onko paikkakunnalla vielä soljan pakari, siellä kerran poikkesin ja jäi mieleen tosi hyvät tuotteet ja iloinen emäntä.
kahvila leipomo
11
1302
Vastaukset
- Anonyymi
Voi täällä itteensä mainostaa.
- Anonyymi
siittä ei vaan oo mitään hyötyä, tän porukan ostovoima on naurettavan pieni
- Anonyymi
oli ihanat leivät ja reikämunkki oli todella ihana, oli kivaa ja ihanasti heilutteli.
- Anonyymi
Taas on kirjoittajia päästetty vapaaksi kuin sonnivasikat kevät laitumille. On kirjoitukset ala-arvoisia.
- Anonyymi
mitäs sitten kirjoitat, vasikka.
- Anonyymi
Parkanos menestyis varmaan leipomo jos olis hyvät tuotteet ja palvelu.Kannattas jos yrittäjä löytyy kattomas vääksyn viipurilaisesta mallia niin uskon että menestys on taattu.
- Anonyymi
Kuinka iloinen oli, oliko oikeen tyrkyllä?
- Anonyymi
Ihanaa reikäleipää kiva läpi niin ihana huikea kokemus.
- Anonyymi
Täs näkee mitä ääliöitä parkanos on.Ei osata kirjottaa edes asiallisesti.
- Anonyymi
Häklin kermis takaisin! Kannattaako joku?
- Anonyymi
Varmaan kannattaa joku joka syö rasvaa itsensä täyteen ja tuloo sellainen poimuniska ja ei nää varpaitaan ja tuloo kalliiksi yhteiskunnalle.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006