Ukrainan sodan aloittaja Poroshenkon tukemisesta Sauli ja Sanna valtakunnan oikeuteen !?

Anonyymi-ap

Sanna vielä veljeilee vaalipetturi Zelenskin kanssa,sotaan yllyttäen ja jatkamiseen !?

9

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinut tässä oikeuteen pitäis laittaa, maanpetturuudesta ja herjauksista!

    • Anonyymi

      Viime viikolla olin varma, että Putler-fanimme oli jo 100-prosenttisesti seonnut päästään, mutta nyt hän on ylittänyt itsensä! 😁😁😁

    • Anonyymi

      Suomikin on Yhdysvaltin katuskoulutuksen tuote,pitkässä juoksussa ja jenkki olikarkki hallinto kiittää !? EU:takin tuli Yhdysvaltain kolutuksessa pelkkää vahaa ja konkurssipesä !?

    • Anonyymi

      Suomi ei enää ole oikeusvaltio joten suurrikollisia ei rangaista. Oikeuskanslerikin meni kaappiin eikä tule ulos. Slava Natsit on päivän tunnussana.

      • Anonyymi

        Puhut kylläkin venäjästä eikä Suomesta!


    • Anonyymi

      Likekaapa paskiaiset perustuslaki että jotain uskoisitte "?

    • Anonyymi

      Tutkikaapa naton historia, ei ole puolustanut ketään,mutta Yhdysvaltain hyökkäyssodissa lähes aina,mikä paskan puolustusliitto enemmän tuhotyöntekiä !?

    • Anonyymi

      Kannattaisi lukea perustuslamyös kansanedustajienkin,moni meiltäkin joutuisi vastuuseen yllytyksestä ja etenkin sotiin Yhdysvaltinkin kanssa !?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1335
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      61
      916
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      679
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe