Olen graafisen alan yrittäjä ja olen tekemässä n. 4000 €:n investointia, jota varten pitäisi ottaa lainaa. Pankit ilmeisesti vaativat budjetin, joka ei ole sinänsä ongelma, mutta mietin myös vaihtoehtona yrityslainaa tarjoavia tahoja. Mitä mieltä näistä pienlainaa tarjoavista yrityksistä vs. pankin tarjoamat lainat? Kuinka helposti yritykselle saa lainaa pankista ja minkälaisilla ehdoilla? Haluaisin tehdä investoinnin aika pian, jonka vuoksi en jaksaisi lähteä mihinkää pitkään prosessiin pankin kanssa, kun näistä lainapalveluista saisi lainan nopeasti ilman takaajia ja pitkiä prosesseja vaikka hieman kalliimmalla? Minkälaisia kokemuksia muilla yrittäjillä on näistä lainapalveluista?
Lainaa investointiin?
3
74
Vastaukset
- Anonyymi
Täältä sivulta löytyy hyvä budjetointiopas ja muitakin hyviä oppaita: https://www.broaden.fi/budjettiopas/
Mutta tarjoavat myös pienlainoja yrityksille. Olen itse ottanut heidän kautta vastaavassa tilanteessa. Laina maksettiin nopeasti tilille ja maksoin sen pois muutamassa kuukaudessa. Toki hinta on korkeampi, mutta muuten kaikki sujui hyvin. Pankin kanssa tosiaan se on hieman hitaampaa ja usein vaaditaan tarkat budjetit jne. - Anonyymi
Lähditkös aivan nollabudjetilla yrittämään? Ettei vanhoja säästöjä, ja pankin kanssa sovittua yrityslainaa tms. ollut edes kymppiä taikka kahta ennestään tallessa?
Eihän tuollainen 4000€ ostos mikään investointi vielä ole. Jos sellaisen hankinnan "rahoittamiseen" tarvitset lainaa jo pikavippifirmalta, niin ei ole hääppöisissä kantimissa yrityksesi alku.
Koko juttusi ei kuulosta oikean yrittäjän tarinalta ollenkaan. Tässä ketjussa halutaan mainostaa pikavippifirmalta otettavaa lainaa.
Lainaa joka on kuitenkin niin pieni, että ei sillä vielä mitään yritystä saada toimimaan. Saadaan yrittäjäparka houkuteltua kovan koron velkahetteikköön mukaan. Kohta tarvitaan toinen 4000€ laina, että selvitään ensi kuun ylitse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32728Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491175Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä211057- 1261030
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2081026Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk308935- 42909
- 72885