Säästynyt jo liki 150 tuhatta euroa.

Anonyymi-ap

Huvittavaa ja naurettavaa, että minun pitäisi kirjoittaa, että Pipsa tai Lintsa veti Kansan kaikki rahat ja minun pitäisi määkiä, että mää mää ne söi meidän rahat mää mää... pää.

Sitäkö sä kunnan tähti odotat vai mitä?
En varmasti alennu moiseen mähän häpeäisin sitä lopun elämääni.... Minä tarjoan vaihtoehtoja ja kerron teille, että todella paljon paremmin voi asua ulkomailla ja matemaattisesti säästynyt 150 tuhatta euroa viidessä vuodessa.. siinä saa olla, vaikka mitä hyvinvointi valtiota ja luuletko, että sillä rahalla ei voi hyvin täällä Kambodzassa.

Tähti... Saanko minä sata euroa vuokra-asunnon Stadista ja yhtä halvan ruuan ja ette varasta minun eläkkeestä euron euroa.... Vastaa saan vai en...
Minulla on 1500 eläke ja paljonko minulle jäisi rahaa 500 eikö niin ja mitä vittxxx minä sillä saan ... Oluen vai?

Tajua jo
...

Minä en ala määkimään se ei ole minun tyyli... Toki varastin ja huijasin valtioa ja olen siitä vitux vitux ylpee .. vittx mä häpeäisin jos en olisi niin tehnyt.
Älä edes unta näe, että määkisin. Monta monta kertaa... Mä selvisin... Ei voi mitään enää... Vituttxxxx

46

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lol, 😂😂😂😂

    • Anonyymi

      Matikka ei ole Kouvolan veijarin vahvuus. Alkoholin juonti on.

    • Anonyymi

      Kirjoita tuo idiootti juttusi huomenna selvinpäin , ei tuosta saa mitään selkoa , älä ota enää tänään, mene nukkumaan ja selvittämään pääsi.

    • Anonyymi

      Ei se mitään jos et ymmärtänyt. Kaikille ei ole annettu yhtä paljon. Minä olin jo metrin edellä, koska olen tulkinnut sinun kirjoituksesi ja arvaillut sinun todellisuudessa... Siihen se johtaa ja sitä minä en tee.

      Sähän olit kunnan tähti ja oliko sinulla mitään annettavaa viimeksi ja kuinka niissä asioissasi kävi.... Nyt tulee kai vinguntaa taas. Mitä minun pitäisi tällä kertaa ajatella.

      Eiköhän se ole paras itse laskea mahdollisuudet ja muuttaa, vaikka Kambodzaan eläkkeellä... Kun täällä saa sen hyvinvoinnin ihan rahalla... Veroja voi pudottaa... vaikka Porttusengalissa. Miten on onko sinulla firmoja tiedossa, mitkä hoitaa postilaatikot ja muut paprut Porttusengalissa tai vaikka Kreikassa. Näin hoidetaan asioita ja veroja...

      Ei vinguta tai määkitä mää mää mää se on häviäjän merkki.

    • Anonyymi

      Saako siellä maksansiirron halvalla , hammaslääkäri varmasti on halpa .
      Kuumuus lisää janoa ja se syö maksaa, elintavoilla voi olla elämä lyhyt ?

      • Anonyymi

        Mielenterveys tolta tenukepiltä ainakin on mennyt, luulis Kouvolasta nyt löytyvän mielenterveystoimisto.


      • Anonyymi

        Niin ja mitä enemmän juo niin samalla röökiä menee enemmän , siellä varmaan kehkosyöpäpotilaat saa melkeen ilmaisen hoidon.


      • Anonyymi

        Eihän minun tarvitse kansalaisuutta poistaa.
        Voin toki tulla Eurooppaan ja sillee jos on pitkä sairaus ja haluan niin tehdä.

        Sä et todellakaan tajua, että puhun mahdollisuuksista. Sä olet varmaan niin tyhmä, että sanot, että ei EU tuonut halpaa ruokaa tai muutakaan. Ei se tyhmille tuonutkaan. Sinä voit ostaa EU alueelta halpaa ruokaa ja halpoja autoja ja asua vapaasti EU alueelta ruokaa Suomeen, kun itse sopii ja tilaa, vaikka Puolasta. Purkki ruuat tulee helposti jos sinun valtiosi ei varasta niitä.

        Eläkkeellä ei edes tarvi asua Pöndellä... Vaikka Virossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän minun tarvitse kansalaisuutta poistaa.
        Voin toki tulla Eurooppaan ja sillee jos on pitkä sairaus ja haluan niin tehdä.

        Sä et todellakaan tajua, että puhun mahdollisuuksista. Sä olet varmaan niin tyhmä, että sanot, että ei EU tuonut halpaa ruokaa tai muutakaan. Ei se tyhmille tuonutkaan. Sinä voit ostaa EU alueelta halpaa ruokaa ja halpoja autoja ja asua vapaasti EU alueelta ruokaa Suomeen, kun itse sopii ja tilaa, vaikka Puolasta. Purkki ruuat tulee helposti jos sinun valtiosi ei varasta niitä.

