Kaipaan sua mies

Anonyymi-ap

tosi paljon, mut en uskalla enää ottaa yhteyttä. On sellainen olo, et vihaat mua.... mä epäonnistuin täysin ja sössin kommunikoinnin puoleltani. Maksan siitä nyt kovan hinnan. Se on mulle ihan oikein.

Kaikesta huolimatta rakastan sua, mulla on ikävä sua enkä ole voinut unohtaa meidän hyviä hetkiä, iloa ja sitä toivoa, että meistä olisi joskus tullut jotain enemmän toisillemme. Jotain rakasta, syvää, uskollista ja lempeää. Leikittelevää, kipinää, syttyvää ja poltetta.

109

3814

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Korjaat tilanteen. Suosittelen yleisesti että aina kannattaa yrittää.

      • Anonyymi

        Eihän nuo mitään korjaa kun tykkäävät vaan kirjoitella tänne. Tuskin hänellä mitään miestä on koskaan ollutkaan. Silloin kirjoittaisi miehelle eikä tänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän nuo mitään korjaa kun tykkäävät vaan kirjoitella tänne. Tuskin hänellä mitään miestä on koskaan ollutkaan. Silloin kirjoittaisi miehelle eikä tänne.

        Se on totta. Jos mulla olis mies, en kirjottais täälä. Olisin kiusaamassa sitä miestä liiallisella läheisyydellä ja tekisin kaikkia kivoja juttuja sille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän nuo mitään korjaa kun tykkäävät vaan kirjoitella tänne. Tuskin hänellä mitään miestä on koskaan ollutkaan. Silloin kirjoittaisi miehelle eikä tänne.

        Jos olisi joku mies? Miehelle soitaisi ! Joten kyseessä joku joka kuvittelee on mies ja itse töppäilyt. Monen junaan todella meitä on menijöitä.Mutta hänen kohdalla juna meni jo!


      • Anonyymi

        Olen yrittänyt korjata tilanteen siinä onnistumatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen yrittänyt korjata tilanteen siinä onnistumatta.

        Sitten kannattaa luovuttaa. Mies ei ole kiinnostunut enää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten kannattaa luovuttaa. Mies ei ole kiinnostunut enää!

        Mutta hän on kuitenkin olemassa? Oli pakko🤭 Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän nuo mitään korjaa kun tykkäävät vaan kirjoitella tänne. Tuskin hänellä mitään miestä on koskaan ollutkaan. Silloin kirjoittaisi miehelle eikä tänne.

        Onko sinun ns kritiikin kärki siis osoittaa että onko jollain henkilöllä ollut historiassaan koskaan mitään miestä vai mihin tarve kommentoida näitä provoja perustuu? Siihenkö, että vertailet jotain suhdehistoriaa keskenään jonkun abstraktin henkilön kanssa tai miksi ylipäätään käytät näihin aikaa kumoamisen merkeissä tai ylipäätään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on totta. Jos mulla olis mies, en kirjottais täälä. Olisin kiusaamassa sitä miestä liiallisella läheisyydellä ja tekisin kaikkia kivoja juttuja sille.

        Tekisit kivoja juttuja sille, olisit ihana ja täydellinen juuri niin kauan, kunnes olisitte naimisissa. Silloin se todennäköisesti vähenisi merkittävästi.

        Jos saisitte lapsia, miehestä tulisi pikku hiljaa sinulle kuin ilmaa. Ei ehkä täysin, mutta ainakin mies huomaisi muutoksen. Todella ison muutoksen. Kiinnostuksesi vähenisi, ehkä se sinuakin harmittaisi, mutta minkä sitä vieteilleen voi.

        Saattaisit myös syyttää miestä siitä, että halut ja kosketuksen tarve ovat kadonneet, koska mies vain makaa eikä imuroi, hoida tiskejä tai leiki lasten kanssa.

        Mutta totuus on se, että vaikka mies hoitaisi kaikki nämä askareet ja tekisi sinulle aamiaisen joka aamu ja muistaisi merkkipäivät, sinä et haluaisi silti. Koska luonto vaihtoi prioriteetiksi lapset ja ehkä kodin sisustamisen tai asioista murehtimisen.

