Peräaukon kondylooma

tuskainen

Hei!
Kirjoitan aiheesta kondylooma, vaikka keskusteluja on jo monia aiheesta. En vain löytänyt yhdestäkään pahemmin peräaukon kondyloomista. Iteselläni todettiin ko. sairaus n. vuosi sitten, mitään näkyviä oireita ei ole ollut, mutta peräaukon seudulla on sietämätöntä kutinaa.

Kutinaa esiintyy aivan jatkuvasti, öisin usein herään kun kutiaa, ja unissaan raapii, usein vereslihallekin.
Peräaukosta erittyy veristä nestettä, ulostaminen on kivuliasta, ihan kuin iho olisi rikki.

Kolposkopiassa kävin viime syksynä ja gynegologille puhuin asiasta, (vaiva ei tällöin ollut näin paha)tutki penslaten, pientä etikkavaaleutta esiintyi peräaukon alueella. Päälisinpuolin ei näy mitään epätavallista.

Mutta siis onko muilla samanlaisia kokemuksia?! Onko mikään hoito auttanut? Mitään syylämäsiä yms. muodostumia ei ole, joten onko voiteista tms. hyötyä?

Kokemuksia, samoja kohtaloita, kertokaa!!!

7

7697

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

Mutta mulla on peräaukossa myös näppyjä, on kutinaa ja haavoja, ei sieltä kyllä mitään kummallista erity. Oletko varma ettei sulla ole peräpukamia? Tuleeko verta ainoastaan ulostaessa vai muutoinkin. Melkeimpä kuulostaa tuskaisemmalta tuo sinun tautisi. se on kondylooma ja sattuu vain tulemaan peräaukon seutuun. Minulla on olut näppyjä myös emättimessä mutta nyt se on pesiytynyt tuonne peräukon seutuun ja syyliä on myös peräaukon sisällä. Sen verran tiedän sanoa että kondyloomaan jossa ei näkyviä muutoksia ei ole saatavilla mitään lääkitystä. Sinulle ehdottaisin kuitenkin Luontaistuote kapseleita nimeltä Remasan, ovat osterivinokaskapseleita, n iiden pitäisi parantaa vastustuskykyäsi virusta vastaan. Jotkut sanoo että kapseleista on ollut apua toiset taas sanovat sen olevan täyttä humpuukia. Osterivinokaskapseleilla on hyvä vaikutus syylien poissaannissa, sinullahan ei syyliä ole mutta kehottaisin ostamaan kuitenkin noita kapseleita, ota pakkauksen annostusohjeen mukaisesti (6kaps./pvä) ja syöniitä yhteensä dpakettia. Remasania saat siis ihan markettien luontaistuote hyllystä.

• ......

syö yhteensä 3 pakettia.

• kirsi

Minulla on myös ulkoisissa sukupuolielimissä ja peräaukon seudulla pelkkää kutinaa aiheuttava kondylooma. Varsinaista hoitoa en ole löytänyt, mutta rasvaaminen auttaa vähän ja rauhoittaa kutinaa. Bevitaa olen käyttänyt nyt.

Gynekologiltani sain reseptin voiteeseen, jossa on mukana kortisonia, ja sitä käytän aina silloin tällöin, jos kutina on pahempaa. Sitähän ei voi käyttää säännöllisesti, ettei iho ala ohentua kortisonin takia. Voiteen nimeä en nyt muista.

Joskus laitan peräaukon seudulle myös peräpukamavoidetta, joka vie kutinan pois. En tiedä, onko se virallisesti hyväksyttävä keino, mutta ainakin auttaa oireeseen.

Tosin minulla ei ole ehkä ihan noin pahana oireet. Ei mitään vuotoa eikä ulostaminen satu. Kutisee vaan.

• Petteri82

Veistele yhdestä valkosipulinkynnestä noin 4-5mm paksu pyöreä putkilo ja työnnä se anukseen noin viideksi minuutiksi. Kirvelee tosi pahasti, mutta valkosipulista erittyy anilliinia, joka kulkeutuu hermostojen juureen ja polttaa HPV virukset hengiltä. Kokeile tehdä kerran päivässä viikon ajan. Itseltäni katosi kutina jo muutaman kerran jälkeen.

• xxxx

Siis oletko tosissasi? Voiko noin tehdä?

• Kapu

Minulla esiintyy peräaukon suulla ja siittimessä kondylooma syyliä. Sen vielä ymmärrän, että siittimessäni näitä syyliä on, koska on tullut ilman kumia NAISEN kanssa pelehdittyä.

Mutta miten kummassa nämä syylät ovat peräaukolle
      ilmestyneet? Eikös homoilla niitä siellä esiinny. itse EN ole MIEHEN kanssa rakastellut, joten vähän ihmetyttää.

• ....

Ei sinua pojat ole käynyt pistämässä. Mullakin on peräaukon seudulla niitä enkä koskaan harrastanut peppuseksiä. Olen siis nainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5776
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      36
      3791
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3323
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      12
      2758
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2222
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      2167
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      162