Piti laittaa telkkari kiinni, kun tuo Salmela tuli ruutuun . On se niin ällättävää katsottavaa .
Tatuoitu akka aamutelevisiossa .
32
302
Vastaukset
- Anonyymi
Suurinosa ihmisistä ei voi tajuta miten joku on niin tyhmä , että pilaa ulkonäkönsä tuollaiseksi ! Tuossa hommassa on tuolta tyypiltä haihtunut älypäästä jo aikoja sitten .
- Anonyymi
Suurinosa ihmisistä tajuaa, sinä et.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#177707020
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Natalia on vironvenäläinen ja ymmärrettävästi on joutunut lähtemään maanpakoon muualle.
- Anonyymi
En ymmärrä et pitää kaulaa myöten🤔! Nykyaikana myös kokit käsivarret tatuoitu käsivarret ja sormet!!
- Anonyymi
En ymmärrä tuota arvostelua, koska se on jokaisen oma asia mitä iholleen tekee. Vain idiootti arvostelee toisten ulkonäköä.
- Anonyymi
Nämä samat kirjoittajat istuvat chat huoneissa 24/7 ja nillittävät samasta asiasta, heitä yhdistää vanhoillisuus ja syrjäytyneisyys.
- Anonyymi
Projisoit siis itseäsi. 🤣 Kaksoisstandartit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Projisoit siis itseäsi. 🤣 Kaksoisstandartit.
Ahaa, tämä sama hymiöpelleapina taas ja nyt täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa, tämä sama hymiöpelleapina taas ja nyt täällä.
Ja sinä käytit jälleen loput argumenteistasi ja siirryit kuten aina suoraan henkilöhyökkäykseen, jossa todistat hävinneesi koko "keskustelun". 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinä käytit jälleen loput argumenteistasi ja siirryit kuten aina suoraan henkilöhyökkäykseen, jossa todistat hävinneesi koko "keskustelun". 😅
En kalastele täällä voittoja ne teen ihan livessä,olet merkityksetön minulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kalastele täällä voittoja ne teen ihan livessä,olet merkityksetön minulle.
En näytä olevan, koska näet vaivaa kiukutella minulle. Jos olisin merkityksetön ohittaisit kommentoimatta sanaakaan. 😉
- Anonyymi
Vielähän toho naamaan mahtuisi muutamat tatuoinnit.
No se on jokaisen oma asia,miten ihonsa haluaa pilata.- Anonyymi
Nuinko kovasti se ottaa päähän, kun joku menestyy:Natalia Salmela on suomalainen tietokirjailija, markkinointiviestinnän yrittäjä ja bloggaaja. Hänellä on enemmän älyä kuin arvostelijoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuinko kovasti se ottaa päähän, kun joku menestyy:Natalia Salmela on suomalainen tietokirjailija, markkinointiviestinnän yrittäjä ja bloggaaja. Hänellä on enemmän älyä kuin arvostelijoilla.
nuo tittelit on aivan turhanpäiväisiä. Muutaman tunnin ja muutaman kymmenen euron panostuksella netistä saa vaikka mitä titteleitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nuo tittelit on aivan turhanpäiväisiä. Muutaman tunnin ja muutaman kymmenen euron panostuksella netistä saa vaikka mitä titteleitä.
Edelleen se tuo suomalaisen kateus,ota asioista selvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleen se tuo suomalaisen kateus,ota asioista selvää.
Olen asiantuntija asioiden selville ottamisessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen asiantuntija asioiden selville ottamisessa
Onko se sinulta pois,jos hänellä on tittelit ja hyvät ansiot,monia osakkeita ja hieno perhe?
- Anonyymi
Itsensä muokkaamiseen kuuluu tatuoinnit ,lävistykset, joissakin heimoissa huulten ja korvalehtien venytykset,rintojen ja pakaroiden pullistelu, miehillä erityisesti ylävartalon leventely.
- Anonyymi
Kauniimpaa tuo on mitä potoxi ankkahuulet ym naaman venytykset.siinä ne naiset vasta pilaa ulkonäkönsä,Hui saatana!
