Yhden hengen siivouspartio

😄🧼🧹 pelasti poikamiehen hädästä!

11

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

jos ei senvertaa osaa että siivoo paikkojaan niin ei tarttis kyllä pelastaakaan.
      t. Poikamies joka siivoo ja tykkää ruuanlaitosta ja leipomisesta.

• Ei kyse ollut osaamisesta vaan itse tarjouduin hommaan. Eli oli sosiaalinen tapahtuma.

• Tämän päivän ajatus liittyy eiliseen. Suursiivouksen jälkeinen kuntosali-/lounaspäivä on vähän liikaa. 🏋️‍♀️🤸‍♀️ lepäilyä pakollisten juttujen jälkeen.

• Anonyymi

Oletko käynyt siivoamassa uuden ihastuksesi kämpän?

• Anonyymi kirjoitti:

Oletko käynyt siivoamassa uuden ihastuksesi kämpän?

Ei ole uutta ihastusta. Enkä entisenkään kämpästä muuta ole nähnyt kuin sängyn valokuvassa. Siivouspartiona kävin sukulaisen luona.

• lounas.ajatus kirjoitti:

Ei ole uutta ihastusta. Enkä entisenkään kämpästä muuta ole nähnyt kuin sängyn valokuvassa. Siivouspartiona kävin sukulaisen luona.

Entinen tarkoittaa siis nykyistä ihastusta jonka kanssa käytiin lounaalla cajun broileria syömässä.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Entinen tarkoittaa siis nykyistä ihastusta jonka kanssa käytiin lounaalla cajun broileria syömässä.

😂 Cajun broileria. Onko tämä ihan oikeasti totta? Missä sä näitä miehiä tapaat? Kuinka monelle sä kirjoitat täällä?

• Anonyymi kirjoitti:

😂 Cajun broileria. Onko tämä ihan oikeasti totta? Missä sä näitä miehiä tapaat? Kuinka monelle sä kirjoitat täällä?

Cajun on hyvänmakuinen mausteseos jos et sattunut tietämään. Olen jo monesti sanonut, että tämän yhden miehen josta kirjoitan, olen tavannut ekan kerran töissä. Hän on siis ainoa jolle täällä kirjoitan. En siis harrasta mitään monille miehille kirjoittelua täällä. Mulla on muutakin tekemistä.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Cajun on hyvänmakuinen mausteseos jos et sattunut tietämään. Olen jo monesti sanonut, että tämän yhden miehen josta kirjoitan, olen tavannut ekan kerran töissä. Hän on siis ainoa jolle täällä kirjoitan. En siis harrasta mitään monille miehille kirjoittelua täällä. Mulla on muutakin tekemistä.

Ok, tunnut vaan jotenkin tutulta. Onko hän vastannut sinulle täällä?

• Anonyymi kirjoitti:

Ok, tunnut vaan jotenkin tutulta. Onko hän vastannut sinulle täällä?

Et tunne mua kun kerran kysyit mitä kysyit ekassa kommentissasi. Tuttu ihminen ei kysyisi sellaisia.

• lounas.ajatus kirjoitti:

Et tunne mua kun kerran kysyit mitä kysyit ekassa kommentissasi. Tuttu ihminen ei kysyisi sellaisia.

Mitä tuohon "Onko hän vastannut sinulle täällä" tulee, niin aika vähän näihin nimimerkillä tehtyihin kirjoituksiini on tullut mitään niin järkeviä vastauksia että ne voisivat olla häneltä. Sinällään ei haittaa, kun tänne voi kirjoittaa vastasiko oikea tai ei. Jos hän kirjoittaisi, niin hän tekisi sen anonyymi-tunnuksella, koska ei ole some-ihminen. Miten anonyymin erottaa anonyymistä? Oikea vastaus on ei mitenkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      91
      1487
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1033
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      384
      877
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      156
      859
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      56
      733
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      727
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      668
    8. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      641
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      635
    10. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      632
    Aihe