Mitäs meinasit touhuta

Anonyymi-ap

Viikonloppuna onko kiireinen.

87

807

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Varmaan tiedän kuka siinä unessa oli.

      • Anonyymi

        Mitenkä tämä liittyi kysyttyyn kysymykseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkä tämä liittyi kysyttyyn kysymykseen

        Ei se liittyny joo, tuli vaan yks uni mieleen samaan aikaan kun alotus ilmesty. Sitten aloinkin miettiin asiaa yksinäni ja nukahdin. Piti sanoo vielä hyvää yötä yhdelle mutta jostain syystä en sitä tehny.


    • En tiedä vielä. Tuskin on kiirettä.

    • Anonyymi

      Huomenna kauppaan. Siitä se viikonloppu alkaa.

      • Anonyymi

        Kori vai kaks kaljaa sillä sen vauhdin saa päälle tai si kiskot riittävän nopiast ni eiköhän se nukkumatti tuu pian kylään


    • Anonyymi

      Ei suunnitelmia vielä :).

      • Anonyymi

        Etkö näe sitä naista? Iltaa sinne. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö näe sitä naista? Iltaa sinne. :)

        Iltaa, toivottavasti näen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iltaa, toivottavasti näen

        Kiva. :) et käytä enää paljoa hymiöitä etkä muutenkaan kirjoittele. Mutta sinullakin taitaa olla muuta elämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva. :) et käytä enää paljoa hymiöitä etkä muutenkaan kirjoittele. Mutta sinullakin taitaa olla muuta elämää.

        No en mä tiedä osaanko mä auttaa yhtään :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en mä tiedä osaanko mä auttaa yhtään :).

        Osaat sinä auttaa. Ei sinun nyt tarvitse täysin osatakaan. :) ja eikö voi vain jutella? Ei nyt tarvitse mikään auttamissuhde olla vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaat sinä auttaa. Ei sinun nyt tarvitse täysin osatakaan. :) ja eikö voi vain jutella? Ei nyt tarvitse mikään auttamissuhde olla vain.

        Voi jutella :). Onko pohjoisessakin kylmä? Tietysti on :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaat sinä auttaa. Ei sinun nyt tarvitse täysin osatakaan. :) ja eikö voi vain jutella? Ei nyt tarvitse mikään auttamissuhde olla vain.

        Sama virsi taas. Keksitään jotain uutta :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama virsi taas. Keksitään jotain uutta :).

        Ai mitä uutta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi jutella :). Onko pohjoisessakin kylmä? Tietysti on :).

        Ai sinusta meillä ei ole mitään puhuttavaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sinusta meillä ei ole mitään puhuttavaa?

        Siis miten niin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis miten niin?

        Kun tuolla aikaisemmin kysyit ja vastasit samassa lauseessa. Ehkä meillä ei ole sinun mielestä. Ehkä tämä on vain auttamissuhde sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun tuolla aikaisemmin kysyit ja vastasit samassa lauseessa. Ehkä meillä ei ole sinun mielestä. Ehkä tämä on vain auttamissuhde sinulle.

        Missä oon kysynyt ja vastannut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä oon kysynyt ja vastannut?

        Tuota onko kylmä ja vastasit että on.


      • Anonyymi

        Ei siinä mikään ollut väärin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siinä mikään ollut väärin.

        En ymmärrä miks sitte suutuit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä miks sitte suutuit

        En ole suuttunut mistään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole suuttunut mistään?

        Väitit etten haluis jutella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väitit etten haluis jutella

        Sellainen olo tuli tuosta kommentista. Voin toki olla väärässäkin. Kysymys oli enemmän onko meillä juteltavaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väitit etten haluis jutella

        Ei ole haluamis asia vaan onko sitä puhuttavaa? Vai onko tämä vain minun auttamista pelkästään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellainen olo tuli tuosta kommentista. Voin toki olla väärässäkin. Kysymys oli enemmän onko meillä juteltavaa?

        On minusta mut ei varmaan susta ku et edes vastannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole haluamis asia vaan onko sitä puhuttavaa? Vai onko tämä vain minun auttamista pelkästään.

        Ei, sanoin kyl eilenkin et puhutaan muusta jos haluat..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On minusta mut ei varmaan susta ku et edes vastannut.

        Vastannut mihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, sanoin kyl eilenkin et puhutaan muusta jos haluat..

        En huomannut sitä. Menin nukkumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastannut mihin?

        Että onks siellä kylmä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En huomannut sitä. Menin nukkumaan.

        Sanoin sitä ennen muistaakseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että onks siellä kylmä?

        On kylmä. Ei niin kylmä kuin voisi olla mutta pakkasella reilusti. Entä siellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoin sitä ennen muistaakseni.

