sulla on ollut kun olet ikävöinyt kaivattuasi?
Montako laastaria
25
106
Vastaukset
- Anonyymi
En oo laskenu.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17770389a
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Ei yhtään, en harrasta sellaista ollenkaan. Seksi on merkityksellistä vain sellaisen ihmisen kanssa jota rakastan.
- Anonyymi
Tekopyhää. Aina täytyy panna kun tulee tilaisuus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekopyhää. Aina täytyy panna kun tulee tilaisuus
Se on sinun mielipiteesi ja minulla omani. Kummallakin on oikeus olla sitä mieltä mitä on, sitä sen kummemmin arvostelematta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on sinun mielipiteesi ja minulla omani. Kummallakin on oikeus olla sitä mieltä mitä on, sitä sen kummemmin arvostelematta.
Ok. Vaikutat tiukkapipoiselta ja ankealta naiselta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok. Vaikutat tiukkapipoiselta ja ankealta naiselta.
Et tunne minua joten et voi myöskään tietää millainen olen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et tunne minua joten et voi myöskään tietää millainen olen.
Ammuuuuu
- Anonyymi
Kerrankin aidosti fiksu ihminen täällä. Oikea meininki.
- Anonyymi
Monia. Eikä ole kaivattua enää. Löysin paremman.
- Anonyymi
Ei yhtään. Peevelin vaikea ollut motivoitua muista.
- Anonyymi
Sama fiilis ollut mulla. Hyviä tarjokkaita on kyllä riittänyt ja ihan hyviä kemioitakin.
- Anonyymi
Nolla. Oon monia yrittänyt mutta en oo saanut.
Ei ainuttakaan. Ei niitä voi olla jos oikeasti tykkää jostakin.
- Anonyymi
Joooh 🤣
Anonyymi kirjoitti:
Joooh 🤣
En vitsaillut. En harrasta mitään laastareita. Jos jostain tykkään, niin tykkään ihan täysillä.
- Anonyymi
Ei yhtään, eikä tule. Sydän on varattu jo hänelle vaikka ei (vielä?) yhdessä ollakaan.
- Anonyymi
Ihanasti kirjoitat
- Anonyymi
Alle 10.
- Anonyymi
Koen henkiseksi heikkoudeksi harrastaa laastareita ihmissuhteissa. Kyky olla omillaan leikkimättä toisen tunteilla on vahvuutta. Yksin olo synnyttää ajatuksia ja antaa ajattelun mahdollisuuksia. Riippuvaisuus jostakin ei ole koskaan hyväksi, silloin on enemmän vaarana tulla hyväksikäytetyksi.
Aina hyvä miettiä menneitä ja oppia myös virheistään. Suhteesta toiseen hyppiminen synnyttää enemmän rauhattomuutta. Mahdollistaa tuntemuksia tulla epäilevämmäksi ja epävarmemmaksi myös ihmisenä. Laastarit voi rikkoa pysyvämmin jotain haurasta ja arvokasta sisältä. En suosittele. - Anonyymi
Ei yhtään. Mä olen aikanani oppinut välttämään laastarisuhteita. Niillä vain hajottaa itseään entisestään ja pitkittää sitä paranemista.
- Anonyymi
Noh ei ole nyt haavoja tullut eikä ollut, olisko yks lyhytaikanen ollu täs taannoin akuuttiin vuotoon. Eilen oli kyl rystyset verillä, mutta laastaria ei tarvittu. Salvequick on mun merkki, jos tarvii.
- Anonyymi
Lazer show yeah ;)....
- Anonyymi
Ei ole ollut ketään. Tiedän kyllä ettei tässä ole järkeä jatkaa näin. Ei me edes törmätä missään. Viime syksynä viimeksi hänet näin, silloinkin vain porhalsin pyörällä hänen ohitseen, jos olisi ollut yksin olisin pysähtynyt juttelemaan. n>m
- Anonyymi
Tosi niin monta,että ei pysy enää laskuissa mukana.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä742472Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721792Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461457Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2591446- 851272
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3901245Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421225Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3581197- 1281185