllä niin kaheli aloitus että olen aivan varma siitä sinun sivistyneisyyttä mitataan ainoastaan rautakangilla !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1360
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      76
      1320
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      853
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73