Kiitos kaikille suoraselkäisille veljilleni

Jotka tulette loistavaa pääministeriämme joka ei Ryssän edessä pokkuroi!
Meitä on tälläkin palstalla yllättävän paljon.
Vihamme on voittamaton.

13

292

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Moni ymmärtää naapurin holtittomuuden ja on valmis kantamaan kortensa kekoon.

Mutta harva onhaluaa olla räyhäävän, höpsähtäneen suurisuun "veli"

• Sitten se korsi kannetaan kekoon tukemalla varauksettomasti pääministeriämme!
        Jos Ryssää ei vihaa on sen puolella!
        Minä olen henkilökohtaisesti lahjoittanut huomattavan summan rahaa Ukrainalle.
        Moniko muu täällä?

• Anonyymi
        OikeistoSosDem kirjoitti:

Sitten se korsi kannetaan kekoon tukemalla varauksettomasti pääministeriämme!
        Jos Ryssää ei vihaa on sen puolella!
        Minä olen henkilökohtaisesti lahjoittanut huomattavan summan rahaa Ukrainalle.
        Moniko muu täällä?

Ei kukaan muu.

• Anonyymi

Olen myös jatkuva lahjoittaja.

Mielestäni Marinin lausunnon ajatus oli aloittaa kotimainen keskustelu Hornetin käyttöiän päättymisen ja F35 ten saapumisen jälkeisestä toiminnasta.
      Ehkenpä tämä avaus poikii myös kansainvälistä ajatustenvaihtoa aiheen tiimoilta?

• Marinhan sanoi että sitten kun Hornetit on poistettu käytöstä minkä mm. satusetä.Haspala "unohti" mainita.

• Anonyymi

Marinhan sanoi että sitten kun Hornetit on poistettu käytöstä minkä mm. satusetä.Haspala "unohti" mainita.

Haapala puhuu foorumillaan monasti yhtä löysiä kuin sinä täällä

• Anonyymi

Marinhan sanoi että sitten kun Hornetit on poistettu käytöstä minkä mm. satusetä.Haspala "unohti" mainita.

Niin, että oliko se vittuilua ukrainalaisille kun lupaa apua 3 vuoden päästä?
        Putini varmasti kiittää Sannaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, että oliko se vittuilua ukrainalaisille kun lupaa apua 3 vuoden päästä?
        Putini varmasti kiittää Sannaa.

Kassaneiti on tosi kauaskatseinen!

• Anonyymi kirjoitti:

Kassaneiti on tosi kauaskatseinen!

Kassatyö on kunniallista työtä mikä on sosiaalituilla eläville persuille myrkkyä.

• Anonyymi

Avaus sinällään on ihan fiksu, paikka ja aika vain olivat Marinin varomatonta tajunnanvirtaa.
      Selkeä erhe hänen asemassaan olevalta avata keskustelu sotaa käyvän maan pääkaupungissa, vaikka pohjimmainen ajatus keskustelun kotimaisesta (ja kansainvälisestä) avauksesta on sinällään ihan järkevä.

• Niin. Sotaa käyvä maa jonka liittolainen me olemme.
        Saatanan Valtakunnan Rikollisvaltion mielipiteestä me voimme vitut nakata.
        Joten mikä ongelma tässä on?

• Anonyymi

Ehkä toverit Kapo ja MPP tulee puolustamaan Marinin töppäystä mahdollisimman pian, että tiedetään tarkemmin aiheesta.

• Anonyymi

Naapurin valloitushalu ei lopu toivottavaan tappioon Ukrainassa. Maailma menee eteenpäin ja ukrainalaisten puolustusvalmiutta on hyvä pohtia myös 30-luvun tarpeita ajatellen.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      80
      983
    2. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      73
      842
    3. Jasmin Vähäkangas paljastelee

Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      576
    4. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      43
      575
    5. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      45
      533
    6. Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat

Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t
      Hyrynsalmi
      4
      516
    7. Ei mulle kelpaa kukaan muu...

Kuin "hän"
      Ikävä
      29
      513
    8. Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta

Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.
      Sinkut
      163
      512
    9. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      133
      490
    10. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      61
      485
    Aihe