Olen katellu vähän näitä junia. Milloin se aika koittaa?

Niin olisiko teillä ehdotuksia tai mitä mielessä. Olen jo yrittänyt/kokeilut muita tehokkaita tapoja/keinoja. 1. Itsensä ampuminen ei onnistu (aseet visusti lukossa, en osaa käyttää taikka tiirikoida nini hyvin muuteskaan). Ollessani mukana olen muutaman kerran saanut pienenä ampua (8-10vuotiaani) jollain aseella (kai haulikko) keikkoja. Kos Aikuinenhan on ollut läsnä katsomassa, että mitään ei tapahdu, vaikka itse sain lopulta pidellä asetta. Tämä tapahtui minulle silloin, kun minut sijoitettiin pois kotoa (nykyisin perhekoti) Nyt, kun miettii en todellakaan pitänyt hyvänä ajatuksena ampua siinä itseäni taikka muita sillä. Aika nopea muutenkin sillä olisi saanut olla. Olessani kotona (Äidin luona) olen mennyt monesti läheiselle rotkolle (about 30metriä) ja kallion kielekkeelle seisonut taikka istunut ja miettinyt hyppäämistä. Ikää tällöin abt 6v. Ei onnistunut, samoin olen miettinyt tätä aina korkeissa paikoissa kuten viinitornissa olessani muitten hoitolapsien kanssa, että voisin mennä turvakaiteen läpi ja mennä roikkumaan sinne ja hypätä. Olen aina halunnut kuolla siitä lähtien, kun muistan muuttaneeni mummolasta 4-5v äidilleni. Mummolassa en muista oloani olleen hyvin jotain.. Kai enemmän iloinen.

VApaa ehtoista sontaa lue, jos haluat

(En tiedä mikä siinä on, mutta olen kiittämätön itsekäs paska joka ei todellakaan halua elää tätä helppoa elämmä joka on annaettu kultalusikalla suuhun. Liikaa työtä ITSENI KANSSA en vai jaksa sietää itseäni ja ajatuksiani olen laiska, lahjaton, omien tapojen orja ja kaiken lisäksi en opimitään höydillisä itseäni auttavaa)

Hukkutautumistä ofc mutta olen huono tässä, ja nyt ei ole aikaa odottaa kesää tarvittaisiin nopeaa toimintaa. Myrkyllisiä aineita meillä on TOSI helposti saatavilla, kuten pattereita ja konetiskitapletteja. Lääkeitäkin on minulla saatavilla, jos vain hankin. Tiedän hyvn etten saa kompottaa lääkeideni kanssa alkoholia.

Lyhesti: Tilanne on tämä

Voisin mennä lähi tielle vaan helposti ja hypätä auton alle. Mutta junat voisin koittaa uutena niitä. (IF u know why u know) miksi näin tuli erityisesti mieleen. Ainiin ps olen myös koittanut hirtäytyä olen laittanut itsetehdyn hirttosilmukan kaulaan.

Intti on tulossa, ja sinne tuskin pääsen, vaikka osastolta tullessani olen saanut terveen paperit.

Mihin oikeisti tarvitsen apua:

Miten tehdä itsari, onko kirjettä pakko kirjoittaa, koska en tot halua noille sitä tehdä. Eivät ole ansaineet tuskin tulevat kaipaamaan.

Ja mitä tehdä ennen kuolemaan

Tappaisko jonkun vai paskoisko sen elämän?

Saisko vihaa pidettyä yllä, jos vaan suututtas läheisiä

1

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja syyhän tässä on se, kun mulle sanottiin (lääkäri ja kaikki läheiset) että jos tollaisia puhuu niin on pakko tappaa itsensä jos siltä tuntuu. NIIN VITTU YRITETÄÄN LÄHI VIIKKOINA taas jälleen kerrän tapahtuu. VITTU MÄ NIIN NAUTIN (jos silloin voi enään nauttia) mutta toi ei edes riitä mulla tarpeek kostoks kaikille mun läheisillä jotka olevinaan sanoo että välittää, valehtelevat ne on niitten työ tai jotain rakastaa ilman tunteita. mielummin tappaisin vaan jonkun ja tekisin jonkun massa murhan vaikka siinä samalla, mutta toi voi olla vähän suoraan sanottuna vittu maista muille jotka oikeesti ei kuulu tähän ja haluavat elää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1839
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1148
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe