Miten kallis määräaikainen sähkösopimus voi purkautua

Anonyymi-ap

https://vm.tiktok.com/ZMYUp39Sp/

Tuossa linkissä kansanedustajan eduskuntasalin puheenvuorossa jakama neuvo, miten kallis määräaikainen sähkösopimus purkautuu sähköyhtiön omalla toiminnalla.

LUKEKAA, JOS HALUATTE SÄÄSTÄÄ RAHOJANNE SÄHKÖN HINNASSA!

35

1105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sopimusrikkomus ellei jopa petos on kyseessä. Otit siis Vattenfall 35 snt määräaikaisen? Onnea kun varmistit halvan hinnan.

      • Anonyymi

        Kiva maksaa omakotitalon lämmöistä 2000€ kuussa. Huutista tyhmille.


      • Anonyymi

        Ei sähkösopimuksissa kielletä ottamasta samasta yhtiöstä toisen henkilön nimissä samaan talouteen uutta edullisempaa sähkösopimusta.

        Tällöinhän voimassa olevan sähkösopimuksen tehnyt ei ole tehnyt mitään väärää, eikä uudenkaan sähkösopimuksen tekijä ole tehnyt mitään väärää tarttuessaan sähköyhtiön tarjoukseen ja tekemällä sähkösopimuksen.

        Uuden edullisemman sopimuksen tultua voimaan sähköyhtiö itse peruu voimassa okevan määräaikaisen kalliin 2v sopimuksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sähkösopimuksissa kielletä ottamasta samasta yhtiöstä toisen henkilön nimissä samaan talouteen uutta edullisempaa sähkösopimusta.

        Tällöinhän voimassa olevan sähkösopimuksen tehnyt ei ole tehnyt mitään väärää, eikä uudenkaan sähkösopimuksen tekijä ole tehnyt mitään väärää tarttuessaan sähköyhtiön tarjoukseen ja tekemällä sähkösopimuksen.

        Uuden edullisemman sopimuksen tultua voimaan sähköyhtiö itse peruu voimassa okevan määräaikaisen kalliin 2v sopimuksen.

        Totta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sähkösopimuksissa kielletä ottamasta samasta yhtiöstä toisen henkilön nimissä samaan talouteen uutta edullisempaa sähkösopimusta.

        Tällöinhän voimassa olevan sähkösopimuksen tehnyt ei ole tehnyt mitään väärää, eikä uudenkaan sähkösopimuksen tekijä ole tehnyt mitään väärää tarttuessaan sähköyhtiön tarjoukseen ja tekemällä sähkösopimuksen.

        Uuden edullisemman sopimuksen tultua voimaan sähköyhtiö itse peruu voimassa okevan määräaikaisen kalliin 2v sopimuksen.

        Ei onnistu noin. Aikaisemman sopimuksen sähköyhtiö laittaa mahdollisen lopetuspäivän kuukausien päähän, jopa 5-6 kk päähän ja tiedoissa lukee "mahdollinen sopimusrikkomus", eli kun soitat tai yrität tehdä sopimusta uuteen sähköyhtiöön vaikka toisen henkilön nimiin, niin uuden sähköyhtiön tiedoissa näkyy monien kuukausien päähän laitettu päivämäärä ja he sanovat heti että taitaa olla sopimusrikkomus tässä kysymyksessä.
        Eli noin sitä ei kannata tehdä. Sain itse poikki kalliin sopimuksen toisella tekniikalla.


    • Anonyymi

      Siis tuumasta toimeen.

      • Anonyymi

        Ja maksat sen jälkeen sopimusrikon joka on yleensä sama kuin sopimus. Tuplakalliit sähköt eli 70 snt.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ei tuolla ole listaa.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        50 senttiä on kolminkertainen pörssikurssiin nähden.
        https://www.youtube.com/watch?v=_x1vRIfotcw

        Tällä hetkellä pörssisähkön hinta on 0,02 snt/kWh joten onhan tuo 50 snt tietysti vähän kallista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä hetkellä pörssisähkön hinta on 0,02 snt/kWh joten onhan tuo 50 snt tietysti vähän kallista.