        Ja mies kaipasi elämäänsä vain kahta asiaa. Sinun läheisyyttäsi ja rakkauttasi ja välillä omaa aikaa.

        Eikä hänellä enää ole juuri kumpaakaan, mutta hän tyytyy, käy töissä ja hymyilee työkavereille. Sanoo, että kaikki on hienosti. Kotona hoitaa lapsia ja kotia, koska valittaminen tuntuisi lapselliselta.

        Vai olisitko sinä erilainen kuin tuhannet ja taas tuhannet naiset, jotka toistavat tämän lähes saman kaavan?

        En muista, milloin olisin viimeksi itkenyt. Tätä kirjoittaessani en voinut sitä estää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekisit kivoja juttuja sille, olisit ihana ja täydellinen juuri niin kauan, kunnes olisitte naimisissa. Silloin se todennäköisesti vähenisi merkittävästi.

        Jos saisitte lapsia, miehestä tulisi pikku hiljaa sinulle kuin ilmaa. Ei ehkä täysin, mutta ainakin mies huomaisi muutoksen. Todella ison muutoksen. Kiinnostuksesi vähenisi, ehkä se sinuakin harmittaisi, mutta minkä sitä vieteilleen voi.

        Saattaisit myös syyttää miestä siitä, että halut ja kosketuksen tarve ovat kadonneet, koska mies vain makaa eikä imuroi, hoida tiskejä tai leiki lasten kanssa.

        Mutta totuus on se, että vaikka mies hoitaisi kaikki nämä askareet ja tekisi sinulle aamiaisen joka aamu ja muistaisi merkkipäivät, sinä et haluaisi silti. Koska luonto vaihtoi prioriteetiksi lapset ja ehkä kodin sisustamisen tai asioista murehtimisen.

        Ja mies kaipasi elämäänsä vain kahta asiaa. Sinun läheisyyttäsi ja rakkauttasi ja välillä omaa aikaa.

        Eikä hänellä enää ole juuri kumpaakaan, mutta hän tyytyy, käy töissä ja hymyilee työkavereille. Sanoo, että kaikki on hienosti. Kotona hoitaa lapsia ja kotia, koska valittaminen tuntuisi lapselliselta.

        Vai olisitko sinä erilainen kuin tuhannet ja taas tuhannet naiset, jotka toistavat tämän lähes saman kaavan?

        En muista, milloin olisin viimeksi itkenyt. Tätä kirjoittaessani en voinut sitä estää.

        Tämä oli erittäin hyvin kirjoitettu!

        Itsekin uskoin rakkauteen ja välittämiseen.
        Vaan eräänä päivänä vaimo keksi järkyttävän valheen ja savusti minut ulos perheestäni.

        Välittämättä lasten hädästä tai mistään muustakaan.

        Kaikkein raskainta on menettää uskonsa sellaiseen ihmiseen, jota on rakastanut kolmenkymmenen vuoden ajan koko sydämestään eikä milloinkaan olisi halunnut muuta kuin pitää huolta hänestä ja lapsista ja että hänellä olisi kaikki hyvin.

        Kuvitelma turvallisesta, rakastavasta parisuhteesta, lasten kasvattamisesta aikuisiksi yhdessä ja vanhetessa lopulta ryppyyntyä sylikkäin kunnes aika meistä olisi jättänyt.

        Raskainta on kun sinulle rakkaimmat pettävät sinut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekisit kivoja juttuja sille, olisit ihana ja täydellinen juuri niin kauan, kunnes olisitte naimisissa. Silloin se todennäköisesti vähenisi merkittävästi.

        Jos saisitte lapsia, miehestä tulisi pikku hiljaa sinulle kuin ilmaa. Ei ehkä täysin, mutta ainakin mies huomaisi muutoksen. Todella ison muutoksen. Kiinnostuksesi vähenisi, ehkä se sinuakin harmittaisi, mutta minkä sitä vieteilleen voi.

        Saattaisit myös syyttää miestä siitä, että halut ja kosketuksen tarve ovat kadonneet, koska mies vain makaa eikä imuroi, hoida tiskejä tai leiki lasten kanssa.

        Mutta totuus on se, että vaikka mies hoitaisi kaikki nämä askareet ja tekisi sinulle aamiaisen joka aamu ja muistaisi merkkipäivät, sinä et haluaisi silti. Koska luonto vaihtoi prioriteetiksi lapset ja ehkä kodin sisustamisen tai asioista murehtimisen.

        Ja mies kaipasi elämäänsä vain kahta asiaa. Sinun läheisyyttäsi ja rakkauttasi ja välillä omaa aikaa.

        Eikä hänellä enää ole juuri kumpaakaan, mutta hän tyytyy, käy töissä ja hymyilee työkavereille. Sanoo, että kaikki on hienosti. Kotona hoitaa lapsia ja kotia, koska valittaminen tuntuisi lapselliselta.

        Vai olisitko sinä erilainen kuin tuhannet ja taas tuhannet naiset, jotka toistavat tämän lähes saman kaavan?

        En muista, milloin olisin viimeksi itkenyt. Tätä kirjoittaessani en voinut sitä estää.

        Suurin ongelma parisuhteissa on miehen seksitaitojen puute. Naisen kiinnostus lopahtaa vällyjen välissä nimenomaan sen takia. Miehet tyydyttävät vain omat tarpeensa. Nainen ei syty kysymyksellä: mennäänkö sänkyyn? Ei myöskään millään vielä tyhmemmällä kysymyksellä.

        Niin yksinkertaista kuin se onkin, niin te miehet ette halua toimia juuri niin, että nainen haluaisi teitä.

        1. Kosketus. Tämä ei tarkoita takapuolen lätkimistä, jota 99% naisista inhoaa. Ei myöskään kourimista. Hellä kosketus saa ihmeitä aikaan.
        2. Kauniilla sanoilla kehuminen (”Sulla on upee perse” tai ”vittu, kun oot pantavan näköinen” ei ole kiva kuulla) esim. Hitsi, nainen oot niin kaunis!
        3. Kohtelias käytös.

        Näinhän te miehet varmaan itsekin haluaisitte tulla kohdelluksi? Nimenomaan parisuhteessa. En tarkoita nyt niitä sinkkuja, jotka keräävät vaan laskuriinsa numeroita, jotta voivat leuhkia määrillään. He eivät kykene epäsosiaalisuutensa vuoksi parisuhteeseen ja ovat mahdollisesti myös kykenemättömiä tyydyttämään naisen tarpeita, jonka takia parisuhde on mahdoton ajatus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekisit kivoja juttuja sille, olisit ihana ja täydellinen juuri niin kauan, kunnes olisitte naimisissa. Silloin se todennäköisesti vähenisi merkittävästi.

        Jos saisitte lapsia, miehestä tulisi pikku hiljaa sinulle kuin ilmaa. Ei ehkä täysin, mutta ainakin mies huomaisi muutoksen. Todella ison muutoksen. Kiinnostuksesi vähenisi, ehkä se sinuakin harmittaisi, mutta minkä sitä vieteilleen voi.

        Saattaisit myös syyttää miestä siitä, että halut ja kosketuksen tarve ovat kadonneet, koska mies vain makaa eikä imuroi, hoida tiskejä tai leiki lasten kanssa.

        Mutta totuus on se, että vaikka mies hoitaisi kaikki nämä askareet ja tekisi sinulle aamiaisen joka aamu ja muistaisi merkkipäivät, sinä et haluaisi silti. Koska luonto vaihtoi prioriteetiksi lapset ja ehkä kodin sisustamisen tai asioista murehtimisen.

        Ja mies kaipasi elämäänsä vain kahta asiaa. Sinun läheisyyttäsi ja rakkauttasi ja välillä omaa aikaa.

        Eikä hänellä enää ole juuri kumpaakaan, mutta hän tyytyy, käy töissä ja hymyilee työkavereille. Sanoo, että kaikki on hienosti. Kotona hoitaa lapsia ja kotia, koska valittaminen tuntuisi lapselliselta.

        Vai olisitko sinä erilainen kuin tuhannet ja taas tuhannet naiset, jotka toistavat tämän lähes saman kaavan?

        En muista, milloin olisin viimeksi itkenyt. Tätä kirjoittaessani en voinut sitä estää.

        Oma mieheni ei 15 vuoden aikana viitsinyt panostaa kuin omien seksihalujensa tyydyttämiseen. Voin sanoa, että kyllä siinä aika pitkään olin kärsivällinen. Kun mitään kehitystä ei tapahdu, vaikka asia on otettu esille, niin sanoisin, että turha jatkaa.