        Eläkkeellä ei edes tarvi asua Pöndellä... Vaikka Virossa.

        Taas pöhnässä, täytyykö sitä koko ajan juopotella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas pöhnässä, täytyykö sitä koko ajan juopotella?

        Viina on halpaa…. Siksihän hemmo on tonne jumalan selän taakse muuttanutkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän minun tarvitse kansalaisuutta poistaa.
        Voin toki tulla Eurooppaan ja sillee jos on pitkä sairaus ja haluan niin tehdä.

        Sä et todellakaan tajua, että puhun mahdollisuuksista. Sä olet varmaan niin tyhmä, että sanot, että ei EU tuonut halpaa ruokaa tai muutakaan. Ei se tyhmille tuonutkaan. Sinä voit ostaa EU alueelta halpaa ruokaa ja halpoja autoja ja asua vapaasti EU alueelta ruokaa Suomeen, kun itse sopii ja tilaa, vaikka Puolasta. Purkki ruuat tulee helposti jos sinun valtiosi ei varasta niitä.

        Eläkkeellä ei edes tarvi asua Pöndellä... Vaikka Virossa.

        Tarviipa, miksi haluaisit tänne paskamaahan sairastamaan , siellähän on kaikki parempaa, jopa terveydenhoito.


    • Anonyymi

      Alkaa näkymään, kun vajaalla kunnan tähdellä alkaa naama menemään umpeen. Tiesin, että et voi venkuloida rahaa vastaan millä sosiaalilla tai hyvinvointi kolhoosilla. Rahaa jää vähemmän käyttöön ja ruuat ja vaatteet jää enemmän kirkon ja Pelastusarmeijan varaan.

      Niin, Nyt varmaan todetaan yhdessä, että Kambodzassa on parempi asua eläkkeellä. Se on vähän, niin kuin vilkkaalla syrjäseuduilla asuisi, kun on nämä lentokoneet.

      Toki ei ole huolia lämpimästä säästä ja näin elämän ilo täyttyy myös. Eikä tarvi lähteä lomalle stressin ja kovan kurjuuden maasta ja osa ei Suomesta edes koskaan pääse.
      Esim Kansalaiseläkkeellä et saa edes matkustaa ilman Kelan suostumusta... Se on vaarallista ja tarkoin ohjeistettua joillekin valtion kohteille.

      Tietenkin jo vajaan kielitaito luo monia rajoitteita... Moni pakolainenkin osaa puhua Englantia ja on näin parempi, kuin suomalainen vajaa .... Eikö niin.

      • Anonyymi

        Sulla on suuria aukkoja yleistietämyksestä Suomesta, viina varmaan jo sumentanut aivosi ja alkava alzheimeri.


      • Anonyymi

        Minusta alkaa ennemminkin paljastumaan se, että et laisinkaan edes itse koe olevasi sellaisessa paratiisissa, jota epätoivoisesti yrität uskotella itsellesi. Koko ajanhan joudut olemaan puolustuskannalla etkä oikein saa näkemyksellesi mitään mikä niitä vahvistaisi.
        No onhan se niinkin, että monille on vaikea myöntää tekemiään erheitä, saati palata maitojunalla takaisin, kun on takki auki ja kovaa meteliä pitämällä lähtenyt....

        Miksi uskoisimme noita paratiisijuttujasi, kun kirjoitat täyttä potaskaa Suomen oloistakin. Kyllä se vaan on koettu tosiasia, että kun kirjoittaa potaskaa yhdestä itselleen ilmeisen tärkeästä asiasta, , niin varmasti tekee samaa toisestakin.


    • Anonyymi

      En minä ole sinua uskomaan pyytämässä, vaan kerron mitä täällä on. Yksi vajakki valtion mölöpää huusi jo, että eläkkeiden indeksikorotus pitää jättää huomioimatta.

      Huomasin juuri myös, että taitaa inflaatio laukata lujaa tulevina vuosina, kun USA:n pankki joutui jo vaikeuksiin. Vajaa kunnan tähti ei tainnut tietää mitä se tarkoittaa.

      Minä ja valtion nonopää tiedetään kyllä. Kyseessä on kusetus. Eli tarkoitus on ajaa eläkeläiset siellä tarkempaan kontrolliin... Sitä se suomeksi tarkoittaa ja tiedätkö mitä se suomeksi tarkoittaisi.... Sitä, että kolhoosissa aletaan jakamaan ohennettu soppaa ja jonot kasvaa kirkolla.

      Jos et tajua, niin mieti sitä, että saat samalla rahalla ruokaa ja juomaa vähemmän... Kestääkö rasvaprosentti monella?

      • Anonyymi

        Ymmärrättehän, että sillä valtion molopäällä on tulospslkkaus... Eli kun se varastaa eläkeläisiltä se saa rahaa sitä vastaavan summan....