        Ai en kai sitten tajunnut asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kylmä. Ei niin kylmä kuin voisi olla mutta pakkasella reilusti. Entä siellä?

        On mun mielestä aika kylmä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai en kai sitten tajunnut asiaa.

        Eikun olit mennyt nukkuu just ku sanoin :). Tarkistin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikun olit mennyt nukkuu just ku sanoin :). Tarkistin

        Sellaista. Ei kai kaikkea voi huomata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaista. Ei kai kaikkea voi huomata.

        Joopa, no jutellaan joku toinen päivä. Jos edes haluat, ainaki yritin. Hyvät yöt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joopa, no jutellaan joku toinen päivä. Jos edes haluat, ainaki yritin. Hyvät yöt.

        Taas teet tuon. Heität vaan kaiken kehään pienestä ja häivyt mielummin paikalta olettaen asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas teet tuon. Heität vaan kaiken kehään pienestä ja häivyt mielummin paikalta olettaen asioita.

        Sinäpä oot taas tuolla tuulella että haluat vain syytellä. Mitäs keskustelua se tällainen on että saa lukea vaan mitä tekee väärin. Jutellaan muulloin jos kerta niin huono oon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäpä oot taas tuolla tuulella että haluat vain syytellä. Mitäs keskustelua se tällainen on että saa lukea vaan mitä tekee väärin. Jutellaan muulloin jos kerta niin huono oon.

        Missä olen sanonut että olet huono? Mikä kohta on ollut sinun syyttelyä?


      • Anonyymi

        Mitä sitä turhaan suunnittelee jännempää kun ei ennalta suunnittele pienempi todennäköisyys että tartteis pettyä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sitä turhaan suunnittelee jännempää kun ei ennalta suunnittele pienempi todennäköisyys että tartteis pettyä

        Totta tämäkin. En ole tuo ensimmäinen vastaaja vain toinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joopa, no jutellaan joku toinen päivä. Jos edes haluat, ainaki yritin. Hyvät yöt.

        Yritit? Missä kohtaa? Jos itse kysyt ja vastaat. Heti lähdet kun saat tilaisuuden dramaattisesti karkuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritit? Missä kohtaa? Jos itse kysyt ja vastaat. Heti lähdet kun saat tilaisuuden dramaattisesti karkuun.

        No ehkä se vaan leikkisästi vastasi, että tietysti pohjoisessa on kylmää kun siellä yleensä on? Ei se tarkota ettei odota toiselta vastausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ehkä se vaan leikkisästi vastasi, että tietysti pohjoisessa on kylmää kun siellä yleensä on? Ei se tarkota ettei odota toiselta vastausta.

        Onko täällä riitaa havaittavissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sinusta meillä ei ole mitään puhuttavaa?

        Olisi puhuttavaa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väitit etten haluis jutella

        En ole väittänyt.


    • Anonyymi

      En yhtään mitään. Ehkä käyn puuilossa tai tokmannilla tai jyskissa ostamassa jotain pientä kivaa kotiin ja nukun ja syön ja ulkoilen ja haaveilen miehestä. Pakkanen katoaa taas.

      • Anonyymi

        T4 onkii söpis dii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        T4 onkii söpis dii

        Jaa, pitääkin käydä jyskin sivuilla katselemassa etukäteen.


    • Anonyymi

      Kova duuni on rahaa 🎵🎶 Eli töissä menee.

    • Anonyymi

      En tiiä vielä, jotain rentouttavaa varmaan ja uimaan.

      • Anonyymi

        Minne menet uimaan? Itse pohdin avantoa. Joku kulttuurijuttukin voisi olla kiva viikonloppuohjelma, kun kalenteri näyttää tyhjältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minne menet uimaan? Itse pohdin avantoa. Joku kulttuurijuttukin voisi olla kiva viikonloppuohjelma, kun kalenteri näyttää tyhjältä.

        Ihan uimahalliin menen ja vuoden verran olen satunnaisesti harrastellut jotta saa vähän kuntoa lisää. Olen sen verran mukavuudenhaluinen että avantoon en uskaltaisi mennä ja sekin että nälkäinen hauki voisi purra varpaaseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan uimahalliin menen ja vuoden verran olen satunnaisesti harrastellut jotta saa vähän kuntoa lisää. Olen sen verran mukavuudenhaluinen että avantoon en uskaltaisi mennä ja sekin että nälkäinen hauki voisi purra varpaaseen.

        Kuulostaa mukavalta. Onko uimahalleissa ruuhkaa nykyisin? Ei ole tullut käytyä liki kymmeneen vuoteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa mukavalta. Onko uimahalleissa ruuhkaa nykyisin? Ei ole tullut käytyä liki kymmeneen vuoteen.