        Olisi pitänyt lopettaa jo kahden kuukauden jälkeen.


    • Anonyymi

      Jos oikein mietit syvällä ❤️ niin tiedät kyllä että voit ottaa minuun yhteyttä koska vaan.
      Olet minulle hyvin rakas ja ikävöin sinua nainen.
      Ole rohkea ja laita viestiä minulle sillä yhteys meillä vielä on olemassa.

      T. Eräs mies joka ei pysty unohtamaan sinua nainen.

      • Anonyymi

        Mies kun en aio ottaa yhteyttä. Ymmärrä jo. Tein oman osuuteni ja se riitti.


      • Anonyymi

        Lukiessani viestiäsi kyyneleet alkoivat valua pitkin poskiani, kun mietin jos olisit hän ja voisit vielä noin musta kaiken jälkeen ajatella. Samalla järki huutaa, ettet halua kuitenkaan kuulla enää musta mitään. (Miksi haluaisit? ) Ja menen aivan lukkoon 🔒


      • Anonyymi

        Sinä voit ottaa yhteyttä minuun, jos olet Hän. Yhteys on tosiaan olemassa ja viimeisin viesti on ystävä - sävytteinen.


      • Anonyymi

        Kauanko olet yrittänyt unohtaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies kun en aio ottaa yhteyttä. Ymmärrä jo. Tein oman osuuteni ja se riitti.

        En kirjoittanut sinulle joten vedä niitä kierroksia
        alas ja jatka elämääsi kuka sitten oletkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lukiessani viestiäsi kyyneleet alkoivat valua pitkin poskiani, kun mietin jos olisit hän ja voisit vielä noin musta kaiken jälkeen ajatella. Samalla järki huutaa, ettet halua kuitenkaan kuulla enää musta mitään. (Miksi haluaisit? ) Ja menen aivan lukkoon 🔒

        Usko pois kyllä haluan. Olet ajatuksissani päivittäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usko pois kyllä haluan. Olet ajatuksissani päivittäin.

        Kunpa voisin saada jonkun signaalin, että ajattelet juuri mua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usko pois kyllä haluan. Olet ajatuksissani päivittäin.

        Miksi et sitten käytä sitä olemassa olevaa yhteyttä, jos oikeasti kaipaat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lukiessani viestiäsi kyyneleet alkoivat valua pitkin poskiani, kun mietin jos olisit hän ja voisit vielä noin musta kaiken jälkeen ajatella. Samalla järki huutaa, ettet halua kuitenkaan kuulla enää musta mitään. (Miksi haluaisit? ) Ja menen aivan lukkoon 🔒

        Liikutuit siis mies omista sanoistasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liikutuit siis mies omista sanoistasi?

        Suus kiinni es jonne.


    • Anonyymi

      Ei ole minulle kun ollaan yhteyksissä naisen kanssa, mutta millä tavoin sitten sössit kommunikoinnin?

      Vähän vaikea ymmärtää että miksi ei uskaltaisi enää ottaa yhteyttä ellet sitten ole suoraan sanonut jotain pahaa tai erityisesti tehnyt.

      Vaikka teistä ei mitään enää tulisikaan niin kannattaa selvittää asiat ja välit niin lopulta on selkeämpi mieli joka tapauksessa.

      • Anonyymi

        No niinpä tietysti. Siinä meni sekin mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niinpä tietysti. Siinä meni sekin mies.

        En osaa teidän suhteesta sanoa, menikö vai eikö mennyt. Mutta kommunikaatio kannattaa ellei toista sitten painosta jollain jatkuvilla viesteillä.

        Muuten, miten niin "sekin"? Onko sulla ollut useampi mies sitten vastaavassa tilanteessa ja ehkäpä yhtä aikaa? Senkö vuoksi kommunikaatio takeltelee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niinpä tietysti. Siinä meni sekin mies.

        Miksi vastailet aloittajana?