        Jos et tajunnut, niin puhuin niistä indeksien jäädyttämisistä.... Sorry kaikille ei ole Annettu. Siis se yrittää varastaa eläkeläisten rahoja.


      • Anonyymi

        Miksi luulet muiden uskovan noihin kertomuksiisi oloista siellä, kun kirjoitat potaskaa oloista täällä, jossa me asumme arkipäiväämme. Luulisi sinun ymmärtävän miksi se tekee sinusta lähinnä pellen.

        Tottakai jossain kehitysmaassa hintataso on alhaisempi kuin kehittyneissä hyvinvointivaltioissa. Eihän se ole kenellekään mikään uutinen. Suomalaisethan ovat matkustelleet ja matkustelevat edelleen erittäin ahkerasti maailmalla, myös kehitysmaissa. Ja myös eläkeläiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi luulet muiden uskovan noihin kertomuksiisi oloista siellä, kun kirjoitat potaskaa oloista täällä, jossa me asumme arkipäiväämme. Luulisi sinun ymmärtävän miksi se tekee sinusta lähinnä pellen.

        Tottakai jossain kehitysmaassa hintataso on alhaisempi kuin kehittyneissä hyvinvointivaltioissa. Eihän se ole kenellekään mikään uutinen. Suomalaisethan ovat matkustelleet ja matkustelevat edelleen erittäin ahkerasti maailmalla, myös kehitysmaissa. Ja myös eläkeläiset.

        Mutta kerro edelleen mikä on se hyvinvointivaltio??
        Mitä minulle eläkeläiselle täällä ei ole ?

        Minusta täällä asutaan ja voidaan hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kerro edelleen mikä on se hyvinvointivaltio??
        Mitä minulle eläkeläiselle täällä ei ole ?

        Minusta täällä asutaan ja voidaan hyvin.

        Hyvinvointivaltio on yhteiskunta, joka turvaa kansalaisilleen laajat taloudelliset, sosiaaliset ja sivistykselliset oikeudet sekä usein myös laajan, julkisin verovaroin rahoitetun palvelutarjonnan.[1] Hyvinvointivaltion mittareina on pidetty esimerkiksi elintasoa ja sosiaaliturvan tasoa. Oikeustieteiden näkökulmasta hyvinvointivaltiossa on keskusvallalla keskeinen rooli elintason ja toimeentulon varmistamisessa.[2][3]

        Osan hyvinvoinnista tuottaa kolmas sektori, johon kuuluvat muun muassa vapaaehtoiset yksilöt, yritykset ja hyväntekeväisyysjärjestöt. Tämän seikan korostamiseksi käytetään usein termiä hyvinvointiyhteiskunta, kun taas ”hyvinvointivaltio” viittaa pelkkään valtion rooliin.[4][5] 1990-luvulta alkaen termi ”hyvinvointiyhteiskunta” onkin yleistynyt ja ”hyvinvointivaltio” on ollut usein negatiivissävytteisessä käytössä.[5]

        Suomessa sosiaaliset oikeudet on kirjattu perustuslain 19 §:ään.[6] Suomessa hyvinvointipalvelut ovat suuressa määrin kuntien vastuulla.[7]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kerro edelleen mikä on se hyvinvointivaltio??
        Mitä minulle eläkeläiselle täällä ei ole ?

        Minusta täällä asutaan ja voidaan hyvin.

        Niin sinä voit hyvin, kun saat rahasi täältä hyvinvointivaltiosta kelalta, entä paikalliset , miten he voivat, siellähän reilun kuukauden palkka sama mitä suomalainen saa päivässä suurimmalla osalla, koulut maksaa paljon, terveydenhuolto surkeeta, jollei vakuutusta.
        Korruptoitunut valtio, lapset tekee töitä textiilitehtaissa , eikä käy koulua.ym.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sinä voit hyvin, kun saat rahasi täältä hyvinvointivaltiosta kelalta, entä paikalliset , miten he voivat, siellähän reilun kuukauden palkka sama mitä suomalainen saa päivässä suurimmalla osalla, koulut maksaa paljon, terveydenhuolto surkeeta, jollei vakuutusta.
        Korruptoitunut valtio, lapset tekee töitä textiilitehtaissa , eikä käy koulua.ym.

        Ei se mitään hyvin voi , mielenterveys ja alkoholiongelmaisena, ja kaiken lisäksi erittäin katkera ja vihainen, se jos joku syö miestä.


    • Anonyymi

      En minä edelleenkään ole valtio tai sen johtaja.
      Minä elän eläkkeellä täällä ihan hyvin ja ihan kohtuullisesti ihmiset täällä pärjää. Toki Kambodzassa on paljon rikkaita ja kun ajattelette, että maasta ja talosta täällä maksetaan enemmän, kuin Suomessa, niin kyllä täällä rahaa on ihmisillä suhteellisesti enemmän, kuin monella Suomessa.