        Riippuu ihan päivästä, kyllähän siellä aina on kuitenkin porukkaa enemmän ja vähemmän.


    • Anonyymi

      Vapaa viikonloppu tiedossa. Joka päivälle jotain pientä suunnitteilla, mutta eipä mitään erikoista kuitenkaan.

    • Anonyymi

      Minä vedän käteeni viikonloppuna, ei tule toistumaan kiroukseni, että murhatöitä.....
      T.totuus on niin raaka, että siirry linjoillesi ilotyttö, tipu sinne etene...
      Hyvästi

      Ikuisesti

      https://m.youtube.com/watch?v=gMNtmG19bFA

    • Anonyymi

      Sua ajattelin painaa

      • Anonyymi

        Kovat sul on kuvitelmat vieläkö muutoin edes ottaa etehen


    • Anonyymi

      Apinakarusellissa aasien kans katkerana tietty, mitäs muutakaa..

      • Anonyymi

        Kumpiko sä olet apina vai aasi siinä karusellissa


    • Anonyymi

      Ei oo ollenkaan kiireinen.

      En varmoon mitteen ihmeempiä kumpa nähtäis.

      Viikonloppuna.

    • Anonyymi

      Huomenna tiedustella josko poitsua sopis käydä tapaas muuten mitään ihmeempiä taida ol

    • Anonyymi

      Kiirusta on, täytyy siivoilla uutta huushollia että saa muuton tehtyä, edellinen asukas jättänyt paikat luuttuamatta ja kylppärissä pitäis jotain putkia käännellä ja väännellä, no sen tekee onneks putkari. Hyvää viikonloppua vaan sinnekin.

      T

    • Anonyymi

      Onko tämä Artolle?

      • Anonyymi

        Naiselle.


    • Anonyymi

      Työn merkeissä menee viikonloppu.

    • Kaivan napaa ja syljeksin kattoon, tuhnuttelet samalla kissat tajuttomiks.

      Voi kai tota käpästä vähän ulkoilemassa ja muuta semmosta laiskan hommaa. Ruokaakin tarttis tehrä vähän pakkaseen ja saattais kai tuota leipoakin, olis kiva jos pakakses olis nisuja valmiina kun tekee mieli.

    • Anonyymi

      Työtä ja harrastusta joka on työtä, että sillee..

    • Anonyymi

      Lähen pattikselle naisiin. Kiirettä pitää . Käyn hakee antibiootti kuurin jo valmiiks lekurilta.

    • Anonyymi

      S24:stä vapaa viikonloppu... helvetti, miksei saman tien koko loppuelämä! :)

    • Anonyymi

      Pari juttua sovittuna. Muuten normisettiä. Toimituksessa kaikki asiat ratkaistaan.

    • Anonyymi

      Mitä se sulle kuuluu?

    • Anonyymi

      Ajattelin viimeistellä yhen pensselihomman. Onko itselläsi mitä mielessä?

    • Anonyymi

      Nyt kuumetta lähemmäs 39. Että kiirettä pitää nenään niistäessä ja enempäsä voi olla kipeä tuo nenän ja suun välinen alue ihan rohtunut niistämisestä.

    • Anonyymi

      Kävin ostaan muutamat sukkahousut, verkkarit, yhdet polvisukat ja aika hienot aurinkolasit.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tänään siivoilin. Vielä suunnitelmissa kuntoilu ja sauna. Illalla hyvää ruokaa ja juomaa, ja peliviihdettä oman pelailun tai streamin katsomisen merkeissä. Huomenna ruoanlaittoa ja rentoutumista.

    • Eipä tässä paljon touhuilla. Kohta töihin. Siinä viikonloppu suunnitelmat. Huomenna ehkä salille, ennen töihin ehtimistä.

      • Elämässä enää muuta ole, kuin työ ja treeni.


    • Anonyymi

      Työntäyteinen on.

    • Anonyymi

      Lukenut, liikkunut, joogannut, tanssinut, ostanut tulppaaneja, orkidean, kuunnellut poppia, rokannut, katsellut filkkoja, hoivannut lemmikkejä, oma aika, vapaa-aika, aina laatuaika, sunnuntai vielä, luen ehkä kirjan kokonaan, päivässähän lukee romaanin kun jos aamusta aloittaa ja jos kyseessä on vaikkapa Jo Nesbö klo 3-5 mennessä seur. yönä luettu😎

    • Anonyymi

      Huomenna vähän erilaiset treffit. Muuten normisettiä.

    • Anonyymi

      ⛷️🛌🥣

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5269
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3417
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1552
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      190
      1430
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      978
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      778
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    Aihe