      • Anonyymi

        Se onkin luultavasti niin, ettei hän halua enää ottaa yhteyttä. Ja mä en enää uskalla. En enää uudestaan. Oon sanonut jotain mitä en anna itsellenikään anteeksi. Nolottaa ja hävettää oma käytös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se onkin luultavasti niin, ettei hän halua enää ottaa yhteyttä. Ja mä en enää uskalla. En enää uudestaan. Oon sanonut jotain mitä en anna itsellenikään anteeksi. Nolottaa ja hävettää oma käytös.

        Haukuitko hänet vai mitä sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En osaa teidän suhteesta sanoa, menikö vai eikö mennyt. Mutta kommunikaatio kannattaa ellei toista sitten painosta jollain jatkuvilla viesteillä.

        Muuten, miten niin "sekin"? Onko sulla ollut useampi mies sitten vastaavassa tilanteessa ja ehkäpä yhtä aikaa? Senkö vuoksi kommunikaatio takeltelee?

        En ole tilivelvollinen kenellekään. Kunhan vastasin vanhalla fraasilla. Kyllä se oikea minullekin löytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haukuitko hänet vai mitä sitten?

        En haukkunut. En ikinä olisi niin tehnyt. En halua yksityiskohtaisesti palstalla syytä kertoa hänen ja itseni takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niinpä tietysti. Siinä meni sekin mies.

        Jota ei ole ollutkaan muualla, kuin sun mielikuvituksissas!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jota ei ole ollutkaan muualla, kuin sun mielikuvituksissas!

        Hhhhmmm. Ihan miten vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jota ei ole ollutkaan muualla, kuin sun mielikuvituksissas!

        Sen verran puutun sinun kummalliseen retoriikkaan, että kyllähän ihmiset ovat ns olemassa eikä heidän olemassaolonsa ole siten kiistettävissä. Jos taas tarkoitat tämän sinulle täysin tuntemattoman kirjoittajan ja tämän miehen yhteistä historiaa siitäkään et voi tietää mitään. Miehenkipeytes menee vähän yli taas tämän vertailun kautta. Sivusta


    • Anonyymi

      Tää vois olla Häneltä, mut en usko. Luulen et hänellä menee hyvin perheensä kanssa. Ja onhan hän edustava lady ja ihan eri tasoa kuin me "eri alojen addiktit".

      Mut aloittajalle kysymys: et uskalla ottaa yhteyttä? Miksi, mitä on pahinta, mitä voisi tapahtua yhteydenotosta? Tehän ootte aikuisia ihmisiä.

      • Anonyymi

        Ei ollut sulle joo mut..

        En ota yhteyttä, koska vahvasti hän on suhtautumisellaan osoittanut, ettei yhteydenotot multa ole toivottuja enää. Olisi väärin olla kunnioittamatta hänen tahtoaan.


      • Anonyymi

        Mitä tarkoittaa eri alojen addiktit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut sulle joo mut..

        En ota yhteyttä, koska vahvasti hän on suhtautumisellaan osoittanut, ettei yhteydenotot multa ole toivottuja enää. Olisi väärin olla kunnioittamatta hänen tahtoaan.

        Aika muuttaa ihmistä.
        Olisko aika muuttaa ihmistä?

        Suhtautuminen on suhteellista. Eikö?


    • Anonyymi

      Kuuleppas nyt hyvä ystävä. Tunnen vihaa hyvin harvoin ketään kohtaan. Enemmänkin asiat saattavat harmittaa. Jos ja kun yhteys on jostain syystä katkennut, niin harvoin se johtuu ainoastaan toisesta osapuolesta. Kun miettii mitä on tapahtunut ja miksi, niin silloin täytyy tarkastella myös omaa toimintaa.

      Toinen kappale, mitä tuohon aloitukseen on kirjoitettu, olen hyvin samoilla aatoksilla asioiden suhteen ja siksipä toivoisin häneltäkin jonkinlaista singnaalia, että olisiko mahdollista vaihtaa kuulumisia.

      m sivusta

      • Anonyymi

        Jos yhteys on olemassa ja sitä ei ole suljettu. Niin kyllä viestiä voi laittaa - itse ilahtuisin ja jopa toivoisin sitä - sivusta


      • Anonyymi

        Mä näen yhteyden katkeamisella syyn vain itsessäni. Ymmärrän jos ja kun mies ei enää halua.

        Olen aivan lukossa, ujo ja herkkä asian suhteen.