      Täällä ei ole kuluja. Siksi minäkin elän hyvinvointia täällä. Siitä valtion hyvinvoinnista en tiedä, kun en tunne yhtään valtioa ja sen valtion kanssa ei voi puhua. En ole kuullut ensimmäistä sanaakaan mitä joku valtio on sanonut.
      Minusta valtion kanssa puhujat on hullujen huoneella.

      Minun äitini tapettiin sairaalassa ja isäni hoito lopetettiin ja hän kuoli ja veljeni meni päivystykseen ja hän kuoli oli kertonut, että oikea käsi on tunnoton... Sepelvaltimotauti.
      Isäni veli kuoli vastaanottoon, kun sanoi että lähetään pois täältä sairaalasta.. ja kuoli siihen. Kaverini kävi sairaalassa ja sanottiin, että ota särkylääkettä kun oli verenkierto ongelmia ja hänkin kuoli 2 päivän kuluttua.
      Hoivatyö Tekijä täällä kertoi, että korona vanhuksille annettiin aina, jotain lääkettä mikä nopeuttaa kuolemaa Suomessa. Noin 20 vuotta sitten oli lääkäri kertoi televisiossa, että vanhoja ei kannata enää kunnan hoitaa.

      En ihan lähtisi siihen teidän hyvinvointiin enkä fiktio valtionkaan hyvinvointiin omien tilastojenkaan perusteella. Matemaattisesti laskettuna siellä tarvii olla hyvä tuuri tai poliittinen status jos meinaa edes saada jonkinlaista hoitoa sairauteen. Hampaat ei taida kuulua edes hyvinvointiin siellä... Kun palstallakin kirjoitellaan.

      Kuuluuko sosiaalinen elämä hyvinvointiin? Kuinka kateellisia paskoja siellä on paljon, kuinka paljon pahaa siellä toivotaan ihmisille. Täällä niin ei ole ja ihmiset on sosiaalisia. Sitten PS:n hullut ja vajaat... Yksi oli mennyt kirveellä huitomaan saksalaista matkaaja... Oli soittanut poliisit ja oli lehdessä ja takana ollut porukka oli vain nauranut. Olivat usuttaneet kylähullua.
      En todellakaan lennä edes Finnairilla, kun saa pelätä koko ajan kaikkea paskaa mitä olen kuullut. Amerikkalainen mies oli viety jonon perälle, kun hänellä oli Nordin aika käsillä ja häntä kuulutettiin lennolle turvatarkastuksessa. Miksi.. pahuus... Pahuus ja aina se Suomi paskan saasta.

      • Anonyymi

        Sontaa, blaaa, blaaa, blaaaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sontaa, blaaa, blaaa, blaaaa

        Arvauskeskskus


      • Anonyymi

        Olet todella sairas mieleltäsi. Eikö sieltä löydy mitään apua?


      • Anonyymi

        Kylläpä on vaikeaa laskeutua tasollesi,jotta ymmärtäisi puoliakaan psykoottisesta jorinastasi,vaikka itselläni lähees 40v työkokemus mielisairaalan suljetultaosastolta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpä on vaikeaa laskeutua tasollesi,jotta ymmärtäisi puoliakaan psykoottisesta jorinastasi,vaikka itselläni lähees 40v työkokemus mielisairaalan suljetultaosastolta.

        😂😂😂👍👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpä on vaikeaa laskeutua tasollesi,jotta ymmärtäisi puoliakaan psykoottisesta jorinastasi,vaikka itselläni lähees 40v työkokemus mielisairaalan suljetultaosastolta.

        Olisiko ongelma siinä, että elät eri persoonassa? Minustakin on hyvin vaikeaa ajatella asioita toisesta persoonasta käsin...

        Voin auttaa! Kerrotko itsellesi kuka on isäsi ja kuka on äitisi. Kerrotko itsellesi, että kuka on sisaresi ja kuka veljesi. Millaisia ihmisiä he ovat ja millainen ihminen on sinun tuntemat koulukaverit ja miten he voivat.


    • Anonyymi

      Ei semmoisia hyvinvointivaltiota ole olemassakaan. Aina jollakin on paha olla.

      Hyvinvointi on kun voi hyvin.

    • Anonyymi

      Kansantaloudellisesti on järkevää estää tai rajoittaa lääkärissä käyntejä. Ei lausuntoa ja ei ongelmia.

    • Anonyymi

      Minä yritän auttaa vajaata. Ensimmäinen asia mikä pitää ymmärtää, että valtion kanssa ei voi puhua ja siksi, kait olit siellä hullujen huoneella. Eduskuntia ja hallituksia ja lautakunta ja eri yhdistyksiä on varmasti valtio nimen alla mutta niissä puhuu aina se ihminen mikä niissä minäkin päivänä on. Tarkistele vaikka, niin niissä on eri aikoina eri ihmisiä. Oliko tuokin vituxx vaikea ymmärtää.