        Itse en käytä sähköä lainkaan. Tietenkin olen kateellinen niille joilla löytyy laittaa 50 cnt khw.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en käytä sähköä lainkaan. Tietenkin olen kateellinen niille joilla löytyy laittaa 50 cnt khw.

        Eli olet aivokuollut? Normaalit aivot nimittäin toimivat hienolla sähkövirralla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli olet aivokuollut? Normaalit aivot nimittäin toimivat hienolla sähkövirralla.

        Lisää vähän virtaa, niin et putoa kärryiltä.


    • Anonyymi

      Normaalin ihmiset aivot globaalisti kautta maailman historian toimivat positiivisella sähkövirralla, maadoitus jalkapohjien alta lattiaan.
      Demareilla aivojen toiminta heilahtelee maadoituksen kosketusongelmien takia, kun poliittisten irtiottojen (kuten hornetit ukrainaan), aikaiset levitaatitiot irroittavat jalkapohjat maasta.

      • Anonyymi

        Persuilla on kosteutta päässä, Oireet ovat ajattelun vaikeus ja useilla katkokävely.


    • Anonyymi

      Veronmaksajilta miljardien tulonsiirrot sähköyhtiöille.Osalta kuluttajista menneet luottotiedot. Miksei tämä kiinnosta ketään. Sähkötuki taas on tehty niille, joilla on hyvät tulot.

    • Anonyymi

      Suomi on maailman onnellisin maa mutta senhän se vaatii että täällä on noin miljoonaa ihmistä on ensin potkittava päähän ja otettava heiltä se onnellisuus omaan käyttöön jotta sen määrä ylittäisi muut maat jossa onnellisuus jakautuu tasaisemmin koska se on pakko jakaa kaikille muutoin rupeaa ikkunat paukkumaan ja autot palamaan.

    • Anonyymi

      Viimeiset päivät ennen vaaleja muodostaa itselleen selkeä mielipide siitä mikä puolue on paras vastavoima suomen kansan pettäneelle SDP lle, joka on velkaannuttanut valtiontalouden 4 vuoden aikana 50 miljardilla eurolla, teko jonka voi ja pitää vaaleissa kostaa.

      Minä ja Hämeenlinnan sadattuhannet demarit päätimme viime sunnuntain kokouksessamme Tiiriön ABCn isossa kabinetissa äänestää PERUSSUOMALAISIA !

      • Anonyymi

        Ellen uusi Fortumin sopimusta vaan se päättyy tiettynä päivänä niin sähköä kuitenkin toimittavat edelleen. On vielä kysymättä mihin hintaan. Ilman pörssiosuutta sieltä ei kuitenkaan saa mitään ostetuksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ellen uusi Fortumin sopimusta vaan se päättyy tiettynä päivänä niin sähköä kuitenkin toimittavat edelleen. On vielä kysymättä mihin hintaan. Ilman pörssiosuutta sieltä ei kuitenkaan saa mitään ostetuksi.

        Saapas.


    • Anonyymi

      Muutat torpasta pois jos sähkösoppari nimelläsi,saa taloon jäävä asukas tietty uusia sopimuksen itselleen. Tietty pitää olla asunto mihin muutat, ero tai ei edes tarvitse selittää.

      • Anonyymi

        Miksi minun pitäisi muuttaa pois kotoa jos määräaikainen sopimukseni sähköyhtiön kanssa päättyy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi minun pitäisi muuttaa pois kotoa jos määräaikainen sopimukseni sähköyhtiön kanssa päättyy?

        Näinpä. Täällä on taas tämä yksi yleisneuvoja joka ei ymmärrä oikeastaan mitään mitä lukee oikein. En tiedä miten tuollainen pysyy edes hengissä tuolla ulkona pitäähän esim. opas ja kielto kyltit paitsi lukea niin myös tajuta mitä se tarkoittaa.


    • Anonyymi

      Nooh jos se ylikallis, tuolla tavalla pääsee siitä eroon. Tilalle suht edullinen sopimus, niitä löytyy kyllä.

      • Anonyymi

        Eipä onnistu valemuutolla. Sopimusrikkomus. Että nooh nooh vaan. Tilalle suht edullinen? Nii in mutta löytyykö ilman pörssikikkailuja oli kysymys. Ymmärsitkö!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
        Löytyykö niitä kylläkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä onnistu valemuutolla. Sopimusrikkomus. Että nooh nooh vaan. Tilalle suht edullinen? Nii in mutta löytyykö ilman pörssikikkailuja oli kysymys. Ymmärsitkö!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
        Löytyykö niitä kylläkään.

        Mitä pörssikikkailua? Miten kallis määräaikainen sähkösopimus vaihdetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä pörssikikkailua? Miten kallis määräaikainen sähkösopimus vaihdetaan.

        Selkosuomeksi: Hänellä on määräaikainen sopimus päättymässä siis pääättymässä jolloin hän ei vaihda sopimusta vaan hän tekee uuden.

        Hän kritisoi eli arvostelee nykyistä tapaa jossa sähköyhtiöt leipovat pörssihintojaan myös muka kiinteähintaisten sopimustensa sisään, jolloin kuluttajan hinta on yhtä epäselvä kun lukihäiriöisen tekstinymmärtäminen puolikkaan kossun ja kuuden ison tuopin jälkeen.


    • Anonyymi

      Mikä valemuutto? Mikä asukas muuttaa kirjat toiseen asuntoon ja asuu siellä. Ei ole olemassa aikarajaa,kauan pitää siellä asua.

      • Anonyymi

        Kyllä siellä pitää asua myös fyysisesti. Sähköyhtiöillä on "kelaetsivät" näitä huijareita varten ja jos fyysistä muuttoa ei tapahdu on kyseessä sopimusrikko ja mahdollisesti kymppitonnien vahingonkorvaus yhtiön suuntaan.
        Luulen että myös sisäministeri on saanut idean kelaetsivistä juurikin sähköyhtiöiltä jotka onnistuneesti narauttelevat näitä sopimushuijareita.


    • Anonyymi

      Huomenta onko väärinymmärtäjä jo paikalla? Rautalankani on valmiina. Hahmotushäiriöt eivät tietenkään ole naurun asia, joten olen päättänytkin ruveta sinulle tulkiksi. Pohditaan yhdessä erilaisia kirjoituksia ehkä saamme siten selville mitä niissä sanotaan.

    • Anonyymi

      Suomen kokoomus-oikeisto-nazi -hallitus ei puolusta Suomen kansaa, vaan eliitin bisneksiä, kansan kustannuksella.
      Ja kansan kustannuksellahan Suomen oikeisto Eurooppalaisten lajitovereidensa kanssa elääkin.

      • Anonyymi

        Meillä on vaihtoehto, toivotetaan toveri Putin tervetulleeksi Eurooppaan ja sen pohjoiseen ulottuvuuteen! 🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä on vaihtoehto, toivotetaan toveri Putin tervetulleeksi Eurooppaan ja sen pohjoiseen ulottuvuuteen! 🤗

        "Ellen uusi Fortumin sopimusta vaan se päättyy tiettynä päivänä niin sähköä kuitenkin toimittavat edelleen. On vielä kysymättä mihin hintaan. Ilman pörssiosuutta sieltä ei kuitenkaan saa mitään ostetuksi."

        Se on n. 70 senttiä/kWh. Mutkikkaalta hommalta tuokin vaikutti , kuin A- lehtien tilauksen päättäminen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8855
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2643
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2380
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1746
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1227
    Aihe