      • Anonyymi

        Minkälainen sen singnaalin pitäisi olla? Kun sitä yhteyttä ei ole, niin ymmärrät kai et se nainenkin haluaa sen singnaalin. Kun molemmat odottavat sitä viestiä toiselta, niin tulos on Suomi24 ikävä palsta. Eli mikä on se singnaali mitä sinä haluat? Viesti ei tässä tapauksessa kuulu vaihtoehtoihin, koska aikaa kulunut paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä näen yhteyden katkeamisella syyn vain itsessäni. Ymmärrän jos ja kun mies ei enää halua.

        Olen aivan lukossa, ujo ja herkkä asian suhteen.

        Lukossa ujo ja herkkä asian suhteen? voi ätmi näitä sinun ristiriitafraasejaai


    • Anonyymi

      Ällöttää kirjoittaa tälle palstalle kun tää on ihmissuhteiden irvikuva, mutta mutta ...
      Nyt otat itseäsi niskasta kiinni ja raahaat itsesi hänen eteen selvittelemään tilannetta, ihmiselämässä kun tulee vastaan paljon suurempiakin murheita kun pieni kommunikaatiokatkos ja niiden ylipääsemiseen vaaditaan kekinäistä luottamusta, nyt sinne sitä rakentamaan ja heti!

      • Anonyymi

        Mä olen yrittänyt saada sitä yhteyttä takaisin muualla kuin palstalla, mutta hän ei ollut entisensä ja tuntui kuin olisin ollut ilmaa hänelle. En halua ärsyttää häntä viesteillä. Kun ei juttu lähtenyt enää luistamaan. Siinä olet oikeassa elämässä on paljon suurempia murheita. Jos jotain sisimmässään rakastaa, kuin mä sitä miestä, hänen menettäminen on todella iso suru.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen yrittänyt saada sitä yhteyttä takaisin muualla kuin palstalla, mutta hän ei ollut entisensä ja tuntui kuin olisin ollut ilmaa hänelle. En halua ärsyttää häntä viesteillä. Kun ei juttu lähtenyt enää luistamaan. Siinä olet oikeassa elämässä on paljon suurempia murheita. Jos jotain sisimmässään rakastaa, kuin mä sitä miestä, hänen menettäminen on todella iso suru.

        Läpä lässyn lässyn lää jos et jää, niin jätetään tää tyhjän höpöttäjä, ei taida elää tässä maailmassa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Läpä lässyn lässyn lää jos et jää, niin jätetään tää tyhjän höpöttäjä, ei taida elää tässä maailmassa!

        Sinulla on jokin kiihtymisvaihe menossa taas selvästi näiden sekavien kirjoitusten suhteen, jokin korrelaatio lie irl tapahtumiin, onko joku kyseenalaistanut juttujesi paikkansapitävyyden ja ns tärkeyden, jota kompensoit. Itse aloitus taas jatkaa provon tyyliin johdattelua kertomatta mitään. Sivusta


    • Anonyymi

      Joo ei oikein ole, eikä tule mitään mainituistasi..
      Jos voi jotain kertoa, niin koronarokotteesi myötä hedelmällisyys osaltasi on täysin nitistetty, että se selvä siittämästä....
      T.pärjäile ja pähkäile, hyvästi, ikuisesti.

      Rauhallista illanjatkoa, turvallista. Minä en ole osananne.

      https://m.youtube.com/watch?v=99RHl5eQLH8

      • Anonyymi

        En ole ottanut ainuttakaan koronarokotusta
        Mut se siitä


    • Anonyymi

      Tavattiinko me samassa työpaikassa ekan kerran?

      • Anonyymi

        Tavattiin joo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavattiin joo.

        Molemmil 4 kirjainta etunimes?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Molemmil 4 kirjainta etunimes?

        Tähänkin vastaan myöntävästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähänkin vastaan myöntävästi.

        Sama viimeinen kirjain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama viimeinen kirjain?

        Valitettavasti ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti ei.

        Okei. No, toivottavasti saat yhteyden häneen. Ja kaikkea hyvää matkaasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. No, toivottavasti saat yhteyden häneen. Ja kaikkea hyvää matkaasi.

        Samoin kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähänkin vastaan myöntävästi.

