EU on yksi ISO perkele ja saatana.
Tavallisten ihmisten elämää hankaloittava ja ihmisten kiusaamiata varten perustettu "organisaatio", jossa täyttä järkeä vailla olevat Pellet sekoilevat.
Helvettiin tuollainen jo täältä.
Haistakaa paska EU pellet
10
51
Vastaukset
- Anonyymi
Luin juuri uutisen, jossa Kokoomusta kehuttiin, kuinka se on ajanut Suomeen "eu-vaurastumista" XD Tappioita on tehty eri arvioiden mukaan 400-600 mrd euroa 1995-2022 välisenä aikana, työpaikkoja tuhottu valtavat määrät, yrityksiä ja toimintoja hävitetty valtavat määrät, vienti näivetetty, huoltovarmuus tuhottu, hyvinvointi tuhottu, tultu velkarahasta riippuvaiseksi... EU on karmiva illuusio "hyvinvoinnista".
- Anonyymi
Pertti Salolainenhan se suomea väkisin EU hun vei, onko hän nyt tyytyväinen tulokseen?
Anonyymi kirjoitti:
Pertti Salolainenhan se suomea väkisin EU hun vei, onko hän nyt tyytyväinen tulokseen?
Pertti Salolainen - ex-demari ja Helsingin Työväen Uimarien edustaja, joka hukutti koko Suomen!
- Anonyymi
Kuolema EU:lle.
- Anonyymi
Putinistit apuun!! Täällä on yksi joka haluaa natsikiusaamista tavallisen kiusaamisen tilalle! Nyt on erinomainen tilaisuus osallistua natsihyökkäykseen suoraan pahuuden voimia vastaan natsien Z vaunun kyydissä. NeuvostoNaziLiitto kokoaa voimiaan suureen sotaan kaikkia ei-natsismia kannattavia valtioita vastaan.
Oletko mies vai hiiri?!? Oletko mukana?? - Anonyymi
Putinistia vituttaa kun ei voikkaan napsia maa kerrallaan miehitettäväksi.
- Anonyymi
Eu on ollut kallei yksittäinen moka minkä poliitikot ovat tehneet. Mitkähän on kustannukset tähänasti.
- Anonyymi
Riikka Purra:
"EU tuo Suomelle turvaa"
Jussi Halla-Aho:
"En näe EU-eroa ajankohtaisena". - Anonyymi
EU tarjoaa mukavia hillotolppia korruptoituneille poliitikoille ja lähinnä kurjuutta, säästöjä, kieltoja ja rajoituksia kansoille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724968
- 1053535
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj403386- 502913
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262738Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52199- 242081
- 1991980
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4041605Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91498