miten olla oikein kaverin kanssa, joka otti puolikkaan lsd lapun. kysyn vaan että jos jotain tapahtuu tai tulee ’bad trip’ tai jotain itsetuhoisia ajatuksia jne?
miten olla lsd:tä nauttineen kaverin kanssa
1
164
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt olet joutunut väärään seuraan. Tosi vaarallista. Miksi tuhlaat elämääsi tuommoiseen? Mikä vain muu ajankulu hyödyllisempää, lukeminen, urheilu, nukkuminen. Kuinka ihmeessä jouduit tilanteeseen? Miten jaksat olla varuillasi koko ajan. Ja tietääkö se kaverisi että pilaa mahdollisesti koko loppuikänsä tuolla tempullaan? Voi jäädä ikiajoiksi tripille tai tehdä jotakin todella typerää harhoissaan tai sitten myöhemmin, vaikka autolla ajaessa saa yhtä-äkkiä flashbackin eli harha alkaa arvaamatta vaikka ei mitään olisi ottanutkaan? Milloinkaan ei voi tietää koska niin kävisi ja kuinka usein. Vaarallista. Olen itse hyvilläni etten koskaan kokeillut halluaineta nuorena vaikka usein tuli tilaisuus ilmaiseksi kokeilla. Ne kaverit ovat nyt kuolleet jotka sitä tekivät. Toivottavasti olet jo mennyt kotiisi nukkumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131703Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1381696Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2701250Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221088Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285965
- 130962
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3897Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49878- 10875