Miksi te persussuomalaiset vihaatte köyhiä?

Anonyymi-ap

Persujen vihalaarista löytyy jäätävää kylmyyttä ja armottomuutta myös vähävaraisia kohtaan. Miksi te persut vihaatte kaikkia köyhiä?

https://yle.fi/a/74-20021718

19

121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Punikin vuodatusta. Mutta selkeydeksi: PerusSuomalaiset ei vihaa köyhiä.
      Keksi jotain muuta tuskaasi.

    • Missä sinä nyt sellaiseen vihaan olet törmännyt ?

      • Anonyymi

        Ei tarvitse kuin lukea Purran viimeisimpiä kommentteja aiheesta niin käy selväksi, että persujen eräs päätavoitteista on vähävaraisten nujertaminen keinoja kaihtamatta. Siksi persuja ei pidä missään nimessä päästää hallitukseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse kuin lukea Purran viimeisimpiä kommentteja aiheesta niin käy selväksi, että persujen eräs päätavoitteista on vähävaraisten nujertaminen keinoja kaihtamatta. Siksi persuja ei pidä missään nimessä päästää hallitukseen.

        Hiukan vaikuttaa siltä, että enemmän vaikuttaa kuka lukee Purran kommentteja, ja millainen on poliittinen suuntautuminen. Faktojen kanssa sitten niillä onkin taas vähemmin, jos ollenkaan tekemistä.
        Mutta selitä ihmeessä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse kuin lukea Purran viimeisimpiä kommentteja aiheesta niin käy selväksi, että persujen eräs päätavoitteista on vähävaraisten nujertaminen keinoja kaihtamatta. Siksi persuja ei pidä missään nimessä päästää hallitukseen.

        Vihervasemmisto eli vasemmistoliitto vihreät ja rkp leikkasivat v.2011-15 hallituksessa kokoomuksen kanssa ollessaan Suomen lapsilta ja vanhuksilta sekä Suomen puolustusmenoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihervasemmisto eli vasemmistoliitto vihreät ja rkp leikkasivat v.2011-15 hallituksessa kokoomuksen kanssa ollessaan Suomen lapsilta ja vanhuksilta sekä Suomen puolustusmenoista.

        Myös kokoomus oli tuossa leikkaamassa vihervasemmiston kanssa.


    • Anonyymi

      Köyhät persut ovat kateellisia muille köyhille, sillä kaikki mitä "ei persut" köyhät saavat, on poissa persuköyhälistöltä.

      • Anonyymi

        Ihanko itse keksit tuon?


    • Anonyymi

      Lintilä ja Sipilä köyhiä?

      millä mittarilla?

    • Anonyymi

      Punatatti on aasi, aasi on tosin viisaampi.

      • Anonyymi

        Hirvittää kaikkien vähvaraisten puolesta, jos persut pääsevät hallitukseen köyhien niskan päälle kurittamaan. Sellaista poliittista armottomuutta ei olla suomessa vielä ennen nähty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hirvittää kaikkien vähvaraisten puolesta, jos persut pääsevät hallitukseen köyhien niskan päälle kurittamaan. Sellaista poliittista armottomuutta ei olla suomessa vielä ennen nähty.

        Marin lahjoittelee teidän köyhien rahat ympäri maapalloa, tuliko mieleen?


    • Anonyymi

      velan ottaja on todellisuudessa köyhä 🤔

    • Anonyymi

      DEMARIT ON TASAN NIIN TYHMIÄ KUIN SANNA MARIN ON.

    • Anonyymi

      376 Markus Kuotesaho

      • Anonyymi

        Persuiltakin sossun kaljarahat loppuvat, jos purralaiset pääsevät hallitukseen. Miettikää persut sitä. Saatte olla seuraavat neljä vuotta kuivin suin. Kiitos hillotolppapersujen.


    • Anonyymi

      Että sää jaksat....
      Siinä toki olet oikeassa, että nykyhallitus ei vihaa köyhiä, sen jäljiltä tulee satojatuhansia uusia köyhiä.

    • Anonyymi

      Hö persut ovat saunapuhtaita alkionlinjalaisia köyhän asialla tietysti miksikäs se olisi muuttunut

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      21
      786
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      712
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      530
    Aihe