Niin olisiko teillä ehdotuksia tai mitä mielessä. Olen jo yrittänyt/kokeilut muita tehokkaita tapoja/keinoja. 1. Itsensä ampuminen ei onnistu (aseet visusti lukossa, en osaa käyttää taikka tiirikoida nini hyvin muuteskaan). Ollessani mukana olen muutaman kerran saanut pienenä ampua (8-10vuotiaani) jollain aseella (kai haulikko) keikkoja. Kos Aikuinenhan on ollut läsnä katsomassa, että mitään ei tapahdu, vaikka itse sain lopulta pidellä asetta. Tämä tapahtui minulle silloin, kun minut sijoitettiin pois kotoa (nykyisin perhekoti) Nyt, kun miettii en todellakaan pitänyt hyvänä ajatuksena ampua siinä itseäni taikka muita sillä. Aika nopea muutenkin sillä olisi saanut olla. Olessani kotona (Äidin luona) olen mennyt monesti läheiselle rotkolle (about 30metriä) ja kallion kielekkeelle seisonut taikka istunut ja miettinyt hyppäämistä. Ikää tällöin abt 6v. Ei onnistunut, samoin olen miettinyt tätä aina korkeissa paikoissa kuten viinitornissa olessani muitten hoitolapsien kanssa, että voisin mennä turvakaiteen läpi ja mennä roikkumaan sinne ja hypätä. Olen aina halunnut kuolla siitä lähtien, kun muistan muuttaneeni mummolasta 4-5v äidilleni. Mummolassa en muista oloani olleen hyvin jotain.. Kai enemmän iloinen.
VApaa ehtoista sontaa lue, jos haluat
(En tiedä mikä siinä on, mutta olen kiittämätön itsekäs paska joka ei todellakaan halua elää tätä helppoa elämmä joka on annaettu kultalusikalla suuhun. Liikaa työtä ITSENI KANSSA en vai jaksa sietää itseäni ja ajatuksiani olen laiska, lahjaton, omien tapojen orja ja kaiken lisäksi en opimitään höydillisä itseäni auttavaa)
Hukkutautumistä ofc mutta olen huono tässä, ja nyt ei ole aikaa odottaa kesää tarvittaisiin nopeaa toimintaa. Myrkyllisiä aineita meillä on TOSI helposti saatavilla, kuten pattereita ja konetiskitapletteja. Lääkeitäkin on minulla saatavilla, jos vain hankin. Tiedän hyvn etten saa kompottaa lääkeideni kanssa alkoholia.
Lyhesti: Tilanne on tämä
Voisin mennä lähi tielle vaan helposti ja hypätä auton alle. Mutta junat voisin koittaa uutena niitä. (IF u know why u know) miksi näin tuli erityisesti mieleen. Ainiin ps olen myös koittanut hirtäytyä olen laittanut itsetehdyn hirttosilmukan kaulaan.
Intti on tulossa, ja sinne tuskin pääsen, vaikka osastolta tullessani olen saanut terveen paperit.
Mihin oikeisti tarvitsen apua:
Miten tehdä itsari, onko kirjettä pakko kirjoittaa, koska en tot halua noille sitä tehdä. Eivät ole ansaineet tuskin tulevat kaipaamaan.
Ja mitä tehdä ennen kuolemaan
Tappaisko jonkun vai paskoisko sen elämän?
Saisko vihaa pidettyä yllä, jos vaan suututtas läheisiä
Olen katellu vähän näitä junia. Milloin se aika koittaa?
2
167
Vastaukset
Ja syyhän tässä on se, kun mulle sanottiin (lääkäri ja kaikki läheiset) että jos tollaisia puhuu niin on pakko tappaa itsensä jos siltä tuntuu. NIIN VITTU YRITETÄÄN LÄHI VIIKKOINA taas jälleen kerrän tapahtuu. VITTU MÄ NIIN NAUTIN (jos silloin voi enään nauttia) mutta toi ei edes riitä mulla tarpeek kostoks kaikille mun läheisillä jotka olevinaan sanoo että välittää, valehtelevat ne on niitten työ tai jotain rakastaa ilman tunteita. mielummin tappaisin vaan jonkun ja tekisin jonkun massa murhan vaikka siinä samalla, mutta toi voi olla vähän suoraan sanottuna vittu maista muille jotka oikeesti ei kuulu tähän ja haluavat elää
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17769119D
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124460MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar872293Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5611758Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011481- 71171
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671167Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331108Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt219980Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o61918Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3908