Onko paljon vai vähän, jos omistaa 25 kpl R-collection Klassikko-T-paitoja?
Vai onko tällä jätkällä lähtenyt pikkuisen lapasesta koko homma? Alan nimittäin pikkuhiljaa ymmärtää, mitä tuo collection tarkoittaa tuossa vaatemerkin nimessä.
Tarkemmin eriteltynä väreittäin:
3 kpl Oliivinvihreä
3 kpl Tummansininen
2 kpl Havunvihreä
2 kpl Kaarnanruskea
2 kpl kanerva
2 kpl Koivu
2 kpl Mustikka
2 kpl Punainen
2 kpl Terrakotta
1 kpl Jäkälä
1 kpl Kaakao
1 kpl Luonnonvalkoinen
1 kpl Portviini
1 kpl Savunharmaa
T-paita inventaario
9
98
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulostaa vähän neitimäiseltä.
- Anonyymi
No mielipide se on tuokin, vaikkakin harvinaisen paska sellainen.
On tullut paitoja uusittua aika rankalla kädellä, kun löytyi itselle mieleinen malli, vaikka eivät ihan halvimmasta päästä olekaan.
Nykyään lähes kaikki T-paidat näyttävät olevan yleensä semmoista ihmeellistä lyhythelmaista mallia, joka tuntuu lähinnä joltain napapaidalta päällä. Sitä minä sanoisin neitimäiseksi. En tunne oloani mukavaksi semmoinen paita päällä, jota saa koko ajan olla nyhtämässä alaspäin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mielipide se on tuokin, vaikkakin harvinaisen paska sellainen.
On tullut paitoja uusittua aika rankalla kädellä, kun löytyi itselle mieleinen malli, vaikka eivät ihan halvimmasta päästä olekaan.
Nykyään lähes kaikki T-paidat näyttävät olevan yleensä semmoista ihmeellistä lyhythelmaista mallia, joka tuntuu lähinnä joltain napapaidalta päällä. Sitä minä sanoisin neitimäiseksi. En tunne oloani mukavaksi semmoinen paita päällä, jota saa koko ajan olla nyhtämässä alaspäin.Ja lisään vielä, että nämä paidat sentään pitävät ryhtinsä ja säilyttävät muotonsa.
Toisin kuin jotkut halpisrätit, joista tulee muodottomia rättejä jo muutaman pesun jälkeen. Sivusaumat alkavat kiertää jne.
Siellä taitaa nyt jotain Tokmannin parin euron kiinanrättejä tai muuta kehnolaatuista pikamuotia käyttävä kateellisena vinkua. - Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17769108k
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Mikään määrä ei ole liikaa, jos löytää mieleisensä. Olen kanssa löytänyt sopivan t-paidan halpakauppaketjusta ja niitä on pieni kasa viikattuna kaapissa sillä erolla että ovat kaikki samaa väriäkin. Miksi kunnon mies antaisi rajoittaa itseään :D
- Anonyymi
mitä noista käytät saunassa?
- Anonyymi
Jotain teepaitoja, omistaisit ennemmin teenaisia.
- Anonyymi
Aloittaja sai viikolla Korporaatio 100 Kiertue-paidan. Harmi vaan, että se on omaan makuuni n. 5cm liian lyhyt helmasta. Ei siis päädy kesäpaidaksi, vaan viileämmillä ilmoilla muiden vaatteiden alla käytettäväksi "kakkoskategorian" paidaksi. Kolmoskategorian paidat ovat sitten huonoksi kulahtaneita kotipaitoja.
- Anonyymi
Ei liikaa yhdellä on 2 hyllyn väliä t-paitoja se alkaa olla jo liikaa. 🤣
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1185418
- 715158
- 914184
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753640Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603268- 432841
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️561991- 421862
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381713