Elikkäs Kittie🌷, Tinttis 🌹, Ariel 🌸, Tätsy 💐 ja Sunflower 🌻 ja tietty muutkin daamit jotka ottaa toivotuksen vastaan!
Loppuun sit vielä värssy by Artsi-setä:
"Artsi-setä sanoi et 'hei, hei',
ku tervehti palstan gimulei.
Tää paikka ankee ois,
jos daamit ois pois" :)
https://youtu.be/PcZgGBEVrW4
Kukkaisaa naistenpäivää palstan mageille mimmeille!
28
173
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos! On hieno ele kun mies huomioi. Se on jäänyt omassa liitossa ilman huomiota, korkeintaan tulee valitusta naistenpäivän tapaisten päivien olemassaolosta.
- Anonyymi
Ku pääsis ees suhteeseen jossa vois valittaa:D
Sunflower Anonyymi kirjoitti:
Ku pääsis ees suhteeseen jossa vois valittaa:D
SunflowerKu tulee sellainen magee sälli vastaan nii laita jalkaa eteen ja vie himaan :)
artagnan kirjoitti:
Ku tulee sellainen magee sälli vastaan nii laita jalkaa eteen ja vie himaan :)
Näin jo sieluni silmin, ku Sunflower nyhtää äijää hiuksista kämpilleen :)))))
- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Näin jo sieluni silmin, ku Sunflower nyhtää äijää hiuksista kämpilleen :)))))
Mä olen katsos ihan pro antamaan neuvoi ;)
- Artsi
- Anonyymi
Mitenkäs miehet muistaa näin naistenpäivänä, tuovatko kukkia, tms.?
- Anonyymi
Eivät tuo. Naistenpäivä ei istu suomalaiseen traditioon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät tuo. Naistenpäivä ei istu suomalaiseen traditioon.
Toi on tekosyy sille että ei vaan viitti vaivautua.
Sunflower - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi on tekosyy sille että ei vaan viitti vaivautua.
SunflowerSamaa mieltä, hätäisesti tulee whatsuppi toivotus korkeintaan. Tyyppiä väkisin väännetty
Kyl mä muistan lähipiirin daamei lahjoilla ja kukkasilla. Mimmit on kuiteskin elämän suola ja sokeri :)
- Anonyymi
Tämmöisen kappaleen myötä hyvää naistenpäivää palstan naisille. ❤️
https://youtu.be/WoEX_H85dhM - Anonyymi
Kiitti Artsi ku huomioit mutki:) Toi runo oli kyllä hiton hyvä (nauraa:D)
Sunflower Kiitos kaunis!♥️
Oi, ihana Artsi muisti meitä naisia ❤❤ Kiitos!!
Olit oikeen väsännyt mukavan runonkin meille pimatsuille. Tuo lämmitti kyllä mieltä! :)
Sinä ku oot meidän palstapässi, nii minäkin aloin miettimää sulle kiitosrunoa. Hyyty heti alkuunsa...
Se alkoi, että on meillä ihku palstapässi....
Seuraava sana joka tuoho ois rimmannu, nii olis tehny siitä säädyttömän, joten lopetin ajoissa...kerrankin ;)))Sä sait mut ny kyl uteliaaksi. En mä keksi mitään sanoi mitkä rimmaa pässin kaa ellet sä sit sellaista funtsinut et 'on meillä ihqu palstapässi jonka handussa on tussi ja toisessa sit sipsipussi' ;)
artagnan kirjoitti:
Sä sait mut ny kyl uteliaaksi. En mä keksi mitään sanoi mitkä rimmaa pässin kaa ellet sä sit sellaista funtsinut et 'on meillä ihqu palstapässi jonka handussa on tussi ja toisessa sit sipsipussi' ;)
En mä kyl näe tossa mitää säädytöntä ;)
artagnan kirjoitti:
Sä sait mut ny kyl uteliaaksi. En mä keksi mitään sanoi mitkä rimmaa pässin kaa ellet sä sit sellaista funtsinut et 'on meillä ihqu palstapässi jonka handussa on tussi ja toisessa sit sipsipussi' ;)
Etkö muka oikeesti tiiä? :))
- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Etkö muka oikeesti tiiä? :))
No tota... 'Artsi-pässillä oli hemmetimoinen prässi ku runoo rustasi'? Menikös ny oikein? ;)
- Artsi Anonyymi kirjoitti:
No tota... 'Artsi-pässillä oli hemmetimoinen prässi ku runoo rustasi'? Menikös ny oikein? ;)
- ArtsiOnko mun ny pakko kirjottaa se tähän... :}
On meillä ihku palstapässi, joka tosi upeesti tyttöstä hässi... 🙈- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Onko mun ny pakko kirjottaa se tähän... :}
On meillä ihku palstapässi, joka tosi upeesti tyttöstä hässi... 🙈No kyl mä ton sanan tiesin :) Eikös se ole vaan jonkun poliitikon sukunimi Satu Hässi? ;)
- Artsi Anonyymi kirjoitti:
No kyl mä ton sanan tiesin :) Eikös se ole vaan jonkun poliitikon sukunimi Satu Hässi? ;)
- ArtsiTiesit????? Hitto sua, ku mua nii hävetti kirjottaa :}
Selkääs sietäisit saada..
En mä sitä tolleen ihan aatellu, mut pikana tuon värkkäsin..
- Anonyymi
Ny mä sit toivotan oikein ihquu illanjatkoo ku tää kundi on just lähdössä viemään upeen daamin kuumille naistenpäivätreffeille ;)
- Artsi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1064928Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631413259Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4192306Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2371422Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121251- 761217
- 731180
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311148Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1221059