Äänestän Suomen Keskustaa !

Anonyymi-ap

Tulin vaan sanomaan, että tämä poika se ei äänestä Marriinia. Minä äänestän Ovaskaa. Eipä tässä muuta.

17

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mieti nyt vielä. Onhan siellä vasureissa Hopsukin.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Minäpä äänestän Marinia ihan kiusallanikin. Niin paljon lokaa hänen niskaansa on heitetty ja aivan syyttä.

      • Anonyymi

        Anteeksi, mutta ei kai kuusella voi äänestää sieläurea virtaa, t. luikihäriö


      • Anonyymi

        Itselleen kissa kiusaa tekee, kun kaataa kuppinsa.


      • Anonyymi

        marinia äänestämällä tilaat sotaa Virheitä äänestämällä tilaat korotukset polttoaineisiin
        ja sähköön


    • Anonyymi

      Saarikko ilmoitti että hän ei pyri hallitukseen vaan haluaa tilalleen uutta ainesta eli tämän ja uutta menoa hallitusyhteistyöhön

      https://keskusta.fi/eduskuntavaalit-2023/ehdokkaat/uudenmaan-vaalipiiri/markus-kuotesaho/

    • Anonyymi

      kepu pettää aina.kuten ei pysynyt sovituissa hallitusasioissa nytkään.ja sama jatkuu jos pääsevät päättämään.

      • Anonyymi

        Myös muut puolueet ovat touhunneet omia ja äänestelleen valiokunnissa eri tavalla kuin sovittu, Marin vei esim saamelaiskäräjälakiesitystä eteen päin vaikka sellaista ei yleensä tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös muut puolueet ovat touhunneet omia ja äänestelleen valiokunnissa eri tavalla kuin sovittu, Marin vei esim saamelaiskäräjälakiesitystä eteen päin vaikka sellaista ei yleensä tehdä.

        Ovaska on hyvä valinta ja muidenkin edustajien suosiossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovaska on hyvä valinta ja muidenkin edustajien suosiossa.

        Marin lupailee Unkarille hävittäjiä saadakseen suosiota ulkomailla eikä asiasta ole Suomessa sovittu missään.
        Sossut pettää aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovaska on hyvä valinta ja muidenkin edustajien suosiossa.

        Olen seurannut hänenkin edesottamuksiaan ja olen eri mieltä kanssasi, mutta päätöshän on kokonaan sinun vastuullasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen seurannut hänenkin edesottamuksiaan ja olen eri mieltä kanssasi, mutta päätöshän on kokonaan sinun vastuullasi.

        Annettaan MARIN Ukrainaan marskiksi johtamaan sotaa


    • Anonyymi

      Kepu on maajussien puolue. Riittääkö jos on tomaatteja kasvamassa?

    • Anonyymi

      Kuulostaa vielä jokunen fiksukin olevan näillä palstoilla.

    • Anonyymi

      Pirttilahti voi päästä ,muttaOVASKAei enää pääse ,kepujen aika on ohi nyt
      äänestetään perusässät ja kristilliset korjaamaan natsihalituksen virheet
      KOKOOMUKSESSA PÄTEVÄ uusi kasvo numero 80 PIRJO BERG saa ääniä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1325
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      60
      898
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe