Näyttää olevan aika laaja näkemys sille että näin tosiaan on!
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/6b5c4e27-61fa-450d-9405-c27ce1f398d4
Onko ihminen ainoa nisäkäs jolla on enemmän kuin kaksi sukupuolta?
3
113
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä "tieto" useammasta sukupuolesta on varmaan tullut täysin puskista biologeille ja ja muille tutkijoille sillä en muista nähneeni että esim. kukaan evoluutiotutkijakaan olisi tehnyt minkäänlaista havaintoa että olisi kehittymässä uusi(a) sukupuoli(a).
- Anonyymi
Sen takia pitäisi jättää sana sukupuoli pelkästään biologiseen käyttöön, koska se viittaa niin selvästi geeneihin, jotka tulevat miehen suvun puolelta ja naisen suvun puolelta.
- Anonyymi
Ilmeisesti, kukaan ei ole ainakaan vielä esittänyt tietävänsä muita - Tosin tuskin tätä palstaa missään tiedepiireissä luetaan joten pieni mahdollisuus jää vielä elämään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli214608Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103264Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403127IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462519Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas851242Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2571113- 791099
- 561082
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3921067Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E200966