- Anonyymi
No ei tuota tatuoitua akkaa voi kauniiksi sanoa . Parempi ja kauniimpi olis ollut ilman .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei tuota tatuoitua akkaa voi kauniiksi sanoa . Parempi ja kauniimpi olis ollut ilman .
Nimenomaan. Olisi ihan näyttävä nainen ilman kuvottavia tatuointeja, vielä kun olisi pitkät hiukset eikä tuota harmaata lesbotukkaa. Kekkoslasit vielä kruunaa kauheuden. On se kumma kun naiset nykyään tekee itsestään kummajaisia ja friikkejä. Kun olin lapsi ja nuori niin siihen aikaan naiset näytti naisilta. Olivat luonnollisen näköisiä. Useimmilla pitkähköt kauniit ja luonnolliset hiukset. Pukeutuivat naisellisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan. Olisi ihan näyttävä nainen ilman kuvottavia tatuointeja, vielä kun olisi pitkät hiukset eikä tuota harmaata lesbotukkaa. Kekkoslasit vielä kruunaa kauheuden. On se kumma kun naiset nykyään tekee itsestään kummajaisia ja friikkejä. Kun olin lapsi ja nuori niin siihen aikaan naiset näytti naisilta. Olivat luonnollisen näköisiä. Useimmilla pitkähköt kauniit ja luonnolliset hiukset. Pukeutuivat naisellisesti.
Totta , normaalina olis kaunis tuokin nainen . NYT KUVOTTAVA !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lepakko ja feministipiireissä naisellisuuden hävittäminen on se juttu, koska vihaavat miehiä ja näinollen eivät halua antaa heille kauniita piirteitä arvosteltavaksi. He siis pyrkivät kumoamaan biologian. Vastavuoroon feministit ovat katkeria naisille jotka näyttävät kauniilta. Heillähän onkin kova tarve kieltää esim missikisoja, jääkiekko matsien tanssijattaria sekä autonäyttelyiden kauniit esittelijä naisetkin siitäkin huolimatta, että nämä naiset ovat vapaaehtoisesti näissä jutuissa ja nauttivat siitä sekä saavat myös palkkaa.
Feministit siis kaavuttaisivat naisetkin kunhan he eivät vaan herätä biologista huomiota miehissä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lepakko ja feministipiireissä naisellisuuden hävittäminen on se juttu, koska vihaavat miehiä ja näinollen eivät halua antaa heille kauniita piirteitä arvosteltavaksi. He siis pyrkivät kumoamaan biologian. Vastavuoroon feministit ovat katkeria naisille jotka näyttävät kauniilta. Heillähän onkin kova tarve kieltää esim missikisoja, jääkiekko matsien tanssijattaria sekä autonäyttelyiden kauniit esittelijä naisetkin siitäkin huolimatta, että nämä naiset ovat vapaaehtoisesti näissä jutuissa ja nauttivat siitä sekä saavat myös palkkaa.
Feministit siis kaavuttaisivat naisetkin kunhan he eivät vaan herätä biologista huomiota miehissä.Hän on hetero ja perheellinen nainen, haukkujilla huono "perstuntuma" asioihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on hetero ja perheellinen nainen, haukkujilla huono "perstuntuma" asioihin.
En hauku, vaan kerron totuuden.
- Anonyymi
Tatuoinnit pilaa kauneuden lopullisesti. No se kunkin oma asia miten heikkoa itsetuntoa nostaa.
- Anonyymi
Ihmisen sisin on tärkeämpi kuin ulkokuori.
- Anonyymi
Sama kokemus. Ikävää sanoa näin mutta on mielestäni Suomen vastenmielisin persoona.
- Anonyymi
Ahdistaako noin kovasti? Ota rennosti...
- Anonyymi
Kuka on Salmela ja millä kanavalla?
- Anonyymi
Venäläistä ylijäämää parasta ennen päivä jääny viron tulliin,miten onkaan päässyt tänne suomeen kai nyt jotain rajaa tarkastusta pitäis tehdä Yllätys verotarkaskastus 2 000 000 eu r mätkyt jäädyttää kummasti
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882