älä nyt vielä hylkää??
Rakas K oikeasti
35
591
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka hylkäämässä ja kenet?
- Anonyymi
Ei sitä saa sanoa näköjään. Viesti poistui heti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä saa sanoa näköjään. Viesti poistui heti.
no kerro kiertoteitse
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no kerro kiertoteitse
Toivottavasti ei ainakaan hän hylkää mua. Mä en hylkää häntä.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#177747294
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
siis K hylkäisi hoon, sitä pelkään.
- Anonyymi
Voi voi h on riippuvainen k:sta eikö h pärjää ilman elättäjää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi voi h on riippuvainen k:sta eikö h pärjää ilman elättäjää
Elättäjää? En tod tarvitse elättäjää. Voin minä elättää sen koonkin, jos se huolettaa häntä. Mun tuloilla pärjätään kyllä.
- Anonyymi
En en. Vastahan me tutustuttiin.
- Anonyymi
Niin, mutta pelottaa jos silti hylkäät.
- Anonyymi
Hylkään tietty
- Anonyymi
En hylkää H naista koskaan. Tv. K mies
- Anonyymi
Kiitos K mies. Luulin että olet täältä jo kadonnut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos K mies. Luulin että olet täältä jo kadonnut.
Ole hyvä, kiitos. Olen ollut töissä ja välillä kävin vilkuileen. Tv. K mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä työteliäs K.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä työteliäs K.
Kiitos, heräsin jo anivarhain H. Hyvää huomenta ja alkanutta kevättä. Meidän on tehtävä oikeasti tälle asialle jotain. Tv. K mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos, heräsin jo anivarhain H. Hyvää huomenta ja alkanutta kevättä. Meidän on tehtävä oikeasti tälle asialle jotain. Tv. K mies
Olen samaa mieltä. On vaan niin vaikea tehdä mitään kun K on niin ihana. Uppoan heikkoihin jäihin hänen kanssaan.
Hyvää sunnuntaita ja kevättä sinullekin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet jossain samoissa ympyrössä, harrastus, työ?
- Anonyymi
Onko Koon itsensä tekemä aloitus? Pitäähän lukijat saada uskomaan, että nainen vonkaa miehen perään. Onko todellisuus kuitenkin, ettei nainen ole kiinnostunut Koosta ollutkaan?
Voevoe sentään, ehkä kannattaisi unohtaa kirjaimet kokonaan, ainakin Koomiesten.
Tämä sivusta.- Anonyymi
Siis aloitus on multa naiselta enkä ole koo itse. Kyllä minä ihan ihan oikeasti olen siitä kiinnostunut ja vähän yrittänyt tätä muutakin kautta osoittaa. Surkeasti mennyt varmaan ne yritykset. Pitää petrata. Älä kaada sitä koomiesten niskaan, jos minä tyhmä kaipaan täällä. Syyttömiä ne tähän on paitsi ihanuudellaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis aloitus on multa naiselta enkä ole koo itse. Kyllä minä ihan ihan oikeasti olen siitä kiinnostunut ja vähän yrittänyt tätä muutakin kautta osoittaa. Surkeasti mennyt varmaan ne yritykset. Pitää petrata. Älä kaada sitä koomiesten niskaan, jos minä tyhmä kaipaan täällä. Syyttömiä ne tähän on paitsi ihanuudellaan.
Kyllä sinä niin selvästi mies olet aloittaja kun korostat niin hoopon läpinäkyvästi tätä naisen typeryyttä tätä teatteria on eri kirjaimin provoilemalla jatkunut monta monituista vuotta vokaaleista konsonantteihin, tietyt korostuen ajoittaisesti. Samoille oikeasti ns olemattomille henkilöille kohdistetaan sekä vihailua että ihailua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sinä niin selvästi mies olet aloittaja kun korostat niin hoopon läpinäkyvästi tätä naisen typeryyttä tätä teatteria on eri kirjaimin provoilemalla jatkunut monta monituista vuotta vokaaleista konsonantteihin, tietyt korostuen ajoittaisesti. Samoille oikeasti ns olemattomille henkilöille kohdistetaan sekä vihailua että ihailua
No, jokaisella on oikeus kuvitella täällä mitä haluaa. Mulla on oikeus ohittaa sun kommentti höpönä ja jättää lukeminen eka lauseeseen. Sinun olemassaolollakin on joku tarkoitus mutta kenelle tai missä....sitä en tajua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, jokaisella on oikeus kuvitella täällä mitä haluaa. Mulla on oikeus ohittaa sun kommentti höpönä ja jättää lukeminen eka lauseeseen. Sinun olemassaolollakin on joku tarkoitus mutta kenelle tai missä....sitä en tajua.
Et sinä mies ikinä jätä näitä ekaan lauseeseen vaan proppusi kärähtää ja kirjoitat jonkun uhriutuvan sekä raivokkaan aloituksen jos et tämän aloituksen reaktioiden johdosta niin jonkun muun sitten, kuten esim tuo ns hyvinvointikysely
- Anonyymi
Sinustako pitäisi olla kiinnostunu. Vähän narskahtaa.
- Anonyymi
Olen yhä messissä.
Tyttö-J- Anonyymi
Kaipaan miestä ja kirjain on K. Mutta hyvä jos olet jonkun messissä 😁 heh
- Anonyymi
Minä en ole enää, muita suunnitelmia herännyt...
- Anonyymi
Tänään iski taas todella masentunut olo, taidan mennä ulos katsomaan ihmisiä ...
- Anonyymi
Kuka kysyy ?
- Anonyymi
Olen h enkä tarvitse elättäjää vaan rakkautta koolta 🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen h enkä tarvitse elättäjää vaan rakkautta koolta 🙄
onnistuu m naiselle mielellään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onnistuu m naiselle mielellään.
Ehkä olet leijonanharja🦁
- Anonyymi
😊😊 kaikkea hyvää sinulle, N
- Anonyymi
En tunne ketään K miestä.
- Anonyymi
Miksi sitten luet ja kommentoit. Minä tunnen ja aloitus on multa. Oikeastaan tunnen paljon K miehiä. Tunnen paljon ihmisiä. Yhtä vaan kaipaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1165347
- 705108
- 914154
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753630Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603238- 432821
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541949- 421842
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381693