ÄÄNESTÄTTEKÖ

Anonyymi-ap

minä en varmasti äänestä koska on niin mitään sanomattomia ehdokkaita

16

1039

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ainakaan numero 44 tuulivoiman vastustaja

    • Anonyymi

      Äänestän Vapauden Liittoa. Marinin ja muiden WEF-myyrien puuhastelu maamme johdossa on nyt ehdottomasti pysäytettävä. Itsenäinen Suomi takaisin.

      • Anonyymi

        Vkk hoitaa asian kyllä paljon paremmin . No pääasia että jotain muita kuin noita. Kristalli puolue myös hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vkk hoitaa asian kyllä paljon paremmin . No pääasia että jotain muita kuin noita. Kristalli puolue myös hyvä.

        Kristallipuolue ja Suomen Kansa Ensin ovat vaaliliitossa Vapauden Liiton kanssa. VKK ei ole vaaliliitossa eli sitä äänestämällä ääni menee kyllä suuremmalla todennäköisyydellä hukkaan.


    • Anonyymi

      Vkl tai kristalli puolue

    • Anonyymi

      en varmasti äänestä ei oo yhtäkään sellasta joka sais minun ääneni ja eipä mun kaveritkaan kuulemma äänestä eikä sukulaiset

      • Anonyymi

        Kovin ootte yksinkertasta porukkaa.


    • Anonyymi

      Suomi ei ole myytävänä totuus on se

    • Anonyymi

      Kyllä äänestän kun se aika koittaa
      Ok

    • Anonyymi

      Älkää rakentako Lapinlahdelle tuulimyllyjä. Muuten Lapinlahden linnut katoaa.

    • Anonyymi

      Et sinä sitä päätä jokaisella on ääni oikeus

    • Anonyymi

      Käykää länsirannikolla siellä ollaan tyytyväisiä tuulimyllyihin.
      Myllyt tuo kunnalle rahaa jota tälläkin kylällä tarvitaan , ja myös luultavasti paikallisille työtä ainakin rakennusvaiheessa.
      Ja kyllä olen äänestänyt tämän kunnan hyvää ehdokasta en sdp:peen enkä vasemmiston tai vihreiden ehdokasta.

      • Anonyymi

        Vkk on hyvä. Kreml on sen verran lähellä että pitävät meitistä paremman huolen kuin herrat Helsingin.


    • Anonyymi

      Laskeeko ennakkoäänestyksen vastaanottaneet ne äänet heti ennakkoäänestyksen jälkeen vai meneekö äänestystulos muiden vaaliahoitavien tarkistettavaksi ettei minkäänlaista mahdollisuutta vaalisalaisuuden vaarantumiseen ole ?.

    • Anonyymi

      Mitäs nyt kun ei rokki mimmi tullutkaan ensimmäisenä maaliin vaaleissa?

    • Anonyymi

      Nyt oli varsin pettymys tuo tulos. Tässä ei paikalliselle koidu hyvät ajat.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      59
      2020
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1941
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe