hiijohoi ja kohti uusia elämiä pilattavaks.
Nyt kaikki liitossa epäonnistuneet naiset
25
53
Vastaukset
- Anonyymi
Ainiin ja tarkoitin siis huonot naiset, eli epäonnistuneet. Ainoa asia missä on mahdollista että tämän lajin edustaja naiset on onnistuneet, on muiden ihmisten päivien pilaamisessa.
- Anonyymi
Sinähän voit hypätä vaikka sillalta
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17769036e
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Miksi ero pitäisi olla epäonnistuminen? Ehkä ihmisen ei ole tarkoitus elää vain yhden kanssa koko elämäänsä. Rakkaushormoniakin erittyy vain muutama vuosi. Sen ajan että mies on äidin ja lapsen tukena ensimmäiset vuodet, ei sitä pidempään.
- Anonyymi
Huonoja sellaset naiset on. Varmasti kohtelette teidän omia poikiakin kaltoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huonoja sellaset naiset on. Varmasti kohtelette teidän omia poikiakin kaltoin.
Ei minulla ole lapsia enkä ole mitenkään huono nainen. Tuo oli tieteellinen fakta, en sanonut puhuvani itsestäni. Kysy ensin kerralla äläkä ala suoraan haukkua. Inhimillisyyttä peräänkuulutan myös teille yhteiskunnan hylkäämille.
- Anonyymi
Palstan etusivulla on tällä hetkellä noin 482 naisten tekemää kaipausaloitusta miehille ja tämä on se aloitus, joka me naiset saadaan? 😩
- Anonyymi
Pelkkää kaamosta koko palsta. Kamalaa on kaikki paitsi minä.
- Anonyymi
Miten olis elävä elämä? Ei sitä kumppania kauppapaikoilta löydy.
- Anonyymi
Suosittelen sulle vaikka masturbointia. Oot jotenkin kireä. Käyttäydyt kuin mikäkin akka. 😂
- Anonyymi
Jaa minä suosittelen penistä mulle, ihan oikeeta sellasta eikä kumista tehtyä. Sitäpaitsi oon aika kiree jos kiinnostaa tietää ja jos sustakin tuntuu että olisin kiree niin tervetuloo tänne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa minä suosittelen penistä mulle, ihan oikeeta sellasta eikä kumista tehtyä. Sitäpaitsi oon aika kiree jos kiinnostaa tietää ja jos sustakin tuntuu että olisin kiree niin tervetuloo tänne.
Ei mulla ole sulle peenistä antaa. Ihan itse joudut sellaisen pyydystämään.
- Anonyymi
Entä sitten en kaikki liitoissa epäonnistuneet miehet?
- Anonyymi
Tää koskee nyt ainoostaan naisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, mutta miten niiden miesten tulee toimia? Niitä miehiähän on tasan yhtä monta kuin vastaavia naisiakin. ainakin kun heterosuhteista puhutaan. Vai puhutkon nyt vain lesbosuhteissa epäonnistuneista naisista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko se mustamaalaaja naikkonen.
Minun käsittääkseni tangoon tarvitaan kaksi. Ettäkö epäonnistuminen olisi aina naisen syy?
- Anonyymi
Juu, munkin mielestä se on kahden kauppa ja kolmannen takia korvapuusti. Eronnu jo vuosia sitten, eikä kiinnosta selityksiä enää kuunnella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, munkin mielestä se on kahden kauppa ja kolmannen takia korvapuusti. Eronnu jo vuosia sitten, eikä kiinnosta selityksiä enää kuunnella.
Sateenkaari miehet ei tiärä ovatko miehiä vaiko naisia!
Niinpä. Pitäisi ajatella molemmin puolin mitä molemmat olisivat voineet tehdä paremmin.
Miten muuten virheistään oppisi?
Eiköhän siinä yleensä ole kaksi, jotka ovat vastuussa suhteen päättymisestä. Useimmiten molemmat ovat jokseenkin yhtälailla olleet aiheuttamassa ongelmia suhteelle.
Oppimismatkojahan nuo suhteet ovat aina, ihmisen ja elämän oppimista.- Anonyymi
Niitä jotka hakevat uusia kohteita, niitä on bruukkattu kutsua narsisseiksi.
Narsissi on siittä outo kukkanen, että se yrittää siirtää omat tiaknoosinsa uhrejensa oireiksi.- Anonyymi
Tunnistettava.
- Anonyymi
Naiset? Minä tiedän monta miestä, jotka ei ole ottaneet opiksi vielä kolmannellakaan kierroksella. En nyt ihan naisten kunniaksi tuota antaisi. Tosin siinä mielessä, että näyttää nuo naiset haksahtaavan helpommin epäonnistujiin ja herkemmin uskoo kaikki satuilut, mutta kyllä hekin ajan myötä oppivat huomaamaan, kun alkaa jutut olemaan epäjohdon mukaisia, näkee valehtelun eli "muunnetun totuuden" jne..
Mutta oli sitten kyseessä nainen tai mies, annan neuvon: jos edes sadasosasekunnin edestä tulee päähän ajatus "liian hyvä ollakseen totta", juokse karkuun niin pitkälle, kun pääset. - Anonyymi
Onneksi menee ohi täysin, koska liitossa en ole ollut enkä mene. Olen syytön.
Miehiä on ollut p a l j o n. ...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1121752Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551257Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1431207- 48930
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html117884Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä73849- 52814
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36797Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62762- 56761