      Toiseksi sinä et ole samanlainen ihminen ja varmasti sinua veti koulussa köniin toisen isän ja toisen äidin poika ja varmasti olitte syntyneet eri päivinä. Kaikista suurin kusetus on poliittisessa puolueessa, että sanotaan, että edustetaan suomalaista ja ketä helvettxxx se edustaa? Eikö olisi helpompi sanoa, että ollaan rasisteja, koska ei sillä ainakaan talousasioita käsitellä, no ei hehän puhuu kulttuurista. No, mikä on suomalainen kulttuuri ja voinko olla varma, että sitä samaa tapaa, kait ei ole muualla? Eikö nämä ole selkeitä kysymyksiä, joihin sinä et pysty antamaan vastausta. Mikäli sinä elät jossakin tällaisessa harhassa tai sumussa, niin eikö silloin ole selvä, että sinä et elä tässä maailmassa ja olet avun tarpeessa. Olenko väärässä. Jos vielä jäi junkuttamaan, niin Euroopassa on maita, joissa on monenlaisia ihmisiä ja silti ne on rikkaita ihmisiä. USA on monien kansojen sekoitus

      Se, kait pitää ihan perusmuodossa ymmärtää, että mikä on hyvinvointi. Eli mitä ihmisen hyvinvointiin tarvitaan puhutaan, kait ihmisen hyvinvoinnista. Luulis olevan asunto ja ruoka ja vapaa oleminen ja itsensä toteuttaminen kärjessä ja mitä muuta, että on rahaa mennä sairastamaan. Minulta on kysytty, että mitä minun sitten pitäisi olla ja vastaan, että sinun ei tarvitse olla yhtään mitään muuta, kuin sinä olet ja ole oma itsesi. Ethän sinä olemalla voi olla mitään todellista ja sehän olisi mielisairasta jos olisit muuta, kuin itsesi. Puhuin sanasta suomalainen. Oletko sinä jotakin muuta sitten ja tunnistatko sinä itsesi tähän.

      Joo, sinä voit olla kunnan tähti ja ajaa tiettyjä asioita ja oletko onnistunut siinä viimeksi ja kuinka moni muu niitä asioita on ajanut sinua aikaisemmin. Voithan sinä sanoa, että ajat lottovoittoa kaikille kuntalaisille tai kuu matkaa UFOlla. Tämä on vielä todellisuutta ja tällaista voi edustaa ja ajaa valtuustoissa esim.

      Uskon kysymykset on mielenkiintoisia ja kuinka monta miljardia ihmistä uskoo tuonpuoleiseen ja katso, vaikka kirkkoasi mikä palaa silloin tällöin ja myös helvetin palvelijat uskoo Jeesukseen, koska sitä vastaan he kapinoivat. Toinen asia on, että menet haudalle katsomaan isääsi tai sukulaisia ja taputtelet hautakiveen. Se olisi hirveä paikka jos olisin siellä haudassa kuoleman jälkeen. Haluatko vielä tuntea vuoden ajat, no pyydä sitten rautakankea hautaasi pystyyn se johtaa lämpöä ja kylmää. Raamatussa sanotaan, että kuolleita ei voi sinunata.

      Mikä asia tässä vielä hämmentää kunnan tähteä?

    • Anonyymi

      Ryyppäämällä säästäminen on rankka laji. Jossain kohtaa lehdissä ihmiset kehuu säästävänsä ostamalla ulkomailta tuhansilla euroilla viinaa. Tosiasiassa he tuhlaavat tuhansia euroja viinaan. Ehkä jopa kaikki rahansa. Ainoa ero, että joutuvat juomaan enemmän samaan rahaan.

      • Anonyymi

        Nyt sinä puhut totta. Toisaalta ei ole kiva juoda yksin ja voin kokemuksella kertoa, että minulla oli suuri viinavarasto Suomessa ... Paljon kuvia otin myös siitä.

        Ne, jäi aina minulta kyllä juomatta ja joskus netissä juttelin kaverin kanssa ja otin pientä. Salmiakki Kossu on kyllä todella hyvää, muuten menee olut puolella.

        Myin myös usein pulloja, kun joka kerta toin erilaisia puteleita maailmalta. Joo, en viihtynyt Suomessa ja en tainnut montaakaan kertaa olla Suomessa baarissa viimeisen 15 vuoden aikana. Norwegixx kanta asiakas olin ja myös usein olin Riikassa. Olen käyttänyt aika aika monessa maassa ja hyvin usein matkalla yksin. Sain mennä mihin halusin ja sain olla vapaa. Englannin kielitaito kyllä karttui ja nyt on todella helppo asua täällä Kambodzassa. Ihan oikeasti varmaan yli 60 matkaa ennen eläkkeelle jääneitä Aasiaan. Eurooppaan usein. Siinä ei ollut mitään järkeä. Mä saan hotellit ja aamiaiset taksin hinnalla. Sekä huomaa, että toin tupakat ja viinat ja sain alennuksia ja bonuksia lennoista ja hotelleista.

        Mutta, kyllä se Aasia vei sitten voiton eläkkeellä. Täällä on, niin paljon kaikkea ja paikkoja ja nähtävää riittää. Filippiinit ja saaret ja meret ja erilaiset kalat. Edullista täällä on myös ja voi matkustaa pienellä rahalla. Muistan, kun vein isälleni suoraan Frankfurtista Jägermeisteria juhla pakkauksen.

