Ikä gallup

Anonyymi-ap

Eräs Onpassivelainen kertoi että kaikesta Onpassiven tekeleistä on saatu 10% valmiiksi.

Sitä ei kertonut että siihen on mennyt 5 vuotta, mutta tämän tietää kaikki.

Tasaisen vauhdin kaaviossa loppuihin 90%:iin menisi aikaa 9*5 vuotta eli 45 vuotta.

Onpassiven julkaisu tapahtuisi siis vuonna 2068, aikaisintaan.

Onpassivelainen, minkä ikäinen olet silloin ?

💀💀💀

21

253

Vastaukset 21

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No PÄÄHELMANNI ainakin on jo vanha. Veikkaisin että yli seitsemänkymppinen kun katsoo hänen julkaisemiaan kuvia itsestään. Eli PÄÄHELMANNI ei ainakaan ole näkemässä kun onpassive JULKAISTAAN maailmalle.

• Anonyymi

Niin, ja pitää muistaa että onpassivelaiset ovat moneen otteeseen sanoneet, että JULKAISU tapahtuu vasta sitten kun KAIKKI on valmista. Onpassive ei tee niinkuin kaikki muut jotka julkaisevat ENNEN kuin KAIKKI on valmista. Niinpä niin. Se on tiukka paikka määritellä "valmista" ja siksi onpassivelta meneekin lähemmäs 50 vuotta ennen kuin tuotteet valmistuvat.

• Anonyymi

No onhan se varmasti pitkälle yli 70 vuotias. Ryppyinen vanha ukko joten ei osunut menestys PÄÄHELMANNIN kohdalle. Voi harmi sentään, ja vielä 22 käyttäjätiliä onpassivessa ja kaikki meni hukkaan.

• Anonyymi

Hän kertoi kyllä että TIEDÄMME vasta 10 % siitä mitä on tulossa. Tarkkuutta hyvät ihmiset.
      Ymmärrän kyllä että tässä oli tarkoitus " dissata " Hellmannia. Keltainen kortti nostettu.

• Anonyymi

Onko valmista siis vielä vähemmän, 3 % ?

Julkaisu menee sitten 2100-luvulle.

• Tässä vastaukseni : https://youtu.be/LmvlAx9rHCk

• Anonyymi
        Hellman kirjoitti:

Ja tässä vielä jatkoa. https://youtu.be/h3h035Eyz5A

Miksi Helmanni ei ikinä vastaa kysymyksiin, vaan laittaa ainoastaan videolinkin onpassiven youtube videoon? Se johtuu siitä että hän ei itse tiedä vastausta eikä edes YMMÄRRÄ kysymystä.

Miksi Helmanni ei närkästy siitä että kaikki kutsuvat häntä VÄHÄ-ÄLYISEKSI? Se johtuu siitä että hän on tottunut siihen, lapsesta asti. Hän ei itse edes YMMÄRRÄ mitä se tarkoittaa jos joku on VÄHÄ-ÄLYINEN. Se on näet VÄHÄ-ÄLYISYYDEN siunaus. VÄHÄ-ÄLYISELLÄ ei ole koskaan murheita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi Helmanni ei ikinä vastaa kysymyksiin, vaan laittaa ainoastaan videolinkin onpassiven youtube videoon? Se johtuu siitä että hän ei itse tiedä vastausta eikä edes YMMÄRRÄ kysymystä.

Miksi Helmanni ei närkästy siitä että kaikki kutsuvat häntä VÄHÄ-ÄLYISEKSI? Se johtuu siitä että hän on tottunut siihen, lapsesta asti. Hän ei itse edes YMMÄRRÄ mitä se tarkoittaa jos joku on VÄHÄ-ÄLYINEN. Se on näet VÄHÄ-ÄLYISYYDEN siunaus. VÄHÄ-ÄLYISELLÄ ei ole koskaan murheita.

Kyllä helmanni jotain tajuaa. Hän on poistattanut keskustelun jossa kehotettiin tekemään rikosilmoitus hänen toiminnastaan. Jotain helmanni kyllä tajuaa, vaikka se onkin hyvin vähäistä.