        Liekö kaikki 4 kirjainta molemmissa myös samat ja vielä samassa järjestyksessäkin?


    • Anonyymi

      En vihaa sinua, vaan rakastan edelleen!

      • Anonyymi

        Hän tuskin rakastaa.


    • Anonyymi

      Tuskin hän sua vihaa jos hänellä on oli vähänkään tunteita sua kohtaan

      • Anonyymi

        Samalla ajattelen, että mies olisi kyllä ottanut yhteyttä jos hänellä olisi tunteita ja haluaisi yhteyden palauttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samalla ajattelen, että mies olisi kyllä ottanut yhteyttä jos hänellä olisi tunteita ja haluaisi yhteyden palauttaa.

        Olet oikeassa varmasti noin. Sivusta


    • Anonyymi

      No, ei kai sentään nyt vihaa.

      • Anonyymi

        Sellaiselta on tuntunut, kun yhteys loppui niin selvästi. Ja kaikki mun virheiden jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaiselta on tuntunut, kun yhteys loppui niin selvästi. Ja kaikki mun virheiden jälkeen.

        No, ehkä vain luuli, ettet ole kiinnostunut tai sinulla on muuta meneillään tms.


    • Anonyymi

      Huoleton on
      Hevoseton poika

    • Anonyymi

      Millä tavalla sössit? Aina sattuu ja tapahtuu, kukaan vihaa pikkujuttujen takia.

    • Anonyymi

      Ja milloinka tämä ns. sössiminen tapahtui. Jos vähän tarkennusta ajankohtaan niin ehkä sen perusteella vois ehkä päätellä ketä koskee ko asia.

      • Anonyymi

        Vuosi sitten keväällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuosi sitten keväällä.

        Oliko vapun aikaan?


    • Anonyymi

      Sössitään vaan nainen yhdessä lisää 😍 jonain päivänä nauramme yhdessä hassuttelulle jne. Mitä nyt olemmekaan yrittäneet 💙

    • Anonyymi

      Aloitetaanko siitä, että:
      - olet kaunis kasvoiltasi ja vartaloltasi
      - tissit samaa paria ja kuppikoko D-G
      - peset värkkisi päivittäin aamuin-illoin
      - käytät korkkareita ja verkkosukkia
      - korsetti ja push-up myös ehdottomia
      - geishapallot, dildot ja muut seksileikkikalut ovat ihan must

      Kun täytät nämä ehdot niin sitten voi peitto heilua.
      Heippahei! terv elämäsi Adonis

      • Anonyymi

        Täytän tuon kaiken, lisäksi osaan ajatella omilla aivoillani ja puhua - mitä sinun vaatimuksissasi ei ollut, joten en ole se jota kaipailet.


      • Anonyymi

        Olet sen verran itseäsi täynnä, että et et edes sarkasmia ymmärrä, joten tuskin myöskään orgasmia. Vaihda uudet rukkaset, niin ei tule känsiä käsiin.


      • Anonyymi

        Sinä sanoit, että rämähtäisit nauruun.


    • Anonyymi

      Sössiä voi naisetkin lähdetään vaikka siitä, mutta parin ensimmäisen virkkeen ja lauseen jälkeen tämä kerronta överoituu aika provomiaisen epäuskottavaksi esim SE ON MULLE IHAN OIKEIN ikäänkuin ns sössiminen päämäärä olisi maksimoida omaa kurjuutta eikä olla esim pahoillaan toisen puolesta. Sitten tulee nämä perinteiset hyvät hetket ym nokkospolttokliseet. Eli ätmin produktiota

    • Anonyymi

      N.n.i - OPEL!

      Tuu käymään?

    • Anonyymi

      Miksi kaikki nykyajan muijat ovat joko H*ORIA tai L*SBOJA? Missä on kunnon perhetytöt?

      • Anonyymi

        Tuo on naisvihaa. Älä yleistä vai onko kaikki miehet sitten kelvottomia pettureita ja juoppoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on naisvihaa. Älä yleistä vai onko kaikki miehet sitten kelvottomia pettureita ja juoppoja.

        Helppo yleistää kun katsoo ympärilleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helppo yleistää kun katsoo ympärilleen.

        Totta. Te kaikki miehet ootte naisvihaajia.