        Toin Latviasta talvisin usein lihaa myös, useita kiloja ja Salami makkaroita kaikkialta Euroopasta. Useita kiloja.
        Kaikkia herkkuja edullisesti ja siihen se talous perustuu.
        Mennessä en useinkaan juonut laivalla mitään, säästin.

        Se, että on saanut nähdä ihmisiä paljon, niin se on hirveä rikkaus ja ymmärrys. Se, että oppii olemaan oma itsensä ilman mitään muuta olemisen tarvetta, niin se avaa paljon mahdollisuuksia. En päivääkään ja matkaakaan antaisi pois, enkä kadu rahan menoa ja toiseksi ilman sitä ei olisi ollut rahaakaan. Kukkaset, aurinko ja erilaisuu ja erilaiset ruuat on todella rikkaus. Toinen juttu on se, että kysyn, että kauanko kestää löytää täältä, vaikka naisseuraa ja sen tiedostaminen vapauttaa ihmisen mieltä myös kummasti ja ei tarvitse olla mitään hakemassa, vaan voi olla vapaa.
        Ei ole stressiä oikein mistään. Ei täällä ole sellaista elämää mitä Suomessa on, ei ole. Ihminen voi keskittyä täällä, vaikka pyöräilemään tai moottoripyöräilemään tai seikkailemaan ihan mitä vaan harrastamaan.

        Yksi kaveri oli poikamiehenä ihan oikeasti 5 minuuttia ja täytyi sanoa, että sinä et sitten kauan poikamiehenä viihtynyt. Elämä on niin toisenlaista. Se joka tykkää näin tehdä, niin tehköön. Ei tarvitse tapella moisista. Nainen taas, kyllä rajoittaa hyvin paljon elämää. Se on jokaisen oma asia.


      • Anonyymi

        Samalla tuhlaavat terveyttään , ja tuo kyseinen mies vetää vielä röökiä kyytipojaksi , siihen vielä lisäksi auringon vaikutukset ihosyöpävaara myös suuri vaaleaihoiselle pohjoismaalaiselle.
        No hänelle pääasia , että rahaa säästyy sitten terveydenhoitokustannuksiin, tuollahan ei kunnon terveydenhoitoa saa, kun rahalla, tai äijä tulee tietty Suomeen sairastamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samalla tuhlaavat terveyttään , ja tuo kyseinen mies vetää vielä röökiä kyytipojaksi , siihen vielä lisäksi auringon vaikutukset ihosyöpävaara myös suuri vaaleaihoiselle pohjoismaalaiselle.
        No hänelle pääasia , että rahaa säästyy sitten terveydenhoitokustannuksiin, tuollahan ei kunnon terveydenhoitoa saa, kun rahalla, tai äijä tulee tietty Suomeen sairastamaan.

        Lopetin tupakoinnin 2002 tammikuussa. Ostin tupakkaa ulkomailta aina ja myin ne aina. Onhan minulla siihen oikeus tulla tai sitten EU alueelle jos tahdon.
        Pomppulennolla tulee kevyesti 2 kartonkia aina. Onhan se jo siten lähes 40 pois lipun hinnasta.

        Tuli mieleen kertoa, että täällä parturi on 2 - 4 euroa ja mopossa ei tarvitse olla mitään vakuutusta ja bensa on halpaa.. se on kuin kävisi pummilla kaupassa Stadissa.

        Onhan siinä hyvinvointia, kun jää rahaa. Ihmetellä voi, kuinka tulette siellä toimeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopetin tupakoinnin 2002 tammikuussa. Ostin tupakkaa ulkomailta aina ja myin ne aina. Onhan minulla siihen oikeus tulla tai sitten EU alueelle jos tahdon.
        Pomppulennolla tulee kevyesti 2 kartonkia aina. Onhan se jo siten lähes 40 pois lipun hinnasta.

        Tuli mieleen kertoa, että täällä parturi on 2 - 4 euroa ja mopossa ei tarvitse olla mitään vakuutusta ja bensa on halpaa.. se on kuin kävisi pummilla kaupassa Stadissa.

        Onhan siinä hyvinvointia, kun jää rahaa. Ihmetellä voi, kuinka tulette siellä toimeen.

        Ei saa tuoda kun yhden kartongin per henkilö.
        Nuo parturit ei siellä tienaa mitään köyhyysrajalla elävät.
        Tullaan kait me täällä hyvin toimeen , kun meillä huomattavasti suurempi eläke, kun sulla, ja ollaan jo työaikana talot , mökit ja autot maksettu.
        Meillä on täällä tosi hyvä olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopetin tupakoinnin 2002 tammikuussa. Ostin tupakkaa ulkomailta aina ja myin ne aina. Onhan minulla siihen oikeus tulla tai sitten EU alueelle jos tahdon.
        Pomppulennolla tulee kevyesti 2 kartonkia aina. Onhan se jo siten lähes 40 pois lipun hinnasta.