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi närkästyisin? Tiedän että kaikki johtuu kateudesta. Ei minulla ole hätää.

• Anonyymi

Täyttä paskoo, on sulla musiikkiongelma ja muitakin...

• Anonyymi kirjoitti:

Täyttä paskoo, on sulla musiikkiongelma ja muitakin...

On suuri sydän kyllä

• Tervetuloa keskustelemaan kasvotusten.

• Mukavaa huomata että ONPASSIVE herättää näin paljon kiinnostusta.

• Anonyymi

Onpassive ei herätä kiinnostusta mutta helmannin HULLUUS herättää. Kuinka vanha olet ja missä kaupungissa asut?

• Anonyymi

OTA KÄTEEN, ANNA KÄTEEN MYYNTI JOISSA EI OLE KASSA KONEISSA KUITTI NAUHAA, KUINKA PALJON TÄTÄ ON , ONKO MAHDOLLISTA SÄHKÄINEN SISÄINEN LASKUTUS, MITEN KAAPAUS OSTON TILIT, OSTAJA

• Anonyymi

Tuliko tämä vahingossa tänne?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuliko tämä vahingossa tänne?

Onpassive toimii samoin, ei kuitteja ja kaikki toimii automaattisesti, mutta kukaan ei tiedä mikä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onpassive toimii samoin, ei kuitteja ja kaikki toimii automaattisesti, mutta kukaan ei tiedä mikä.

Väärin. ONPASSIVE on rehellisin yritys tällä planeetalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärin. ONPASSIVE on rehellisin yritys tällä planeetalla.

ONPASSIVE IS THE CORRECTION TO THE CORRUPTION

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      160
      1529
    2. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      256
      1086
    3. Mulla ei ole Suomessa enää mitään

4 vuotta joutuu asumaan henkisessä vankilassa. Sitten voi muuttaa takaisin ulkomaille.
      Turku
      183
      742
    4. Kuinka nainen jaksat ja voit

Toivottavasti hyvin.
      Ikävä
      43
      711
    5. Provider miehistä..

Tietyt miehet puhuvat ilkeästi naisista, jotka haluavat elää miehen tuloilla. Eikö? Mutta miksi tietyt miehet siitä pah
      Ikävä
      209
      664
    6. Sinulle nainen

En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen
      Ikävä
      63
      645
    7. Tiedätkö sitä

Että sinun äänesi on ihanan pehmeä
      Ikävä
      40
      566
    8. Hei rakkaani.

Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi
      Ikävä
      45
      535
    9. Ethän mies vielä

luovu meistä? Haluaisin jo sun syliin.
      Ikävä
      39
      534
    10. Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun

Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on
      Ikävä
      66
      526
    11. Haaveilen edelleen

Sinusta aika ajoin
      Ikävä
      32
      491
    12. Tulisitpa käymään joskus vielä

Olisi niin kiva nähdä pitkästä aikaa. Oletko vielä joskus tulossa?... Niin monet muutoksen tuulet puhaltavat, olisi lohd
      Ikävä
      23
      479
    13. Yt:t kunnassa päättyi

Oliko nämä tarpeelliset ja ratkeaako taloushuolet näiden avulla? Lehdessä ilmoitettujen lukujen perusteella lisää on tul
      Lappajärvi
      53
      467
    14. Sut.

Tuhotaan. :)
      Tunteet
      38
      460
    15. Martsusta tuli leuhka

Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal
      Kotimaiset julkkisjuorut
      161
      452
    16. Lämpimiä katseita aikoinaan vaihdettiin, siihen se sitten jäi

Sinulla uudet tuulet ja välttelet kohtaamistamme.
      Ikävä
      26
      450
    17. Mä oon kallistumassa

Rikosilmoitukseen!
      Suhteet
      69
      441
    18. Poromiehentien remontti ...

Mikä tilanne? mistä mennään
      Hyrynsalmi
      6
      433
    19. Kiulu myynnissä!

Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma
      Ähtäri
      22
      395
    20. 19
      394
    Aihe