    • Anonyymi

      Rakas... Olen ollut Turkin maaseudulla rakentamassa porakaivoja. Olen ikävöinyt sinua bazaareilla kulkiessani lauantaiaamuina.

      • Anonyymi

        😂😂😂😂


      • Anonyymi

        Iha sama. Oliko sulla lannevaate vai puku päällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iha sama. Oliko sulla lannevaate vai puku päällä?

        😂😂😂 törmäsköhän siellä helppoheikkeihin?


    • Anonyymi

      Haaaaista p**** -> ?

    • Anonyymi

      Ota vain rohkeasti yhteyttä.

    • Anonyymi

      Rakas... Menetin jalkani onnettomuudessa. Olen jalaton mies nyt. Halauaistiko minua enää?

      • Anonyymi

        Jos näin kävisi oman rakkaani kojdalla, en häntä lakkaisi rakastamasta, tieteenkään, koska rakastaa.


      • Anonyymi

        Itse olen aivan kädetön. Onnettomuudessa ollut myös. Se on kulta tasapeli, onneksi toisella on kädet ja toisella jalat, me pärjätään.
        Sitä paitsi, et voi juosta mua enää karkuun;) ;) Oot mulle yhtä rakas ja tärkeä vaikka sulla ei ole jalkoja. Sellaista se tosi rakkaus on.


    • Anonyymi

      Kaipaan vessaan. Tuntuu vessahätää ihmisessä. Tai eihän se mikään varsinainen hätä; katastrofi oli, mutta jonkinasteinen paniikki kasvaa kuitenkin sisälläni: missä se vessa on!?

      • Anonyymi

        Rakas, kävin hautausmaalla. Katselin siellä kiviä. Jotkut olivat hiomattomia, pieniä, sammaleisia kiviä vain. Jonkinlaisen jäkälän peitossa. Niistä oli lähes mahdotonta enää edes lukea mitään nimeä. Yhden kiven luona hämähäkki ja kärpänen kohtasivat toisistaan välittämättä.


    • Anonyymi

      Onhan sulla muistot teidän hetkistä. Elämässä eteenpäin ja uutta putkeen. Jos teit virheitä niin ehkä opit niistä jotain.

    • Anonyymi

      Sinä hra Auervaara voit jatkaa omaa elämääsi. Valitsemallasi tiellä.

      • Anonyymi

        Ompa rumasti sanottu.


    • Anonyymi

      Aloittajalle haluan sanoa, että vaikka toden totta sössit kaiken ja oot herättänyt mussa vihan tunteita, pohjimmiltani rakastan sua edelleen ja toivon että uskaltaisit ottaa yhteyttä. Nykyinen tilanne painaa meitä molempia. Miksei rakkaus voisi voittaa?

      • Anonyymi

        Vaikuttaa siltä, että oot mennyt menojasi ja oon sulle jo mennyttä. Yritin kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä mutta sain kylmää kyytiä. Mielestäni se oli selvä merkki pysyä pois elämästäsi.

        Rakastan sua.


      • Anonyymi

        Hirveästi varmaan houkuttelee tällaiset ns vihan tunteet naisia lykkyä pyttyyn


    • Anonyymi

      Jos tämä oli minulle miehelle niin vastaukseni olisi sinulle rakas:
      Minä en vihaa sinua, en ikinä kykene siihen. Olet minulle rakas ja haluaisin jotenkin meidän yhteyden taas toimimaan. Tämä kaikki on kiinni sinun rohkeudesta ottaa minuun yhteyttä jälleen.
      Ole rohkea ja tule luokseni...

      • Anonyymi

        Jos naisella on tunne et vihaat häntä, miksi haluat jättää kaiken hänen yhteydenoton ja rohkeuden varaan?


      • Anonyymi

        Blokannut? Oletko kokeillut whatsapp tai normi txt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos naisella on tunne et vihaat häntä, miksi haluat jättää kaiken hänen yhteydenoton ja rohkeuden varaan?

        Koska vain hän tietää syyn miksi en voi ottaa yhteyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska vain hän tietää syyn miksi en voi ottaa yhteyttä.

        Lähäri vai AP? Siitäkö sinä oikeasti projisoiden kirjoitat


    • Anonyymi

      Mehän asuimme yhdessä.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1957
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1506
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      27
      1423
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe