Temppelin Pääsiäinen

Anonyymi-ap

Täten tiedustelen onko luvassa munien maalausta? Kuiskivatko trullit seurakuntahousen nurkissa? Tehdäänkö kasvotatuointeja...eikun kasvomaalauksia? Lentävätkö noidat luudillaan Kalmiston yllä? Kolisevatko kahvipannut luudan varressa? Riittääkö joka noidalle omaa mustaa mirriä kun kissojen irtipito on niin rajoitettua?
Pääsiäinen painaa päälle ja pian salaperäiset ruohot itää pirteissä. Voi elämän kevät!

23

1293

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Keväinen trullijuhla lähestyy!

• Anonyymi

Paljon kysymyksiä?? Mut jääkö vaille vastausta..

• Anonyymi

Kyllä vastaukset tulloo. Elä hättäile ystävä hyvä.

• Anonyymi

Ei taija rukoukset auttaa ukrainan sotaan.Ihmisellä häntäluun tynkä vielä luustossa!

• Anonyymi

Mitenkä se tämä häntäluu nyt tähän liittyy? kysyy nimimerkki:"Epätietoinen"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitenkä se tämä häntäluu nyt tähän liittyy? kysyy nimimerkki:"Epätietoinen"

Lienee evoluution myötä häntä hävinny.Joillekkin tuntuu kasvavan takaisin kun lukee näitä köyhien palstoja johon purkavat pahaa oloaan.Ilmaista ja anonyymi..

• Anonyymi

Tämä köyhä kapinoi näin.Järjetöntä.

• Anonyymi

Mitä ihmettä kun haudat peittämättä.Ihmiset kurkkii onko kallis vai halpa arkku.

• Anonyymi

Lapsellinen Hullu äänessä!Aikuinen ihminen joka köyhä ja katkera Elämästään!

• Anonyymi
    • Anonyymi

En pysy yhtään näissä jutuissa ihmeellisiä onhan täällä toki näitä seurakuntia uskolahkoja jotka hujaavat ensin hartaushetkellä ja jakavat sitten pakastimesta vanhaa ruokaa nämä ite ns.pastori sin jälkeläiset vetää ite parhaat päältä kun kaupoista käyvät ruokajakeluun jaettävaa ruokas..olin katsomassa taannoin tätä tilsisuutta ja voin todeta että ei järkee mitä sinne pakastimeen työnnetään..onko nää jutut sen seurakuntalahkolle tarkoitettuja??

• Anonyymi

Nää on varmasti joka temppelille yhtälailla tarkoitettuja. Yhtä sekavaa menoa jokaisessa...
        Sie tarkoitit varmaan entisessä eläintohtorin talossa vaikuttavaa rytmiryhmää.

• Anonyymi

Uskovaiset ulvoo ku sudet pääsiäisenä!

• Anonyymi

Kiitos kristuksen!4pv vapaa töistä!Ryyppyputken pidän ja tiistaina töihin vasta.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      136
      6238
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      57
      4406
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2918
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      59
      2871
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1885
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1554
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1476
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      37
      1457
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      31
      1271
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1171
    Aihe