Miten kauan sairaalahoidon jälkeen täytyy olla Psykiatrian poliklinikalla kirjoilla?
Psykiatrian poliklinikka
8
351
Vastaukset
- Anonyymi
Rahat on senverran tiukassa, että yleensä heittäävät heti pihalle kun sitä hoitoa ei enää tarvitse.
- Anonyymi
Riippuu henkilöstä ja hänen voinnistaan. Ketään ei hoideta, ei yritetä hoitaa eikä pidetä edes kirjoilla, ellei ole aivan pakko.
Heti kun olet työkunnossa tai sinne päin, saat huolehtia itse itsestäsi ja terveydestäsi ja kaikista asioistasi.- Anonyymi
Pitääkö paikkansa, että voi joutua olemaan loppuelämänsä Polilla kirjoilla ja asiakkaana?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitääkö paikkansa, että voi joutua olemaan loppuelämänsä Polilla kirjoilla ja asiakkaana?
Jos muuten on kunnossa mutta jotain lääkitystä on, niin kyllä ne kippaa paperit terveyskeskukseen. Ei siellä erikoisterveydenhuollossa roikuteta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos muuten on kunnossa mutta jotain lääkitystä on, niin kyllä ne kippaa paperit terveyskeskukseen. Ei siellä erikoisterveydenhuollossa roikuteta.
Itse olin neljä vuotta erikoissairaanhoidon potilaana. Käyntejä oli alkuun kahdesti viikossa sitten kerran viikossa. Sitten käynnit harvenivat kertaan kuukaudessa kunnes siirsivät kunnalliselle puolelle jossa olin kolme vuotta kerran kk käyntejä. Nyt ei ole enää sitäkään ja olen työkyvyttömyyseläkkeellä ja pärjään ilman hoitokontaktia
- Anonyymi
Ei sekuntiakaan.
- Anonyymi
Voiko sanoa " täytyy " avohoidon ollessa kyseessä ?
Avohoito on, on aina ollut, vapaaehtoista.
Vapaaehtoisuus tarkoittaa sitä, ettei ole mikään pakko käydä missään, jos ei jostain syystä halua.
Ihmisen/potilaan kunnosta riippuen avohoito voidaan muuttaa pakkohoidoksi, mutta silloin hänet suljetaan laitokseen. Poliklinikalle ei voida pakottaa menemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .844531Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503115Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631363109Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2201308Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111213- 761197
- 651082
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301074Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983