Minua niin kiehtoo betoniponttoinilaiturit, koska vanne kiristtä yhä päätä ja lapsena oli vähän leikkikaluja ja ne patterin ja seinän välissä. Ainoa peli oli mikcro pippeli, nykyäänkin juhlakunnossa 3,85 cm.
Oliskohan laillista vallaa itsensä betoniponttoonilaiturin sisälle ja varustaa hautamuistomerkillä betoniponttoonilaiturihauta, niin se nauttisi hautarauhasuojaa ja olisi kelluva, liikkuva hautani.
Ajattelin valaa betonibonttoonilaiturihautani jäänpäällä ja jäiden lähdettyä aloitan ikuisen "purjehdukseni". Pitäisi varmaan laittaa merkkikuviot ja valot ohjailukyvyttömästä aluksesta ja ilmoittaa Turku radioon?
Benotiponttoonilaituri ruumisarkuksi
4
52
Vastaukset
- Anonyymi
Talvilaatu betonia suosittelen.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17770904A
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Hakeudu terveyskeskukseen, sieltä voit ensin pyytää hoitajalta verenpaineen mittauksen, ja sen jälkeen hän ohjaa eteenpäin lääkärille jolta saat sähköisen reseptin, ja lopuksi pääset apteekkiin ostamaan verenpainelääkkeet. Kun olet ensimmäisen ottanut reseptin mukaisesti, ei vanne enää kiristä päätäsi, eikä jatkossakaan niin kauan kuin jatkat tarkoituksenmukaisella verenpainelääkityksellä.
- Anonyymi
Jos on mastossa riittävästi pituutta ja se on riittävän tanakka niin että se kantaa merkkivalon niin mikä ettei.
Jos masto loistaa ihan itsestään niinkuin Petteri Punakuonon nenä, niin sitten voidaan antaa erivapaus lyhyemmällekin mastolle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1411193
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061081- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.116966Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949