Pääministeri päätti lähteä vaalikierrokselle Ukrainaan

Anonyymi-ap

Aamulla hieman suunniteltu.Ohisalon kanssa Ukrainaan yksityisellä lennolla kasvoja kohottamaan. Oliko"pölyä" mukana lennolla, vai otettiinko aamuyöstä marian kanssa jo valmiiksi kotimaassa nenän kautta että saadaan sopiva euforia päälle? Aivan.Pressa usassa. Sillä aikaa huseeraamaan senkuin kerkiää. Kun pressa on poissa niin sillä aikaa akat hyppii pöydillä. Mautonta oli vielä työntyä hautajaisiin. Kuten joskus pahkasika-lehdessä luki, niin mielipuolisuus on valtaa.

10

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pirihuora sanna ei jatkoon

    • Anonyymi

      Surkuhupaisaa, kaiken lisäksi sai vielä Ohisalon samaan halpaan?

      • Anonyymi

        eivät osaa nämä lohnakkeen alut edes hävetä


    • Anonyymi

      21 päivää SJ.

    • Anonyymi

      Vaalit ovat lähellä. Marin haki maailmanlaajiusta hätkähdyttävää julkisuutta. Tuliaisina hänellä oli mukanaan avustuspaketti. Hän ei sielä toiminut SDP:n korttilla vaan pani peliin maamme puolustuksen perustan periaatteella minulla on valta ja minä käytän sitä. Tehokasta vaalityötä ja hän sai sitä huomiota mitä haki. Mutta oliko se Suomen etu? Vai näkyykö se vaaleissa SDP:n kannatuksena? kuten Marin tavoittelee.

    • Anonyymi

      Ihan totta, Ukrainassa on käynnissä sota ja Zelensky muka kutusuisi Marinin Suomen vaalien takia sinne, taas saa nauraa persun aivopierulle kippurassa!!!

      • Anonyymi

        Olet ymmärtänyt väärin. Ei Zelensky kutsunut vaan Marin ilmoitti "tulemme käymään" jos sopii
        Ja sopihan se kun tuliaisina oli apupaketti ja sen lisäksi lupauksen kaltainen ilmoitus Horneteista. Ukrainan kannalta hyödytön ja Suomen kannalta haitallinen vierailu.
        Marin toivoo maailman laajuisen huomion tukevan vaalityötä tavalla jolle oppositio ei mahda mitään. Täältä pesee, minä määrään suunnan ja tahdin eikä minun tarvitse kysyä keneltäkään mitään eikä edes ilmoittaa kenellekään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ymmärtänyt väärin. Ei Zelensky kutsunut vaan Marin ilmoitti "tulemme käymään" jos sopii
        Ja sopihan se kun tuliaisina oli apupaketti ja sen lisäksi lupauksen kaltainen ilmoitus Horneteista. Ukrainan kannalta hyödytön ja Suomen kannalta haitallinen vierailu.
        Marin toivoo maailman laajuisen huomion tukevan vaalityötä tavalla jolle oppositio ei mahda mitään. Täältä pesee, minä määrään suunnan ja tahdin eikä minun tarvitse kysyä keneltäkään mitään eikä edes ilmoittaa kenellekään mitään.

        Älähän sinä Putinin trolli kertoile täällä turhaan valheitasi, kun ne eivät uppoa sivityneisiin suomalaisiin!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Niinistö myös kävi Ukrainassa mutta ei ryhtynyt vatkuttamaan Horneteista, koska tietää että niitä tavitaan Suomen puolustukseen vielä vuosikausia. Kun Suomen ilmavoimilla on käytössä kaikki uudet koneet, Hornettien käyttöikä on loppumassa. Hornettien luovuttamiseen tarvitaan valmistajan lupa, lentäjien ja mekaanikkojen koulutus, melko turhaa ryhtyä moiseen loppuunajettujen koneiden takia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3397
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2045
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1698
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1613
    5. 80
      1145
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      1006
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      123
      948
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      865
    Aihe