Olisiko mielisairaalat täynnä jos faktat löytyisi että ei ole turvaa kuoleman jälkeen!Eletty elämä ja evoluutio!
Usko ja Totuus!
12
852
Vastaukset
- Anonyymi
98%Ihminen ja apina sama dna!Miksi?
- Anonyymi
Koittakaapa kädet suorina kulkea😂
- Anonyymi
Siellä tutkimusten mukaan sukusiittoisaa kansaa niin sekin selittää mielenterveysongelmat,aiemminhan oli joku humalainen julkaissu sepostuksensa.Hyvin sopii sukusiitos artikkelissa mainittuihin oireisiin ja esiintyyviin geenivirheisiin tuo paatos.Näkyy olevan kadonnut se viestiketju,näkyi ihan tätä etelää myöten,todella hyvää mainosta teidän pikkukylälle.
- Anonyymi
Tämähän on semmonen p kylä jossa yleensä naisettomat itkijät haukkuu naapureitaan.Yleensä näitä elämässä ei menestyneitä ja elävät yhteiskunnan tuella.Etsivät koko ajan lisää mistä sais.Yksi esimerkki on eräs rivitalo polvijärven sivukylällä.Sinne oikein kunnan luvalla tämä ongelmasuku valloittaa asunnot kun 18v täynnä "lapsilla"
- Anonyymi
Paljo oli promillet, kai puhallitut, vai käytitkö verikokeessa. 😂🤧
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämähän on semmonen p kylä jossa yleensä naisettomat itkijät haukkuu naapureitaan.Yleensä näitä elämässä ei menestyneitä ja elävät yhteiskunnan tuella.Etsivät koko ajan lisää mistä sais.Yksi esimerkki on eräs rivitalo polvijärven sivukylällä.Sinne oikein kunnan luvalla tämä ongelmasuku valloittaa asunnot kun 18v täynnä "lapsilla"
No on erittäin hyvä kunta, pidetään nuorista huolta , järjestetään asunto ja työpaikka, kaikkea hyvää nuorisolle, eteenpäin rohkeasti.
- Anonyymi
Missä saa sukusiitoisuus tulokset, voisitko julkaista, nimim... Utelias
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä saa sukusiitoisuus tulokset, voisitko julkaista, nimim... Utelias
Googleta aiheella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kiva kunta kun nuorista pidetään huolta, valittajat on kateellisia, ei heistä kannata ottaa paniikkia💪💪💪
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tule jututtaa ns, lapsia tänne pihalle äläkä täällä ulvo.........
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kiva kunta kun nuorista pidetään huolta, valittajat on kateellisia, ei heistä kannata ottaa paniikkia💪💪💪
Mitenkä se aina tuo kateus tulee toistuvasti esiin,kertonet varmaan mitä syitä on kadehtia moisia eläjiä?
- Anonyymi
Monella miehellä jääny apukoulukin kesken, ainakin jos on ruottin puolella syntyny...
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569