        Tuli mieleen kertoa, että täällä parturi on 2 - 4 euroa ja mopossa ei tarvitse olla mitään vakuutusta ja bensa on halpaa.. se on kuin kävisi pummilla kaupassa Stadissa.

        Onhan siinä hyvinvointia, kun jää rahaa. Ihmetellä voi, kuinka tulette siellä toimeen.

        Eikö olekin ihmeellistä, että Suomessa tullaan toimeen?
        Vieläpä niin hyvin, ettei monessakaan maailman maassa pystytä samaan. Suomihan on yksi maailman rikkaimmista maita ja vieläpä niin, että tulonjakokin on yksi maailman tasaisin. Köyhien määräkin on reippaasti pienempi kuin melkein missä tahansa maailman maassa.

        Valitettavasti ei Suomessakaan ole päästy täysin eroon siitä, että osa ihmisistä voidaan luokitella köyhäksi, kuten ei missään maailman maista. Köyhyys on suhteellistakin, suomalainen köyhyys on aivan erilaista kuin kehitysmaiden köyhyys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö olekin ihmeellistä, että Suomessa tullaan toimeen?
        Vieläpä niin hyvin, ettei monessakaan maailman maassa pystytä samaan. Suomihan on yksi maailman rikkaimmista maita ja vieläpä niin, että tulonjakokin on yksi maailman tasaisin. Köyhien määräkin on reippaasti pienempi kuin melkein missä tahansa maailman maassa.

        Valitettavasti ei Suomessakaan ole päästy täysin eroon siitä, että osa ihmisistä voidaan luokitella köyhäksi, kuten ei missään maailman maista. Köyhyys on suhteellistakin, suomalainen köyhyys on aivan erilaista kuin kehitysmaiden köyhyys.

        500 euroa moni pärjää oikeasti Suomessa vuokran ja sähkön jälkeen... Se on aika hurjaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        500 euroa moni pärjää oikeasti Suomessa vuokran ja sähkön jälkeen... Se on aika hurjaa.

        Niin ja aika moni eläkeläinen elää parisuhteessa, avioliitossa ja yleensä se urospuolinen saa huomattavasti suuremman eläkkeen ,kun nainen, tolla Kambotin äijällä pieni eläke , kun vertaa yleensä miesten eläkkeisiin, miesten keskieläke noin 2000€ Ja monen naisenkin eläke suurempi, vain nuo vanhat 80-90 vuotiaat yleensä naiset saa pientä eläkettä, koska työeläkelaki tuli voimaan vasta 1962 ja sillon naiset vielä synnytti lapsia enempi , kun yhden, ja sillon ei ollut myöskään kunnallista päivähoitojärjestelmää, niin naiset kasvatti lapset kotona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        500 euroa moni pärjää oikeasti Suomessa vuokran ja sähkön jälkeen... Se on aika hurjaa.

        Niin, toiset saa joka kuukausi käyttörahaa kehitysmaalaisen vuosipalkan verran vastikkeetta yhteiskunnalta. On tosiaan hurjaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, toiset saa joka kuukausi käyttörahaa kehitysmaalaisen vuosipalkan verran vastikkeetta yhteiskunnalta. On tosiaan hurjaa

        On täällä rikkaita myös ja hienoja autoja ja taloja.
        Älä sano, että kaikkien kanssa. Ei täällä kaikki ole samanlaisia ja samasta isästä ja samasta äidistä uskotko.

        Siellä Suomessa on, kait kaikki samasta isästä ja äidistä, minäkin tunnen monta ihmistä täällä, joka ei ole maannut kaikkien miesten kanssa ja naisten kanssa. Kun sinä siitä kulttuurista puhut varmasti kohta. Eikö sitä verrata tapoihin? Niin joku tekee täällä sen aina eri tavalla ... Oletko huomannut?

        Täällä ei tarvitse elää parisuhteessa pelkän rahan vuoksi. Käsittääkseni 2000 euron eläkkeestä varastavat veroina jo aika aika moisesti. Eli käytännössä käteen, kait jää joku 1600 euroa. Siitä vuokra ja sähkö noin 1100 ... Pakko se on sillä elää parisuhteessa siinä jää taas se 500 elämiseen. Täällä siitä jäisi melkein ykkönen eteen eli joku 1450 euroa kuukaudessa elämiseen.

        Olisiko nyt kuitenkin niin, että sinä vain vänkäät epätoivoisesti ja yrität maaritella omaa saamattomuutta. Heikko on siellä asema näin numeroiden valossa ... Osaathan laskea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On täällä rikkaita myös ja hienoja autoja ja taloja.
        Älä sano, että kaikkien kanssa. Ei täällä kaikki ole samanlaisia ja samasta isästä ja samasta äidistä uskotko.

