Tämä keskustelupalsta on maakunnan surkein. Kenelläkään ei ole mitään sanottavaa! Kertokaa nyt edes mielipiteenne siitä, että koululle pitäisi tehdä miljoonainvestoinnit. Eikö entistä koulua voida korjata ja parantaa? Niin luulisi, ja paljon halvemmalla. Koulu on komea ulkoapäin. Ei helkkarissa ruveta sitä hävittämään!
Herran tähden, Merijärvi!
3
775
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tuommosia vanahoja rotiskoja kannata korijata. Ne kellarisa olevat tilat on niin tunkkasia sisäilimaltaan, ettei sielä kukkaa jaksa opiskella mittää. Ja muutki tilat on enimmäkseen epäkäytännöllisiä ku ei niitä oo alunperin tarkotettu siihen käyttöön misä ne on. Ei muuta ku maan tasalle vaan ja uus entistä ehompi tilalle. Mutta pittää olla oikiat luokat eikä mittään avvoimia tiloja. Kyllä se vaa on kaikkein parasta ku on oikiat perinteiset luokkahuoneet. Tietenki pittää olla moternit pelit ja vehkeet, että saa tietokonneelta kuvvaa eli viteota seinälle niin ku asiaan kuuluu. Mutta ihan kaikkiin arkkitehtein viimesimpiin hullutuksiin ei piä lähtä mukkaan. Se olis hyvä etu kunnalle, jos olis uuvet rakennukset päiväkojista koulun kautta vanahainkottiin. Monesa kunnasa ei oo muuta ku hommeisia rotiskoja.
- Anonyymi
No onhan teillä se jumala.Pankaa se tekemään remonttia.Siitä sitä meille
olisi näytyöä.Jotka olemma koko ajan pilkanneet tosi uskovaisia.
Muuten pilkkaaminen saa lisää vauhtia.Kun jumala ei tottele rukousta.
Ja pyöräytä koulua kuntoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391909En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos291622Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141424Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421381Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681285- 81191
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7961- 20959
- 80929