Mitä mieltä olette jos ostaa tyttökaverille panokoneen kun tykkään katsella sitä touhua
Panokone tyttökaverille
14
1651
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulostaa hyvältä 💐
- Anonyymi
Osta lypsykone ja jakkara buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Buahaa spedellä se taas sekottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hönö mitä se tyttökaveri lypsykoneella ja jakkaralla tekis. Tuo onkin teidän juttu muijas on ostanut sulle lypsykoneen ja kattelee sun touhuja jakkaralla istuen.
- Anonyymi
Minä lähtisin kävelemään jos ukko ottais moisen härvelin esiin sillä haluan oikeaa munaa
- Anonyymi
Joo mut pitäs saada se ukko jostain.
- Anonyymi
Voit ottaa samalla ite kalua hanuriin olematta homo. 100% hetero-meiningillä.
- Anonyymi
Ite kyllä poistuisin super nopeata takavasemmalle jos ukko alkas jotain robottikonetta virittelemään. Oikeaa seksiä sen olla pitää. Pitää aika pervo olla
- Anonyymi
Mun tyttöystävä on teekkari. Sillä ja sen kavereilla on kaikenlaisia panokone viritelmiä. On tosin hölmöä istua alasti katselemasti elokuvaa kun joku imuri lutkuttaa mun munaa saman aikaisesti. Tosin ei tämä mitään yksipuolista ole. Välistä teekkari on kontallaan siinä edessä ja kone heiluttaa dildoa sen pillussa.
- Anonyymi
Ei kannata. Kun muija alkaa nauttimaan siitä enemmän kuin sinusta, niin ei se enää halua että lykit sitä.
- Anonyymi
Sitte se huomaa ettei tarvi miehiä orkkuun ja alkaa lespoilee
- Anonyymi
Juu
- Anonyymi
Mä kyllä sopisin siihen hommaan hyvin, mutta mulla ei oo aikaa, mä oon täällä isossa-kyrössä ison talon astutus sonnina. M56wee
- Anonyymi
Halvemmaksi tulee, kun otat vieraan miehen naimaan tyttistä.
Ketjusta on poistettu 51 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631473Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271291Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681284Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151154- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171019Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241012- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että277928- 72915