        Siellä Suomessa on, kait kaikki samasta isästä ja äidistä, minäkin tunnen monta ihmistä täällä, joka ei ole maannut kaikkien miesten kanssa ja naisten kanssa. Kun sinä siitä kulttuurista puhut varmasti kohta. Eikö sitä verrata tapoihin? Niin joku tekee täällä sen aina eri tavalla ... Oletko huomannut?

        Täällä ei tarvitse elää parisuhteessa pelkän rahan vuoksi. Käsittääkseni 2000 euron eläkkeestä varastavat veroina jo aika aika moisesti. Eli käytännössä käteen, kait jää joku 1600 euroa. Siitä vuokra ja sähkö noin 1100 ... Pakko se on sillä elää parisuhteessa siinä jää taas se 500 elämiseen. Täällä siitä jäisi melkein ykkönen eteen eli joku 1450 euroa kuukaudessa elämiseen.

        Olisiko nyt kuitenkin niin, että sinä vain vänkäät epätoivoisesti ja yrität maaritella omaa saamattomuutta. Heikko on siellä asema näin numeroiden valossa ... Osaathan laskea.

        Ei ole mitään vuokria, vaan oma talo ,eikä tuollaista sähkölaskua , eikä tuosta 2000€ noin paljon veroa mene.
        En elä avioliitossa rahan vuoksi , vaan rakastan puolisoani , jonka kanssa olen ollut liitossa jo 38 v.


    • Anonyymi

      Liki 60 tuhatta myymälävarkautta vuodessa, jotka jää kiinni. Itsellä oli pari myyntipistettä ja varkausprosentti oli joku 30 %. Manneja seurataan tarkkaan, joten älä yritä kunnan tähti. Oli jo ennen pakolaisia myös joten älä taaskaan yritä. Olen ollut liiketoiminnassa mukana jo 1990 luvun alusta asti.

      Minä vähän ihmettelen sitä onnen maata asua ja olla.
      Kilometrejä pitkät leipäjonot ja minä tiedän tasan tarkkaan, että siitä vuokrasta jäävällä viidellä sataa elämä saattaa olla aika aika tiukkaa jos pitää vielä käydä parturissa ja ostaa metrolippu. Siinä saattaa soppa olla aika aika yksipuolinen ja sitten nämä ulosotto sankarit muka huutaa, että mä olen suomalainen ja onnellinen. Minä sanon älä puhu paskaa ... Tiedätkö Kambodzassa ei ole niin. Minulle jää täällä liki 1300 dollaria elämiseen. Pakollisten kulujen jälkeen ja tiedätkö mitä sillä täällä saa.

      Puhun tavallisista eläkeläisistä joilla on mahdollisuus parempaan. En puhu 3000 euron läski perseestä ja en puhu kunnan tähdestä, jolle ruoka laitetaan suuhun ja valtio maksaa sille kaiken.

      600 tuhatta ilmiantoa Kelalle vuodessa ja yli puoli miljoonaa ulosotossa... Vittxxx onnellinen maa joo varmaan... Ihan matikalla. Murhia ja tappoja ja itsemurhia tämän tästä ja juuri luin, että eivät edes hoida vanhuksia siellä. Joo onnellinen vanhus kaksissa paskoissa.

      • Anonyymi

        On se kummallista, että täällä vielä asuu ihmisiä, tämmöinen kylmä kehitysmaa Suomi, jopa huonompi, kun Venäjä, rikollisia ja köyhiä varkaita täynnä.
        Eikö sinua ällötä nostaa Kelan rahoja tililtäsi, kun ne tulevat tällaisesta rikollisten tyyssiasta , likaisia rahoja, et varmaan edes kehtaa kenellekään kertoa, että olet syntyisin tällaisesta rikollisvaltiosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se kummallista, että täällä vielä asuu ihmisiä, tämmöinen kylmä kehitysmaa Suomi, jopa huonompi, kun Venäjä, rikollisia ja köyhiä varkaita täynnä.
        Eikö sinua ällötä nostaa Kelan rahoja tililtäsi, kun ne tulevat tällaisesta rikollisten tyyssiasta , likaisia rahoja, et varmaan edes kehtaa kenellekään kertoa, että olet syntyisin tällaisesta rikollisvaltiosta.

        Juu täällä Suomessa asutaan vielä luolissa ja ihmiset tappaa ja ryöstää toisiaan ,ja kaikki on ulosotossa , ei ole kunnon eläkkeitä eikä töitä, saastunut likainen maa.😂😂😂😂


      • Anonyymi

        Ei meillä luolamiehillä mitään vuokria ole , eikä täällä mitään metroja ole , autojakin hyvin vähän, ja nekin vanhoja.
        Parturissa ei käydä, kun meillä ei ole edes hiuksia , ulosotto vei hiuksetkin päästä.
        Ainoa työ on käräyttää ihmisiä Kelalle, varastetaan ja murhataan ihmisiä.
        Vanhukset on jo kuolleet paskat housuissa, että tällaista täällä Finlandiassa.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1629
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      25
      1361
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1109
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1072
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1061
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      3
      964
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      954
    8. 5
      945
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      934
    10. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      932
    Aihe