Putaan Pulla yritti kätkeä hinnankorotuksen vähentämällä ruispaloja pakkauksessa

Anonyymi-ap

Ootteko pannu merkille, että Jykeröpussisa on 21% vähemmän ruispaloja pierun siemeneksi, mutta hinta on entinen? On ollu jo pidemmän aikaa.

Meillä loppu Puttaan Pullan nieleskely justiisa helevetteläenen, etten mene ja sano!

5

1086

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin tekee kaikki toimiat muutkin.Kustannukset kasvavat! Ja artisti maksaa.

• Anonyymi

Ruoka on elintärkeää.

• Anonyymi

Vertaan aina kilohintaa niitten tuotteitten välillä, joista valinnan teen. Ainakin Raksilan Arinan marketissa Putaan Pullat jää minun osaltani hyllyyn, ovat paljon kalliimpia kuin kilpailijoilla. Eipä silti, kyseisessä marketissa onkin kalleimmat leivät. Valkeassa ehkä vielä kalliimmat, mutta siellä en yleensä käy. Jotenkin synkkä ja sokkeloisen oloinen paikka ja erityisen kalliit hinnat.

• Anonyymi

Tuo on ollut jo ennen vanhaan, että paketissa on puolet ilmaa.

• Anonyymi

Verilätyissä oli ennen 25 kpl nyt enään 20kpl, hinta sama

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      35
      2156
    2. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1283
    3. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      56
      1258
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      32
      1172
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1151
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      864
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      122
      749
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      27
      694
    9. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      55
      555
    10. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      20
      541
    Aihe