Naisten kovan sanan feminismin hyökkäyssota koko yhteiskunnassa on verranto merkki miehen käydylle hyökkäyssodalle armeijan voimin.
Naisen ilmeneminen ja miehen.
Nainen tukahduttaa koko rauhan ajan yhteiskunnan naisvaltaisuudessa.
- Nainen huutaa mielipiteensä läpi
- Nainen ahkeruudellaan syrjäyttää miehen
- Nainen määrätietoisesti pyrkii valtaan
- Nainen täysin tietoisesti korottaa asemaansa miehen nähden
- Nainen pakottaa miehen naisen arvoille
- Nainen ei kunnioita miestä
Rauhan ajan sukupuolien sota voi olla naisvoittoinen yhteiskunnassa.
Miksi ihmeessä poliisi valvoo naisten oikeuksia miesten kustannuksella?
Silloin oikeusvastuu siirtyy lakiMIEHILLE, jotka pohtivat sukupuolieroja.
Miesten kulttuurin ilmeneminen näkyy väkivaltaisessa sodassa, jossa pitkään hautunut viha saa purkautua yhteisellä sopimuksella.
Miehen kulttuuria ei voi kieltää elämässä.
Tuskin nainen kutsuu miesten kulttuuria luokseen rauhan yhteiskuntaan.
Mies tarvitsee reviirinsä, jossa saa olla mies.
Kaikkea ei voi kieltää.
Yksi tapahtuva muutos kanssa, joka tapahtuu on miehen läsnäolo synnytyksessä.
Mielestäni se on paljon opettavaisempi kuin mikään muu,
koska mies oppii arvostamaan elämää ja naista.
Muuten mies leikkii tulella, eikä arvosta muiden miesten elämää
vain siksi, että mies ei ole synnyttänyt henkilökohtaisesti ketään.
Vasta kun mies oppii arvostamaan muiden ihmisten elämiä ja myös omansa,
vasta silloin evolutiivisesti voidaan sanoa, että olisi saavutettu jotakin kulttuurissa isompaa.
Miehen sota ulkoistettu ja naisen sota sisäistetty
Anonyymi-ap
1
324
Vastaukset
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#177709418
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu882958Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä4752279- 891602
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501336Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä701198- 78913
- 31856
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa14856Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal75806Tänään Uutisnuotassa !
Ähtärin valtuustoryhmien Kokoomus, Keskusta, SDP ja KD kannanotto 27.3.2025 Ähtärinjärven Uutisnuotassa: *Rakentavaa yh41767